ТО-2 ЕЛЕКТРОВОЗІВ ВЛ80К,Т
ІНСТРУКЦІЙНО
-ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА
ОГЛЯДУ
ЛУЖНОЇ АКУМУЛЯТОРНОЇ БАТАРЕЇ 42НК-125ПРИ ТЕХНІЧНОМУ ОГЛЯДІ ТО-2 ЕЛЕКТРОВОЗІВ
ВЛ80К,Т
№
п/п
|
Найменування робіт
|
Технічні потреби
|
Інструменти
|
1
|
2
|
3
|
4
|
1
|
По записах в журналі
технічного стану локомотива ТУ – 152 ознайомитися з зауваженнями, стосовно
акумуляторної батареї (АБ).
|
||
2
|
Загальну напругу по
вольтметру пульта управління перевірити.
|
Напруга АБ повинна бути не
менше 53,4 В.
|
|
3
|
Відключити рубильник
«АБ» на «РЩ», витягнути запобіжники АБ.
|
||
4
|
Відкрити кришку АБ
(Витягти касету).
|
||
5
|
При наявності записів у
журналі ТУ-152 про незадоволення.
|
Перевірку напруги елементів проводити тільки
навантажувальною вилкою.
|
Вилка навантажувальна на 25А,
ключ.
|
А на його місці
встановити новий чохол, попередньо очистивши місце установки від електроліту
(води) та інших сторонніх предметів.
Акумуляторний елемент підключити до спільної схеми та перевірити повторно
опір ізоляції АБ з даного полюсу та протилежного.
|
|||
6
|
Ящик (касету) оглянути, при наявності забруднення потрібно протерти;
Перевірити закріплення ящика, підтягнути.
|
Очистку проводити сухою
без ворсовою тканиною.
|
Ключі 19х22, 22х24
|
7
|
Кришки елементів, перемички, пробки,
клеми вихідних, вивідних
проводів протерти.
|
Очистку проводити сукою
безворсовою тканиною.
|
Ключ торцевий 17.
|
8
|
Стан перемикачів, клем та ізоляції вихідних проводів перевірити.
|
Перемички, які мають
тріщини або переломи, зменшену більше ніж на 1/3 поверхню замінити.
Перепаюють кінці при розриві жил проводів більше
20% перерізу. Заміняють кінці, які мають зменшену контактну поверхню більше
ніж на 1/3, тріщини або переломи.
Порушену ізоляцію
проводів встановлюють ізоляційною стрічкою.
|
Ключ торцевий 17.
|
9
|
Закріплення перемикачів, клем вивідних проводів перевірити, підтягти.
|
Натягування проводів, перемикачів не допускається.
|
Ключ торцевий 17.
|
Якщо рівень електроліту нижчий
необхідного – долити дистильовану воду.
Якщо рівень електроліту вищий
верхньої позначки, залишок його відібрати гумовою грушею.
|
|||
11
|
Стан гумового притиснення у клапані пробок перевірити, при
необхідності замінити.
Пробки елементів підтягнути.
|
Викрутка.
|
|
12
|
Виконати змащення перемичок,
клем вивідних проводів.
|
В якості мастила застосувати
технологічний вазелін.
Мастило наносити тонким шаром
щіткою, уникати попадання мастила на гумові частини пробок.
|
Кисть.
|
13
|
Закрити кришку ящика (засунути
касету) АБ
|
||
14
|
Запобіжники АБ поставити,
увімкнути рубильник «АБ» на РЩ.
|
||
15
|
Напругу АБ під навантаженням
перевірити.
|
Для перевірки напруги АБ під навантаженням
увімкнути на 5÷8 з освітленням кузова й прожекторної лампи.
Напруга АБ під навантаженням
повинна бути не менше ніж 50,4 В.
|
|
16
|
Напруга і струм підзаряди
перевірити.
|
Вимоги безпеки праці.
1. До робіт, які пов’язані з
ремонтом АБ, можуть бути допущені тільки ті люди, які знайомі з пристроєм,
принципами роботи та умовами відбору АБ, які проходять інструктаж по техніці
безпеки при технічному обслуговуванню та ремонту АБ на електрорухомому складі в
умовах локомотивного депо, з відміткою у відповідних документах.
2. При роботі з лужними
акумуляторними елементами НК-125 необхідно пам’ятати:
- Гази, виділяючи при
заряду акумуляторів, виробляють вибухонебезпечну суміш;
- Корпус нікель –
кадмінного акумулятору електрично з’єднаний з його протилежними електродами
- Лужний (електроліт ):
їдкий калій та їдкий літій при попаданні на тіло або слизисту оболонку
визивають сильні опіки.
3. При експлуатації АБ
необхідна надійна вентиляція акумуляторних відсіків, виключене накопичення
вибухонебезпечною газовою рідиною в середині акумуляторних ящиків.
4. Місця електричних
з’єднань перемикачів з борнами акумуляторів повинні мати надійний контакт.
- Приступити до роботи з АБ можна тільки через 5÷10хв після відкриття
кришки ящика або закінчення зарядки АБ.
- Весь робочий інструмент повинен мати ізольовані ручки; стержень
викрутки повинен мати ізоляцію.
- Всі операції по огляду та ремонту АБ проводити тільки в спеціальних
захисних окулярах.
- Всі ємкості для зберігання лужних, електроліту та дистильованої води
повинні бути оснащенні бирками з відповідними підписами.
- При попаданні лужного електроліту на шкіру необхідно промити уражену
частину великою кількістю води до повного змивання електроліту. При
попаданні лужного електроліту в очі, потрібно промити око великою
кількістю води, а потім 2% розчином борної кислоти, після чого порадитися
з лікарем.
Категорично
забороняється:
- Палити або користуватися відкритим
вогнем при обслуговуванні АБ;
- Готувати електроліт,
проводити будь-які роботи на АБ без захисних окулярів та спецодягу;
- Розміщувати на поверхні
акумулятору викручених пробок, робочі інструменти або інші металеві предмети;
- При відчинених наповнених
отворах. Випадкове замикання від’ємного виходу з корпусом акумулятору викликає
іскру з можливим послідовним вибухом газового розчину;
- Користуватися переносними
світильниками з несправними або відсутніми захисними ковпаками, а також які
мають порушену ізоляцію проводів та інших несправностей, які завдають шкоди або
сприяють короткому замиканню або іскріння.
ТЕХНОЛОГІЧНИЙ
ПРОЦЕС
ЗБІРКИ
КОЛІСНО-МОТОРНИХ БЛОКІВ ЕЛЕКТРОВОЗІВ ВЛ80К
ПРИ ПР – 3
№
п/п
|
Найменування робіт
|
Технічні вимоги
|
Інструмент, застосування
|
|
1
|
2
|
3
|
4
|
|
1.
|
Встановити відремонтований тяговий двигун на
позицію збирання та підібрати шапки моторно-осевих підшипників.
|
Двигун встановити горловинами під моторно-осеві
підшипниками вгору. Шапки підібрати у співвідношенні з клеймом.
|
Мостовий кран 30/5 ТС, чалочні троси
|
|
2.
|
Підібрати вкладиші по розміру горловини під
моторно-осевий підшипник.
|
Діаметр горловини остова під моторно-осевий
підшипник в межах ø 234-237мм.
|
Планка з індикатором годинникового типу, штангенциркуль.
