Продовження 0056 (6)
Додаток Я
(рекомендований)
Перелік
незнижуваного технологічного запасу вузлів, деталей,
матеріалів, металовиробів
тепловозів серії М62 для ПТОЛ
(на 50 ТО-2 у добу)
Таблиця Я.1
найменування, тип, марка
|
Позначення, номер стандарта
|
Одиниці вимірювання
|
кількість
|
|
Дизель і допоміжне обладнання
|
||||
1 Клапан ресивера
|
1Д40.35.27Сб
|
шт
|
2
|
|
2 Кришка люка
дизеля в зборі
|
1Д40.35.2Сб.1
|
-"-
|
4
|
|
3 Закриття кришки
циліндра
|
11Д40.78.13.1
|
-"-
|
4
|
|
4 Ущільнення
|
30Д.78.17.8
|
-"-
|
12
|
|
5 Ущільнення
|
30Д.78.19.5
|
-"-
|
12
|
|
6 Прокладка
ущільнення
|
Д45.35.54-І
|
-"-
|
12
|
|
7 Вентиль
індикаторний
|
30Д.78Сб-9
|
-"-
|
1
|
|
8 Трубка форсуночна
|
4Д40.82.1Сб
|
-"-
|
4
|
|
9 Форсунка в зборі
|
14Д40.86Сб
|
-"-
|
2
|
|
10 Пружина
граничного вимикача
|
40Д.140.27-1
|
-"-
|
2
|
|
11 Прокладка
|
40Д.169.04-2
|
-"-
|
12
|
|
12 Кільце гумове
|
30Д.169.30-4
|
-"-
|
24
|
|
13 Прокладка
|
40Д.169.128
|
-"-
|
12
|
|
14 Прокладка
|
40Д.169.06-2
|
-"-
|
12
|
|
15 Патрубок нижній
лівий
|
1Д40.169.81Сб
|
-"-
|
1
|
|
16 Патрубок нижній
правий
|
1Д40.169.80Сб
|
-"-
|
1
|
|
17 Рукав
мастильного трубопроводу
|
74645Сб
|
-"-
|
1
|
|
18 Рукав зливу
палива з форсунок
|
1М61-3-150
С425.10-66/66
|
-"-
|
2
|
|
19 Рукав підведення
масла до заднього підшипника нагнітача
|
6 х 400-М18 х
2,5 С425.50-67
|
-"-
|
1
|
|
20 Рукав підведення
масла до переднього підшипника нагнітача
|
1М10 х 1-160 С425.10-68
|
-"-
|
1
|
|
21 Рукав від
паливної помпи до фільтра
|
14.40.1954.29Сб-1
|
-"-
|
1
|
|
22 Рукав до кришки
циліндра
|
5х180 - М14х1,5
-М16 х 1,5
|
-"-
|
12
|
|
23 Рукава дюрітові
з подвійним нитяним обплетенням Ø32, 50, 58 мм
|
ТУ 38-105894-82
|
м
|
по 2
|
|
Продовження таблиці Я.1
найменування, тип, марка
|
Позначення, номер стандарта
|
Одиниці вимірювання
|
кількість
|
24 Секція масляного
фільтра
|
37Д.359.13Сб
|
шт
|
1
|
25 Кільце гумове
|
Д42.36.26
|
-"-
|
6
|
26 Клапан
пропускний
|
10БС537.01-68
|
-"-
|
1
|
27 Клапан
запобіжний
|
У-БС538.01-68
|
-"-
|
1
|
28 Рукав Ø 4 х 10,
довжиною 350 мм
|
|
-"-
|
2
|
29 Секція фільтра
грубого очищення палива
|
"Реготмас"
541-1-03
|
-"-
|
1
|
30 Рукава
дюрітові водяної системи Ø100 х 270
|
ТУ 38-105894-82
|
-"-
|
2
|
31 Секція
холодильника
|
Р62.131.000
|
-"-
|
2
|
32 Муфти
пластинчасті приводу двомашинного агрегату, вентилятора ТЕД заднього візка,
гідромуфти, переднього редуктора
|
-
|
-"-
|
по 1
|
33 Амортизатор
муфти приводу насоса, що підкачує
паливо
|
-
|
-"-
|
4
|
34 Водомірне скло Ø
15мм
|
ТУ 25.11.1045-75
|
-"-
|
2
|
35 Манометри різні
|