ДСТ 168-63
|
|
3.
|
Перевірити паралельність посадочних поверхонь
під букси на шапці та остові.
|
Поверхні повинні бути паралельними між собою і
перпендикулярні до прибуваючих плоскостей. Непаралельність не більше 0,1мм.
|
Шаблон та контр шаблон місцевого виробництва.
|
|
4.
|
Перевірити натяг для посадки букс в горловину
остова.
|
Натяг повинен бути в межах 0,08-0,35мм.
|
Скоба з мікрометричною головкою. ДСТ 650-60.
|
|
5.
|
Перевірити прилягання кришок до прибуваючих
плоскостей буксів (шапок) моторно-осевих підшипників.
|
Кришки повинні щільно прилягати, легко
відчинятись, зніматись та встановлюватись. Для перевірки щільності прилягання
кришок до прибуваючих площин покрити площини крейдою, та перевірити відбитки.
|
Крейдовий розчин, щітка малярна.
|
|
6.
|
Перевірити висоту ніпеля та при необхідності відрегулювати.
|
Висота від нижньої посадочної поверхні букси до
рівня нижньої кромки ніпеля в робочій камері повинна бути 92+1-7мм.
|
Устаткування для виміру висоти, ключ газовий №2.
|
|
7.
|
Перевірити співвісність
заправ очних отворів моторно-осевого підшипника.
|
При натисканні пружинного штоку центрошукачу,
шток повинен вільно переміщуватись.
|
||
8
|
Встановити нижче половинки вкладки в горловину отвору, встановити
переносний розточувальний станок.
|
Встановлення станка виконувати на монтажні сегменти.
|
Кран мостовий, станок переносний місцевого виготовлення.
|
|
9
|
Поставити верхні половинки вкладок при натисненні, встановити шапки.
|
Після встановлення шапок болти
затягти до відмови. Міцність закріплення провірити постукуванням молотка.
|
Ключ 41, ліктевий кран 0,5 т.с., молоток А2
|
|
10
|
Замірити міжцентрову відстань після встановлення переносного станка.
|
Замірити скобою діаметр вала якоря Д1 і діаметр вала станка Д2,
відстань між валами, тоді
Ц =
Централь – Ц = 617,5мм
|
Мікрометрична скоба ДСТ 11098 – 64, мікрометрична штанга
|
|
11
|
Встановити різці в супорт станка і зробити пробну заточку.
|
Заточку на глибину 5-6мм провести після
перевірки централей с 2-х сторін, потім виміряти їх діаметри.
|
Штангенциркуль ДСТ 166-63
|
|
12
|
Встановити різці на потрібний діаметр і розточити вкладки моторно –
осьових підшипників під потрібний розмір.
|
Росточку вкладки провести в згоді з розміром
діаметра моторно – осьової шийки колісної пари і допустимим зазором між
вкладкою та шийкою. Діаметр шийки під м.о.п. 205 – 5,09-00мм. Радіальний
зазор між шийкою осі і підшипником 0,3 – 0,5мм. Різниця радіальних зазорів
між шийкою осі і підшипником одного ТЕД 0-0,2мм.
|
Штангенциркуль ДСТ 166-63
|
|
13
|
Обточити галтелі та торцеві площини буртових вкладок моторно – осьових підшипників.
|
Обточку торцевих площин буртів виготовлених
після остаточної внутрішньої росточки. Товщина бурта вкладки 25,5-0,1мм. Сумарний
розбіг тягового двигуна на осі колісної пари- 0,5-0мм.
|
Штангенциркуль ДСТ 166-63, лом, шабер, штангенциркуль
|
|
14
|
Переносний розточувальний станок зняти з двигуна.
|
Після закінчення механічної обробки вкладки
розпустити болти, зняти шапки, потім краном зняти станок.
|
Ключ 41, кран ліктевий, лом, чалочні пристосування.
|
|
15
|
Підготовити колісну пару для збірки з тяговим двигуном.
|
Огляд, ремонт та відбракування колісної пари для
збірки з тяговим двигуном виконувати згідно інструкції по формуванню, ремонту
і змісту колісних пар ТПС ВНД 32,0,07,001-2001, Інструкції по змісту та ремонту
вузлів з підшипниками качання локомотивів, моторного рухомого складу –
ЦТ\3781 ,Правил тех. обслуговування і ремонту електровозів змінного струму
ЦТ-0038.
|
Набір вимірювального інструменту, позиції дефектоскопії, лампа переносна
36В, молоток оглядовий А. миюча машина для підшипників.
|
|
16
|
Перевірити стан посадочних поверхонь вала якоря тягового двигуна.
|
Тріщина на валу якоря, місцеві риски, задири, виїмки
глибиною більше 1мм не допускаються. При наявності на конічних поверхнях валу
забоїн, вм’ятин, вибоїн глибиною 2мм, вал проточити і відновити вібро дуговою
наплавкою с майбутньою обробкою.
|
Лупа х 7, глибинометр ДСТ 162-41, станок для вібродугового наплавлення,
станок ДИП 500
|
|
17
|
Перевірити шаблоном посадочні поверхні конуса вала якоря та шестерні.
|
У разі просадки калібру, порушення
прямолінійності відображаючої конуса або зменшення площі прилягаючого калібру
до конуса вала менше 65%, конус вала проточити і відновити до альбомного
розміру.
|
Калібр для перевірки конусного валу якоря ПК БЦТ – 3257,37,02,00,
|
|
18
|
Підготовити шестерні до посадки на вал тягового двигуна.
|
Перед посадкою шестерні на вал тягового двигуна
провести наступні роботи:
1.
Очистити авіаційним бензином або ацетоном і протерти
сухою без ворсовою серветкою посадкові конічні поверхні вала та шестерні і
перевірити їх калібром.
2.
При перевірці отвору шестерні калібром, нанести
марлевим тампоном шар фарби товщиною не більше
а) при з’єднати вал –
шестерня без шпон очних та масло з’ємних канавок
б) також з канавками 67мм.
Прямолінійність поверхонь
конуса перевірити по просвіту між калібрами та конусом вала в 8-10 точках по
окружності вала. Просвіт повинен бути рівномірним по всій довжині. Зазори і
пояски на поверхні конуса не допускається.
|
Бензин, ацетон, серветка без ворсова, калібр Є 257-37-01.
|
|
19
|
Підготовити посадкові поверхні під з’єднання вузла вал – шестерні.
|
Перед посадкою шестерню протерти по конусу вала:
протирочну суміш готувати безпосередньо на валу якоря. Для цього необхідно
нанести в 3-4-х дільниця вала трансмісійне автотракторне масло і посипати
абразивним порошком № 4-6 і притерти шестерню. В процесі протирки не
допускати кругових рисок і задирів, після притирки поверхні повинні набути
матовий відтінок і не мати шороховатості.
|
Масло індустріальне І40А ДСТ 20799-75, порошок абразивний, керосин, серветка
без ворсова.
|
|
20
|
Промити ацетоном відповідальні поверхні шестерні та вала.
|
Ацетон, штангенциркуль ДСТ 166-63, серветка без ворсова, калібри Є
257.37.02. Є 257.37.01 лінійка ДСТ 427-41
|
||
21
|
Щільно посадити на конуси вала якоря холодні шестерні і провести
відповідні виміри.
|
Вручну
глибинометр ДСТ 152-41, ломик
|
||
22.
|
Перевірити та встановити вкладиші моторно осьових підшипників в горловину
остову електродвигуна.
|
Установку вкладишів виконує після попередньої шабровки
по шийці під моторно осьовий підшипник.
|
Застосування для закріплення вкладишу, шабер 3-х гранний
|
|
23.
|
Зачалити колісну пару краном та встановити у вкладиші на остов тягового
двигуна. Виміряти зазори, радіальні та бокові.
|
Колісну пару встановити так, щоб зазор між
бортом вкладиша та торцем ступні зубчастого колеса зліва та справа був
однаковий 0,5 –
|
Штангенциркуль, штангенглубинометр
ДСТ 162 – 41.
|
|
24
|
Виміряти вагу шестерні відносно вінця коліс.
|
Вага шестерні відносно вінця колеса не повинна перевищувати
|
Зубило, молоток А2
|
|
25.
|
Відрегулювати положення шестерні на валу тягового двигуна.
|
Встановлення вільної шестерні регулюють нанесенням смуги на шестерні та
торці валу.
|
Зубило, молоток А2
|
|
26.
|
Зняти колісну пару та застосувати закінчуючи шабровку вкладишів з
рахунком радіальних зазорів та діаметрів шийок.
|
Кран містовий 10 тс, шабер, мікрометр, нітрометр.
|
||
27.
|
Встановити пристрої на щит двигуна для посадки шестерні в гарячому стані.
|
Для цього:
1.
Повернути болт з планкою в щит двигуна.
2.
Встановити зовнішній торцу шестерні по глибинометру на
відстані С, відповідальний в середньому положенні якоря.
3.
Поставити контрольну пластинку по товщині
4.
Витягти контрольну планку та зняти холодно посаджені з
кінців валу, протерти посадочні поверхні валу та шестерні..
|
Ключ
Вручну контрольна планка застосування.
Вручну, бензин, серветка без ворсова.
|
|
28.
|
Нагріти шестерню та натягти на вал
якір тягового двигуна.
|
Нагріти шестерну до 180-200 у індукційному
нагрівачу та швидко натягти на кінець валу до притулу у планку пристосування.
Нагрівати шестерну в маслі забороняється.
|
Індукційний нагрівач ПР 979, пірометр до нагрівачу, пристосування до
нагрітої шестерні.
|
|
29.
|
Захопити краном колісну пару та встановити у вкладиші на остові тягового
двигуна.
|
Установку колісної пари проводять дотримуючи
зазорів розбігу якоря, який повинен находитися в середині положення.
|
Кран містовий 10 тс, щуп пластинчастий.
|
|
30.
|
Нагріти в індукційному нагрівачі другу шестерню на помітки, посадити на
другий кінець валу.
|
Перед посадкою попередньо при підняти колісну
пару та підтягти нагріту шестерну на кінець валу ЕДТ. Потім опустити колісну
пару, прижавши зуби шестерні та зуб колеса
і протягти шестерні до притулу в планку застосування. Повторити
операцію по закріпленню.
|
Містовий кран 10 тс, індукційний нагрівач ПР 979, монтажна гайка,
застосування для перетягування гарячої шестерні.
|
|
31.
|
Встановити верхні половини вкладишів на шийки осі колісної пари.
|
Перед установою верхніх вкладишів колісної пари
– провернути на декілька обертів, змастивши шийки осі осьовим маслом.
|
Електроустановка, мастильниця.
|
|
32.
|
Встановити шапки на вкладиші та закріпити болтами до остову.
|
Болти кріплення установити з пружинними шайбами
та стопорними пластинами .
|
Ключ накладний 46 місцевого виготовника.
|
|
33.
|
Перевірити правильність складання колісно-моторного блоку.
|
Встановити зубчату передачу так, щоб бокові
зазори між однойменними сторонами шестерні і зубчатого колеса були рівні
нулю. В цьому положенні якір не повинен відклонятися від середнього положення
більше
- Перевірити бокові та
радіальні зазори поміж одинарними сторонами шестерні та зубчастого колеса
були рівні нулю. В цьому положенні якір не повинен відклонятися від
середнього положення більше
- Перевірити бокові та
радіальні зазори:
- Виміряти звисання
шестерні відносно зубчастих коліс. Максимальне звисання шестерні не повинно
перевищувати
- Перевірити розбіг
тягового двигуна на осі колісної пари, який повинен бути не більше 0,5-2,0мм
Забороняється: встановлювати прокладки поміж
вкладишем та остовом для регулювання радіального зазору зубчастої передачі.
|
Щуп, застосовування місцевого виготовника.
Щуп пластинчатий №2 ДСТ 882-64.
Штангенциркуль
ДСТ 166-63.
|
|
34.
|
Обкатати колісно-моторний блок з низькою напругою.
|
При цьому зубчата передача не повинна утворювати різкого шуму, прилягання
по довжині зубів повинна бути не менше 50% загальної робочої поверхні зубу.
|
Електроустановка, маслянка.
|
ІНСТРУКЦІЙНО
- ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА
РЕМОНТУ
ДОПОМІЖНИХ МАШИН ЕЛЕКТРОВОЗІВ ВЛ80 К,Т ПРИ ПР-2
I.
ЕЛЕКТРОДВИГУНИ АЕ92-4, АС82-4, АП82-4, ВЕ6-М2
№ п/п
|
Найменування операції
|
Технічні вимоги
|
Інструмент
|
1.
|
Перед початком ремонту прослуховувати роботу електродвигуна
при
знаходженні електровоза під
контактним дротом або під низькою напругою від деповської мережі 380 В.
|
Прослуховоючи роботу електро-двигуна звернути увагу на шум підшипників і вібрацію корпусу
|
-
|
2.
|
Відвернути болти, кришку клемної коробки зняти.
|
-
|
Ключ торець 12
|
3.
|
Опір ізоляції обмотки електродвигуна заміряти.
|
Опір обмоток повинен бути не менше 0,5 Мом.
|
Мегомметр на 500 В
|
4.
|
Стан і кріплення
дротів, що підводять, висновків обмотки, клемній панелі перевірити, послаблюючи
гайки, болти покріпити.
|
-
|
Ключ торець 17, ключ
17,
викрутка
|
5.
|
Панель протерти, кришку клемної коробки поставити і закріпити.
|
-
|
Ключ торець 12
|
6.
|
Кріплення підшипникових
щитів, кришок підшипників, маслопровідної трубки, заземлюючого шунта
перевірити.
|
Обрив заземляющего шунта більше 15 % номінального перетину слабшаючи дозволяється.
|
Набір ключів, молоток
|
7.
|
Болти відвернути, кожух зняти, сполучну муфту оглянути, слабшаючі пальці
покріпити, кожух поставити і закріпити.
|
-
|
Набір ключів, молоток
|
8.
|
Кріплення
електродвигуна до підстави робочого
колеса і
лопатей вентилятора, амортизаторів, кожуха вентилятора направляючого апарату
до даху електровоза перевірити.
|
-
|
Набір ключів, молоток
|
9.
|
Гайку відвернути, повітрозбірник зняти.
|
-
|
Набір ключів,
чалочное пристосування
|
10.
|
Чохол вологозахисний повітрезабірника, кронштейн, ковпак оглянути.
|
-
|
-
|
11.
|
Робоче кільце
вентилятора оглянути, кріплення перевірити, слабшаючу гайку покріпити,
вільність обертання колеса перевірити.
|
-
|
|
12.
|
Зняти захисні сітки на
підшипникових щитах, підтягти болти, що кріплять щит до підстави, поставити
сітки і закріпити.
|
-
|
Викрутка, ключ
|
13.
|
Ротор відцентрового
вентилятора оглянути.
|
-
|
Набір ключів, молоток
|
14.
|
повітрезбірник
встановити та закріпити.
|
-
|
Набір ключів, чалочное пристосування
|
15.
|
Склопластикові равлики, патрубки, фільтр сітчастий оглянути.
|
-
|
-
|
16.
|
Пробки відвернути, підшипники мастилом заправити.
|
В кожний підшипник
додати мастило в кількості 30-50г
ЖРО.
|
Прес-масельничка, набір ключів
|
17.
|
Перевірити опір ізоляції
електричних ланцюгів 380 В.
|
Опір ізоляції
допоміжних ланцюгів повинен бути не менше 0,5 Мом.
|
Мегомметр на 500 В
|
I.
ФАЗОРОЗЧІПЛЮВАЧ НБ-455А
№ п/п
|
Найменування операції
|
Технічні вимоги
|
Інструмент
|
||||
1.
|
Перед початком ремонту прослухати роботу фазорозчеплювача, при
знаходженні електровоза під контактним дротом або під низькою напругою від деповської мережі 380 В.
|
Прослуховуючи роботу фазорозчеплювача звернути
увагу на шум підшипників і вібрацію корпусу.
|
-
|
||||
2.
|
Фазорозчеплювач обтерти і перевірити на відсутність тріщин в корпусі,
підшипникових щитах і настановних лапах.
|
-
|
-
|
||||
3.
|
Перевірити щупом зазор між статором і ротором.
|
Зазор між статором і ротором повинен бути 0,9-1мм При зазорі 0,7мм змінити підшипники.
|
Щуп
|
||||
4.
|
Перевірити кріплення фазорозчіплювача до основи підшипникових підшипників
до щитів, кришок підшипників, масло провідної трубки, заземлюючих
шунтів.
|
Обрив заземлюючого шунта більше 15% номінального січення не
допускається.
|
Набір ключів, молоток.
|
||||
5.
|
Відкрутити болти, кришку клемної коробки та зняти.
|
Ключ торцевий 12.
|
|||||
6.
|
Гайки відкрутити, відвідні проводи від’єднати, перемички зняти
|
Ключ 19.
|
|||||
7.
|
Кріплення клемної панелі, шпильок виводів перевірити, ослаблені гвинти,
гайки прикріпити
|
Набір ключів, викрутка.
|
|||||
8.
|
Стан ізоляції підводячих проводів, наконечники переглянути, уражену
ізоляцію встановити.
|
Ніж монтер ний.
|
|||||
9.
|
Підвідні проводки під’єднати, перемички
поставити.
|
Ключ 19.
|
|||||
10.
|
Панель та кришку кремінної коробки протерти, поставити та закріпити
|
Ключ торцевий 12.
|
|||||
11.
|
Пробки відкрутити, підшипники заплавити мастилом.
|
В кожний підшипник добавити мастило в рахунку 30-
|
Прес-маслянка.
|
||||
12.
|
Перевірити протистояння ізоляції електричних цапфів 380 В.
|
Протистояння ізоляції повинно бути не менше 0,5мом.
|
Мегомметр на 500В.
|
||||
ІІІ. ЕЛЕКТРОДВИГУНИ ДМК-1/50
|
|||||||
1.
|
Перевірити роботу підшипників.
|
Звернути увагу на посторонній шум та стук підшипників.
|
|||||
2.
|
Оглянути двигун, очистити від пилу та бруду.
|
||||||
3.
|
Зняти кришку колекторного люка.
|
||||||
4.
|
Зняти кришку клемної коробки
|
Ключ торцевий 9.
|
|||||
5.
|
Перевірити стан та кріплення щіткотримачу, щіток, перемичок фунтів,
траверси, колектора.
|
Зношені щітки замінити новими марками ЕГ-74 розміром 10х12, 5х32 мм.
Робоча висота щітки повинна бути не менше 15мм. Знову встановлені щітки
повинні бути протертими до колектору. При заміні щіток необхідно перевірити, чине заважає джгутику фунта вільному
переміщенню щіток.
|
Набір ключів, викрутка.
|
||||
6.
|
Перевірити стан та порядок кріплення підвідних проводів, перемичок,
виводів котушок, клемної панелі
|
Набір ключів, викрутка.
|
|||||
7.
|
Колектор електродвигуна зачистити, протерти.
|
Поверхня колектора повинна бути гладкою, відполірованою, не мати слідів
обгорілого.
|
Шкурка шліфована.
|
||||
8.
|
Перевірити виробку колектора, зазори між робочою поверхнею колектору, півничками та щіткотримачами.
|
При глибині виробки колектора більше 0,5мм колектор проточити та при
дорожити. Зазор поміж щіткою щіткотримача по товщині повинен бути не більше
0,5мм.
|
Шаблон.
|
||||
9.
|
Перевірити натиснення пальців на щітки.
|
Натиснення пальців на щітку повинно бути в межах 0,31-0,5кгс.
|
Динамометр.
|
||||
10.
|
Перевірити кріплення полюсів, підшипникових щитів, кришок підшипників,
електродвигуна до основи, заземлюючого шунта.
|
Обрив заземлючого шунта більше 15% номінального січення не допускається.
|
Набор ключів.
|
||||
11.
|
Заправити мастило в підшипники.
|
Додавання мастила застосовувати по 20-30 н марки ЖРО.
|
Маслянка
|
||||
12.
|
Поставити кришку колекторного люка.
|
Ключ торцевий 10.
|
|||||
13.
|
Поставити кришку клемінної коробки.
|
Ключ торцевий 9.
|
|||||
ІV. ЕЛЕКТРОДВИГУНИ П-11М
|
|||||||
1.
|
Перевірити роботу підшипників.
|
Звернути увагу на посторонній шум та стук підшипників.
|
|||||
2.
|
Оглянути двигун, очистити від пилу та бруду.
|
||||||
3.
|
Зняти кришки колекторних люків.
|
Ключ торцевий 10.
|
|||||
4.
|
Зняти кришку клемінної коробки.
|
Ключ торцевий 9.
|
|||||
5.
|
Перевірити стан та кріплення щіткотримачів, щіток, перемикачів шунтів,
траверсів, колектора.
|
Застарілі щітки замінити новими марки ЕГ-4 розміром 8х10х25 мм. Знову
встановлені щітки повинні бути притерті до колектору. При заміні щітки
необхідно перевірити, чи не заважає джгутику шунта вільному переміщенні
щіток.
|
Набір ключів, викрутка.
|
||||
ТЕХНІКА
БЕЗПЕКИ
при
ремонті допоміжних машин по циклу ТР-2
1. Приступаючи до огляду та
ремонту електродвигунів П-11 та ДМК-1/50, зняти 25 амперні запобіжники на РЩ-34
(2 шт.), витягти електрощітки із щіткотримачів.
2. При перевірці ізоляції
допоміжних ланцюгів за допомогою
мегомметра потрібно враховувати, що в схемі
знаходяться конденсатори,
володіючи великою кількістю місця, які заряджаються від мегомметра та мають
велику небезпеку при доторканні до їх ланцюгів. Тому після подзвонювання ланцюгів
необхідно зняти великі заряди шляхом закорочування виводів на корпус з використанням
ізольованого проводу.
3. Подзвонювання
електродвигунів проводиться при закороченій обмотці тягового трансформатора.
4. При ремонті допоміжних
машин користуватись тільки полагодженим інструментом.
5. При заміні
електродвигуна правильність повертання ротора
перевіряється віртуально через вентиляційні вікна. Перемикання кабелів
використовується тільки при опущеному струмоприймачі та заземленому вводі
тягового трансформатора.
6. Заміну допоміжних машин
роблять дві людини які мають допуск до
роботи з підйомно-транспортними механізмами.
Переглянуто згідно «Правил технічного обслуговування та поточного ремонту
електровозу змінного струму» ЦТ-0038.
ІНСТРУКЦІЙНО
- ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА
НА РЕМОНТ
ТЯГОВОГО ДВИГУНА НБ-41 КБ ПО ЦИКЛУ
№
п/п
|
Найменування
операцій
|
Технічні
потреби
|
Інструмент,
пристосування, матеріали.
|
1.
|
Зняти верхню та нижню
кришку оглядальник люків, перевірити міцність люків.
|
Ключ торцевий 32,
ломик.
|
|
2.
|
Перевірити справність
дії замка верхнього колекторного люка.
|
||
3.
|
Перевірити опір
ізоляції тягових двигунів
|
При опору ізоляції
тягових двигунів 1,5 МОм необхідно проводити сушку тягових двигунів
|
Мегомметр 2,5 кВ.
|
4.
|
Встановити домкрати та
підняти колісно- моторні блоки.
|
При рахунку вивішувати
колісно моторні блоки П, при рахунку ремонту –першої секції
|
Домкрати
|
5.
|
Ослабити болти
стопорних пристроїв та фіксаторів траверси щіткотримачів, фіксатор вивести із
пазу, траверси роз фіксувати, розтиснені пристрої стиснути.
|
Ключ – три щітка
|
|
6.
|
Від’єднати виводи
силових кабелів від верхніх щіткотримачів.
|
Ключ – 17.
|
7.
|
Перевірити стан
підвідних кабелів, кріплення шин, кабельних наконечників.
|
||
8.
|
Оглянути стан поміжкатушкових
з’єднань к. о, головних полюсів та додаткових полюсів.
|
Компенсаційні обмотки
та обмотка полюсів не повинна мати обгорілого та інших дефектів ізоляції.
|
|
9
|
Оглянути колектор і
міконічний конус
|
Колектор повинен мати поліровану блискучу поверхню
коричневого відтінку (політуру) без рисок, вм’ятин, затяжки міді, міжламельний
простір і підгарів. Очистити конус від багна, підгорівши, пошкоджені місця
конуса зачистити шкуркою КЗМ-28 і покрити ізоляційною емалью ГФ-92-ХК до
отримання глянцевої поверхні.
|
|
10
|
Провертаючи траверсу
перевірити стан і кріплення тримачів, кронштейнів, пальців щіткотримачів.
|
На поверхні
щіткотримача не повинно бути заусенець, слідів перегорання, тріщин. Пальці
кронштейнів щіткотримачів, виготовлених із пластмаси АГ-4, повинні мати
глянцеву поверхню і надійно закріплені на траверсі. Пальці, що мають тріщини,
сколи, підгари замінити. Пилюку та копотиння з пальців кронштейнів очистити
серветкою.
|
Ключ, серветка, ключ
22, 24, викрутка, серветка.
|
11
|
Оглянути стан щіток та
їх кантів. Пошкоджені та зношені щітки замінити. Нові щітки при встановлені на двигун протерти.
|
Висота зношеної щітки з урахуванням
амортизатора –
Прилягання повинно бути не менше 75%
контактної поверхні щіток. Щітки повинні вільно переміщуватися у гніздах
щіткотримача без перекосів. Допустимий зазор між щітками і стінками гнізд не
більше:
По товщині щітки – 0,3мм
По довжині щітки – 0,6мм
Кріплення шунтів повинно бути надійним.
Пунти повинні бути злегка скручені та укладені так, щоб не торкались
заземлених частин двигуна і не повинні попадати між нажимними пальцями і
щітками.
|
12
|
Оглянути стан нажимних
пальців та їх гумових амортизаторів.
|
Нажимні пальці повинні
прокручуватися навколо своєї осі без заїдань. Гумові амортизатори, що мають
тріщини, підгари і зношені замінити.
|
|
13
|
Оглянути стан деталей
механізму повороту візка.
|
Щеплені шестерні
механізму повороту траверси виключити можливість покладання шестерні на
колектор під час експлуатації електровоза.
|
|
14
|
Під’єднати виводи кораблів до верхніх щіткотримачів.
|
Ключ 17.
|
|
15
|
Розємний пристрій затиснути,
фіксатор траверси в паз, завести і закріпити.
|
Ключ трещетка.
|
|
16
|
Поставити кришку
верхнього колекторного люка, перевірити плавність, прилипання.
|
При перевірці платності
прилягання кришки- колекторного люка необхідно під кришку підкласти полосу
паперу, закрити кришку і спробувати протягнути смугу. Якщо вона легко
витягається, то ущільнення незадовільне.
|
|
17
|
Стан патрубків
вентиляційного виходу повітря оглянути.
|
Ключ 12, 14.
|
18
|
Перевірити стан заземленого
кабеля і клиць.
|
Кліци і шини з тріщинами і
подряпинами змінити.
|
|
19
|
Зняти кришку клемної коробки і
перевірити стан і кріплення виводів кораблів.
|
При парному ремонті ревізію
клемних коробок провести 2 секції, при
непарному ремонті – 1 секції.
|
Ключ 17, 18.
|
20
|
Продути дренажні отвори
стисненим повітрям.
|
Продувку дренажних отворів
провести стисненим повітрям тиском 5-6 ктс. хв. см. Біля отвору закрити
пробкою.
|
Повітряний шланг зі спеціальним
насадкою
|
21
|
Поставити кришку клемної
коробки, перевірити ущільнення.
|
Ключ 17.
|
|
22
|
Закріпити болти стопорного
пристрою.
|
Ключ трищітка.
|
|
23.
|
Зняти нижній щіткотримач, якщо необхідно застосувати обточку
колектора, дорожку зняти фасок та розробку кінців.
|
Ключ 22.
|
|
24.
|
При необхідності:
а)
обточити колектор тягового двигуна.
б)
Продовжити колектор тягового двигуна
в)
Зняти фазки з обох сторін колекторних пластин.
г)
Розділити кінці колекторних пластин.
д)
Розчистити доріжки поміж колекторними пластинами від
бруду та пилу. Прошліфувати колектор з застосуванням брусків Р 16, Р 30, до
отримання частоти обробки 7 – 8, потім відполірувати колектор брезентом.
е)
Обдути тягу двигуна стисненим повітрям
|
Обточку колектору повинен
виконувати досвідчений конструктор, складаючи швидкість різання в межах 150 –
200 м/хв. Колектор обточити спочатку різцем із твердого металу, а потім
прошліфувати бруском Р 30.
Глубина продорожки повинна бути
в межах 1,4 – 1,6мм але не менше 0,5мм.
Фаза з кожної сторони пластини
повинно бути 0,2мм х 450.
Розділка повинна бути 1х450
з кожної сторони
Стружку, металеву та вугільну,
пил видалити вологою ганчіркою.
Обдування застосувати стисненим
повітрям тиском 2,3 – 3 кгс/кв.см.
|
Спеціальний станок для обточки
колектору.
Ножове полотно.
Фазкознімач.
Шабер, молоток.
Капронова щітка, брусок з
графітовим наповнювачем марки Р 16, Р 30.
Резиновий шланг.
|
25.
|
Встановити нижній щіткотримач з
резулюванням зазору між щіткотримачем та колектором.
|
Відстань
від щіткотримача до робочої поверхності колектору від 2 до 4мм. Відстань від
котушки колектору до корпусу щіткотримача не менше
|
Щуп
|
26.
|
Виміряти удари та
випрацьовування колектору.
|
Максимально
допустимі удари колектору 0,07мм. При наступному ремонті виміряти удари та
випрацьовування колектора тягового двигуна ІІ – секції. Максимально допустиме
випрацювання колектору 0,5мм.
|
Спеціальне застосування для
вимірів ударів та випрацювання колектору.
|
27.
|
Перевірити правильність
установлення щіток нейтральне
положення.
|
Превіряється
при необхідності та після видалення перебросу. Якщо полоски на траверсі та
остові співпадають, то щитки знаходяться на нейтралі. Якщо виявиться, що
траверс зайняв нове положення , то необхідно відрегулювати накладки на
траверсі.
|
Спеціальне застосування для
встановлення щіток в нейтральне положення.
|
28.
|
Перевірити натиснення на
електрощітку.
|
Натиснення
на кожний елемент щітки повинен бути 1,3 – 1,7кг.
|
Динамометр.
|
29.
|
Поставити кришку нижнього
колекторного люку, перевірити щільність її прилягання.
|
При
перевірці щільності прилягання кришки колекторного люку необхідно під кришку
підкласти полоску бумаги, закрити кришку та повернутися протягти полоску.
Якщо вона легко витягується то ущільнення не задовільне.
|
|
30.
|
Прослухати роботу моторно
якірних підшипників. Добавити мастило в моторно якірні підшипники.
|
Добавити мастила ЖРО в моторно
якірні підшипники в кількості 150 – 200г в кожний підшипник. Змішування
мастил різних марок не допустиме. При чіткому ремонті додати мастило в
моторно якірні підшипники ІІ – секції при нарахованому ремонті – 1
секцію.
|
|
31.
|
Перевірити кріплення мастильних
трубок.
|
||
32.
|
Перевірити лабіринті укріплення
на предмет нарахування мастила.
|
||
33.
|
Зняти колісно моторні блоки
|
ІНСТРУКЦІЙНО - ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА
РЕМОНТУ СТРУМОПРИЙМАЧА Л - 13 У В ОБСЯЗІ ПР -3
Основні технічні дані струмоприймача:
Номінальна напруга _____________________________________________________________________
25 Кв.
Тривало допустимий струм:
в русі
________________________________________________________ 500 А
при стоянці
___________________________________________________ 50 А
Найбільш допустима
швидкість ____________________________________________________________ 160км/год.
Гранична висота підйому
(над опущеним полозом) ____________________________________________ 2100 мм.
Найбільша робоча висота
(над опущеним полозом) ____________________________________________ 1900 мм.
Найменша робоча висота
(над опущеним полозом) ____________________________________________ 400 мм
Статистичне натискання на
контактний дріт в діапазоні робочої висоти:
при
підйомі (активне) не менше _______________________________________ 6 кг
при
опусканні (пасивне) не більше _____________________________________ 9 кг.
Різниця між найбільшим і
найменшим натисканням при односторонньому русі струмоприймача в діапазоні.
Робочої висоти не більше
__________________________________________________________________ 1 кг.
Час підйому та опускання
до максимальної робочої висоти
При номінальному тиску
стиснутого повітря __________________________________________________ 4-7 сек.
Повний хід каретки
________________________________________________________________________
50 мм.
Вага струмоприймача
______________________________________________________________________ 290 к
№
п/п
|
Найменування операції
|
Пристрої та інструменти
|
Описання робіт
|
Технічні вимоги, норми допусків
і зношування деталей
|
||||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
||||
1
|
Очищення та огляд
струмоприймача
|
Мийна машина, тумби, рівень
Мережа із стиснутим повітрям,
динамометр
|
Після мийки встановити
струмоприймач на спеціальні тумби в горизонтальне положення. Виконати підйом
та опускання струмоприймача, при цьому переконатися в відсутності
перекошування та заїдань в шарнірних
з’єднаннях. Перевірити стан основи рам, кареток та на предмет відсутності
тріщин та вм’ятин, шарнірних з’єднань, деталей приводу. І на дійсність
кріплення та цілісність шунтів оглянути полоз та вугільні вставки.
Підключити до струмоприймача
мережу із стиснутим повітрям та перевірити статичну характеристику, тобто
силу натискання полоза на контактний провід. Перевірити на слух наявність витікання
повітря з циліндра, після чого випустити повітря з циліндра.
|
Горизонтальне положення полоза
перевірити зо допомогою спеціального рівня
Підйом одного з кінців лінійки
над поверхнею полоза не повинен перевищувати
|
||||
2
|
Розбирання струмоприймача
|
Плоскогубці, ключі гайкові та
торцьові 6, 8, 10, 12, 13,17, 24, слюсарний молоток
|
Від’єднати гнучкі шунти,
витягти валки (осі) та зняти полоз. Розібрати верхній вузол струмоприймача та
зняти каретку.
Послабити тиск підйому пружини
зняти їх разом із тягучими болтами, зняти труби верхньої рами. Випрасувати
підшипник. Зняти підшипники, промити, оглянути переконатися, що підшипники
знаходяться в справному стані - не пошкоджені шарики на відсутність тріщини зовнішнього та
внутрішнього кінцях, а також вищербин на поверхні кочення.
|
Тиск полоза при підйомі не менш
|
||||
3
|
Ремонт кареток
|
Плоскогубці, слюсарний молоток,
ключі гайкові на 6, 10, динамометр, пристрій для виміру статистичної
характеристики пружин
|
Розібрати каретку, для чого
відкрутити болти і гайки з болтових з’єднань, розшплінтувати осі та валки.
Виконати детальне очищення всіх деталей каретки. Оглянути і перевірити
пружини кареток (зняти технічну характеристику). У випадку зламу, втрати
пружності, невідповідності розмірам креслення - змінити. Шарніри змастити
маслом. На зібраних каретках шарніри повинні працювати без заїдань.
Перевірити хід і натиск каретки. Деталі не погонні мати тріщин, погнутостей
зірваної або зношеної нарізки, зношених отворів під валками.
|
Допустимі розміри валків,
отворів повинні відповідати таблиці № 1.
Використовувати мастило ЦІАТІМ
- 201 або ЖТКЗ - 65.
Хід каретки -50 мм. Початковий тиск - 6-8 кг. Кінцевий тиск - 19,3 - 22, 85. Висота
пружини в вільному стані 147 мм.
|
||||
4
|
Огляд і ремонт пневматичних
приводів струмоприймача
|
Ключі гайкові, 6, 12 торців 19
|
Викрутити болти М 12, які
кріплять циліндри і роз’єднати циліндри. Викрутити болти М 6 і зняти з обох
боків приводи кришки. Витягнути пружини, шток і поршень з циліндра. Зняти
гумові манжети повстяний сальник (мастильне кільце).З метою запобігання
пошкодження манжета і мастильного кільця при зніманні їх з поршня не можна
користуватися викруткою або іншими металевими предметами для цього
використати дерев’яну або полімерну планку. Вилучити старе мастило з
циліндра, промити металеві деталі в гасі і насухо витерти. Оглянути нарізку
болтів, гайок, циліндрів. Атмосферні і мастильні отвори циліндрів очистити.
Оглянути циліндри на наявність тріщин, задирів, і рисок. Допускаються на
робочій поверхні невеликі риски при умові відсутності витікання повітря через
поршень, при перевірці на герметичність тиском 6,75 кг/см 2.
Перевірити внутрішній діаметр
циліндра на відсутність овальності, конусності. Перевірити стан гумових
манжетів. Гумову манжету, яка зношена, втратила еластичність, має надриви -
замінити новою. Перевірити стан войлочного кільця. Кільце не повинне мати
розшарувань, надривів, рваних місць. Придатні кільця промити гасом. Висушити
на повітрі протягом 2 год. Кільце
просочити в мастилі МВП з витримкою не менше 12 год. Перед збиранням приводів
з гумовими манжетами закласти в них мастило ЖТ -79 л, або ЖТКЗ - 65.
Перевірити стан штока, поршня
на відсутність задирів тріщин, погнутостей. В послідовності, зворотній їх
розбірці.
|
Під час розбирання і збирання
приводів особливу увагу необхідно сконцентрувати на забезпеченні безпеки
праці ремонтника.
Опускаючи пружини тиснути на
кришки приводів з великим зусиллям. В зв’язку з цим розбирання приводів
бажано виконувати за допомогою спеціального пристрою. Якщо його не має, то
перш ніж розібрати циліндр, потрібно зняти два діагональних болти М12
кріплення кришок до циліндра і замість
них встановити шпильки довжиною 250-300
мм. На шпильки навернути гайки.
Відкрутити два інших болти М12.
Рівномірно відвертати гайки із шпильок, внаслідок чого опускна пружина буде
розпускатися. Герметичність пневмопривода вважається достатньою, якщо при
тиску повітря 6, 75 кг/см 2 через 10 хв. Тиск повітря в резервуарі ємністю
1 л. знизиться за 5 %. Збільшення
внутрішнього діаметра циліндра не повинна перевищувати 0,7 мн.
Діаметр поршня пневмопривода
Допускається відхилення довжини
пружин від номіналу не більше ± 5%.
|
||||
5
|
Ремонт деталей рухомих ламп
|
Штангельциркуль, щупи
|
Рами повинні мати розміри
відповідні креслення так як від цього
залежить якість статистичної характеристики струмоприймача. Дозволяється на
труби верхніх рам ставити не більше двох з’єднувальних муфт на раму і й не більше
однієї на трубу в шарнірах перевірити радіальні зазори (тал. 1). При
необхідності валки та втулки замінити. Зношення втулок та валків визначити
шляхом заміру штангенциркулем в двох перпендикулярним площинах. Менший розмір
є номінальним.
|
З’єднуючі муфти повинні бути
довжиною 90-120 мн., мати стінки товщиною не менше
Труби які мають на окремих
місцях тріщини, пропали, вм’ятини глибиною більше 3мм. - замінити.
|
||||
6
|
Огляд та ремонт, основи
струмоприймача
|
Ключі гайкові
17,19,22,24,27,32, торцеві 10,11. Викрутка, плоскогубці і рулетка.
|
Оглянути основу струмоприймача.
Перевірити стан зварних швів, встановити відсутність тріщин, перекосів,
пропалів, вм’ятин. Тріщини виявлені при огляді основи і її зварних швів,
необхідно заварити. Зварні шви, що мають тріщини не обхідно заварити. Заварні
шви, що мають товщини не обхідно зрубати, після чого накласти нові шви.
Провірити відстань між отворами під болти опорних ізоляторів. Перевірити
кріплення болтів і при необхідності укріпити їх.
|
Всі болти на основі
струмоприймача повинні бути закріплені до відказу. Наявність пружинних шайб
обов’язкова.
Різниця у відстані між отворами
для кріплення ізоляторів (по діагоналі) не більше 5мм.
|
||||
7
|
Огляд і ремонт полозів
струмоприймача
|
Викрутка, ключі гайкові і
торцеві на 10,11, плоскогубці, шаблон для виміру кута скосів полоза та
правки, молоток слюсарний.
|
Огляд і зняття вставок
проводити на ремонтному стенді обладнаним витяжною вентиляцією.
Оглянути полози і виявити
граничне спрацювання вставок. Розібрати полоз, для чого вивернути гвинти,
звільнити коритця, планки і зняти вставки. Короб, полоза очистити від бруду,
іржі, особливо в місцях кріплення
вугільних вставок. Виправити за допомогою молотка, металевого бруска,
або в шаблонах коритця, бічну грань полоза.
Спряження бічних дюралюмінієвих
і середніх стальних накладок на криволінійних частинах, (рогах) полоза
повинно бути плавним, без отступів і виямок.
Головки гвинтів для кріплення
дюралюмінієвих накладок повинні бути запиляні та утоплені в потай. Виправити,
при необхідності планки (коритця) і бортову смугу, що служить для кріплення
вугільних вставок.
Підібрати комплект вугільних
вставок для монтажу і встановити вставки на полозі.
|
Допустима товщина вугільних
вставок приведена в таблиці 1.
Зазор між вставками не повинен
перевищувати 0,8мм.
Нові вставки внутрішнього ряду
необхідно розмістити на одному рівні зі вставками зовнішніх рядів, або нижче
них на 1,5мм.
|
||||
8.
|
Збірка та перевірка роботи,
струмоприймача
|
Плоскогубці, ключі гайкові
10,12,13,14,17,19,22,24,27,32, ключі торцьові 13,14,17,19 динамометр,
пристрій для виміру відхилення центра полоза відносно центра рами, лінійка,
секундомір, стенд для знаття статичної хар-ки.
|
Підігнати вугільні вставки одну
до другої і до бічних контактних пластин. При запилюванні стиків вугільних вставок
необхідно щоб перехід контактного дроту був плавним. По ширині контактів
поверхні запилювати так, щоб у контакті приймала участь 3/4 ширини вставки.
Для забезпечення надійного
контакту і кріплення вставок при монтажі необхідно підігнути коритце.
Якщо, яке небуть коритце не
перекриває стика вставок номінальної довжини, замінити його.
Вставити на основі
струмоприймача раніше зняті і відремонтовані вузли.
Після вставлення нижніх рухомих
рам, верхніх рухомих рам і каретки перевірити максимальний зазор в шарнірах.
При необхідності потрібно
підкласти шайби, що відповідають діаметру валка і мають необхідну товщину.
З’єднати
гнучкі шунти підклавши під головки болтів шайби пружинні і прості.
Піднімаючи
струмоприймач рукою, перевірити вільний хід рам і відсутність заїдань в
шарнірах.
Перевірити
встановлення полозів по рівню з лінійкою довжиною в 1метр на робочій висоті
400-1900мм.
Зняти
статичну характеристику струмоприймача відповідно табл. №1. Перевірити
герметичність пневмопривода струмоприймача під тиском 6,75 кг/см2.
Перевірити
роботу струмоприймача під тиском стислого повітря 3,5 кг/см2. Під цим тиском
струмоприймач повинен чітко підніматися і опускатися.
Визначити
за секундоміром час підйому струмоприймача, по читаючи відлік з моменту
початку руху полоза від складеного положення до підйому його до максимальної
робочої висоти при номінальному тиску стислого повітря і час опускання
струмоприймача з моменту початку руху полоза з найбільшої робочої висоти до
складеного положення. Перевірити зміщення центра полоза відносно центра
основи рами за допомогою спеціального пристрою. Після проведеного ремонту
струмоприймач пофарбувати.
|
Кінці внутрішнього ряду вставо
зачищають з кожного боку на 5-
Сумарний максимальний зазор
повинен бути не більше
Шунти з обірваними жилами більш
10% підлягають заміні.
Контактні поверхні для
приєднання наконечників шунтів зачистити і при необхідності облуди ти.
Статичну характеристику
регулювати за допомогою підйомних пружин (закручувати, або відкручувати болти
для регулювання).
Зміщення центра полоза
відносного центра рами повинна бути не більше 25мм. Бракувальний розмір в
експлуатації 30мм. Підйом одного з кінців лінійка над поверхнею полоза не
повинен перевищувати 10мм. Бракувальний розмір в експлуатації більш 20мм.
Емаль Гф-92-ХС червоного кольору.
|
||||
ІНСТРУКЦІЙНО
- ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА
РОЗБИРАННЯ, ЗБИРАННЯ БУКСОВОГО
ВУЗЛА З ПІДШИПНИКАМИ КОЛИВАННЯ КОЛІСНИХ ПАР
ЕЛЕКТРОВОЗІВ СЕРІЇ ВЛ-80 К,
Т; ПРИ ВИКОНАННІ РЕВІЗІЇ 1-ГО ОБ’ЄМУ
№
п/п
|
Найменування
робіт
|
Технічні потреби,
Межі допусків
|
Пристрої,
Застосування,
Інструмент.
|
|||
1
|
2
|
3
|
4
|
|||
Розбирання буксового вузла
|
||||||
Розмір буксових вузлів з
циліндричними роликопідшипниками з шийки осі колісної пари. Застосовують не
пізніше ніж через 6-ть годин після їх обмивання в мийній машині.
|
||||||
1
|
Зняти передню кришку букси.
|
Відкрутити болти М 20 вісім штук.
|
Ключ ряжковий 30 – 32
|
|||
2
|
Вибрати пластичне мастило ЖРО з передньої порожнини букси та кришки.
|
Проводити видалення мастила з дотриманням техніки безпеки.
|
Вручну
|
|||
3
|
Розібрати торцеве кріплення підшипників.
|
Відкрутити болти М16 2 шт., знявши стопорну планку, потім відкрутивши корончату
гайку.
|
Ключ ряжковий 22 – 24, імерсійний ключ.
|
|||
4
|
Здати стопорну планку на дефектоскопію.
|
Застосувати магнітну дефектоскопію
|
Дефектоскоп магнітний
|
|||
5.
|
Встановити запобіжний стакан на різьбову частину шийки осі.
|
Вручну накрутити стакан на різьбову частину шийки осі.
|
Запобіжний стакан.
|
|||
6.
|
Зняти корпус букси разом з блоками підшипників та задньої кришки.
|
При демонтажі корпуса букси контролювати повільність зняття його з осі.
|
Чалочне застосування вручну.
|
|||
7.
|
Провести випресування блоку підшипників та великі дистанційні кільця.
|
При ви пресуванні блока підшипника не допускають перекосу.
|
Стенд для пресування блоків підшипників вручну.
|
|||
8.
|
Опустити підшипники в траншею поточної лінії.
|
Вручну при допомозі спеціального захвату.
|
Поточна лінія.
|
|||
9.
|
При необхідності зняти внутрішні кільця підшипників на гарячій посадки.
|
Забороняється нагрівати внутрішнє
кільце тривалістю
більше 1 хв.
|
Стаціонарний індукційний нагрівач – демагнетизатор.
|
|||
10.
|
Виконати огляд кріпильних деталей підшипникових вузлів (лабіринтний,
упорні кільця, стопорні планки, болти, гайки).
|
Тріщини, відстала деформація, незначні перешкоди, задари та заусениці на
деталях не допускаються.
|
Віртуально, магнітний дефектоскоп, перевірочна плита.
|
|||
11.
|
Встановити внутрішні кільця підшипників на осі колісної пари з
послідовними замірами.
|
При відсутності натягу 0,030-
|
Вручну, стенд для нанесення еластометра ГЕН – 150 В.
|
|||
Збирання буксового вузла.
|
||||||
12.
|
Підібрати попарно два циліндричних підшипники для встановлення в одну
буксу.
|
Два підшипника підбирають по радіальним зазорам у вільному стані від 0,14
– 0,4мм, та осьовому розрізі від 1,0 – 2,0мм.
|
Чалочне пристосування, вручну, пластинчатий щуп №1 кл.2
|
|||
13.
|
Встановити на різьбову частину шийку осі колісної пари монтажну втулку.
|
Накрутити монтажну втулку на різьбову частину осі для розведення роликів
та застосувати блок підшипників.
|
Вручну, монтажна втулка.
|
|||
14
|
Застосувати запресування мастила ЖРУ в лабіринтні канавки, блоки
підшипників та кришку букси.
|
Запресування мастила ЖРУ в буксовий вузол застосовується шляхом запресування
мастила в кількості 3,5 – 4,0кг та заправку 1/3 об’єму мастила в кришку
букси.
|
Вручну, мастило ЖРУ.
|
|||
15
|
Встановити корпус букси з блоками підшипників на внутрішні кільця.
|
Корпус букси з блоками підшипників натягти на внутрішні кільця,
розташовані на шийці осі. Натягнення корпусу букси повинно виконуватись
вільно, без застосування великого зусилля.
|
Чалочне пристосування вручну.
|
|||
16
|
Зібрати корпус букси.
|
Задню кришку встановити на корпус букси та закріпити болтами М 20 з
пружинними шайбами. У виточування в кришці попередньо заложити кільце або
шнур (діаметром 3мм) із маслостійкої резини.
|
Ключ рожковий
30 – 32 вручну.
|
|||
17
|
Поставити упірне кільце переднього підшипника.
|
Встановлення опірного кільця використовується вільно без застосування
зусилля.
|
Вручну.
|
|||
18
|
Зібрати торцеве кріплення підшипників буксового вузла.
|
На різьбову частину шийки навернути корончату гайку до притулу в кільце.
В паз осі поставити стопорну планку в таке положення (одне із чотирьох
можливих). Повертання гайки в зворотному напрямку для вводу хвостовика
стопорної планки в шліц забороняється.
|
Вручну інерційний ключ.
|
|||
19
|
Закріпити стопорну планку.
|
Стопорну планку закріпити болтами М16 з підстановкою під їх головки
пружинних шайб. Болти доповнувально зав’язати в’язальною проволкою. Зазор
поміж гайкою та приставною шайбою підшипника допускається не більше 0,05мм на
довжині не більше 1-3 округу.
|
Ключ рожковий 22 – 24, шплінтовочна проволка діаметром 0,8 – 1,0мм.
|
|||
20
|
Встановити передню кришку буксового вузла
|
Встановити передню кришку попередньо поставившого у виточку кільце або
шнур із маслостійкої резини (діаметром
|
Ключ ріжковий
30 – 32, оглядовий молоток А2.
|
|||
21
|
Контроль збору буксового вузла.
|
Правильність зборки букси контролювати шляхом її повертання на шийці осі
та огляду зазору (не менше 0,5мм) поміж фланцем передньої кришки та торцем
корпусу букси. Повертання букси з підшипниками повинно бути легким та без
заїданням.
|
||||
Коментарі
Дописати коментар