ТУ 25.02.180.315-78
|
-"-
|
4
|
36 Дифманометр
|
|
-"-
|
2
|
37 Прокладки секцій
холодильника
|
ТЭ3.02.108
|
-"-
|
10
|
Електрообладнання
|
|||
1 Щітки для ТЕД
ЕД118А
|
ЭГ61 2/12,5 х 40 х
64
|
компл
|
1
|
2 Щітки для
генератора ГП-312
|
ЭГ14 2/12,5 х 32 х
60
|
-"-
|
1
|
3 Щітки для
двомашинного агрегату
|
ЭГ14 12,5х 40 х 44
|
-"-
|
1
|
4 Щітки для СПВ
ВР-652
|
ЭГ8 10 х 12,5 х 32
|
-"-
|
2
|
5 Щітки для
електродвигуна П41, П21
|
ЭГ4 10 х 12,5 х 32
|
-"-
|
2
|
6 Щітки для
електродвигуна П11
|
ЭГ4 8 х 10 х 25
|
-"-
|
1
|
7 Щіткотримач
ЭД118А
|
5ТХ.112.058
|
шт
|
2
|
8 Кришка колекторного люка ЕД118А (верхня)
|
5ТХ.310.149
|
|
4
|
9 Кришка колекторного люка ЕД118А (бічна)
|
5ТХ.310.143
|
|
4
|
10 Кришка
колекторного люка ЕД118А (нижня)
|
5ТХ.310.142
|
|
4
|
Продовження таблиці Я.1
найменування, тип, марка
|
Позначення, номер стандарта
|
Одиниці вимірювання
|
кількість
|
11 Щіткотримач
генератора ГП312
|
5ТХ.112.058
|
|
2
|
12 Перемички
акумуляторних батарей
|
4ТМ450
|
|
16
|
13 Пробка з
ущільнювальною прокладкою
|
|
|
10
|
14 Патрон
"Профокс 51"
|
ОСТ 16.0535.008-73
|
-"-
|
2
|
15 Патрон В15d-220 ПН,
В22d-220 НФ, В22d-220 НМ
|
ТУ 361-7808-73
|
-"-
|
по 6
|
16 Лампа
прожекторная ПЖ-50-500-1 с цоколем "Профокс"
|
ТУ 16-87 ИФМР.
675000.003 ТУ
|
-"-
|
4
|
17 Лампа Ц 110-4У2
с цоколем В15d/18-1
|
ТУ 16.535.846-79
|
-"-
|
6
|
18 Лампа РН-110-8 с
цоколем В15d/18 (пульт керування)
|
ТУ 16.535.842-74
|
-"-
|
6
|
19 Лампа РН 60-4,8
с цоколем В15d/18 (АЛСН)
|
ТУ 16.535.266-69
|
-"-
|
6
|
20 Плавкі вставки
на 160А і 125А
|
ТУ 16.522-091-72
|
-"-
|
по 15
|
21 Регулятор
напруги БРМ –3А
|
2ТХ.380.083.4
|
-"-
|
1
|
22 Блоки діодів БВК-470.БДС
|
3ТХ.670.104.34
|
-"-
|
2
|
23 Реле тиску масла
КРД-4
|
ТУ 25.027.430-75
|
-"-
|
1
|
24 Електропневматичні
вентилі ВВ-1
|
2ТХ.956.000.1
|
-"-
|
3
|
25 Електропневматичні
вентилі ВВ-3
|
2ТХ.999.007.3
|
-"-
|
3
|
26 Електропневматичні
вентилі ВВ-32
|
2ТХ.956.006.5
|
-"-
|
3
|
27 Електропневматичний
контактор ПК-753М
|
2ТХ.420.013-01
|
-"-
|
1
|
28 Контакт
|
8ТХ.551.058
|
-"-
|
3
|
29 Шунт
|
5ТХ.583.062
|
-"-
|
2
|
30 Контактор
ПКГ-565
|
2ТХ.422.001.7
|
-"-
|
1
|
31 Контакти
нерухомі
|
5ТХ.551.195
|
-"-
|
2
|
32 Контакт рухомий
|
5ТХ.551.197
|
-"-
|
2
|
33 Контакти ППК-8061
|
5ТХ.551.025-10
|
-"-
|
1
|
34 Контакти
ППК-8061
|
5ТХ.551.025-1
|
-"-
|
2
|
35 Контакти
ППК-8061
|
5ТХ.551.101
|
-"-
|
1
|
36 Контакти
ППК-8061
|
5ТХ.551.100
|
-"-
|
1
|
37 Контакти
ППК-8061
|
5ТХ.551.048
|
-"-
|
1
|
38 Контакти КВ-1508
|
5ТХ.551.011
|
шт
|
10
|
Продовження
таблиці Я.1
найменування, тип, марка
|
Позначення, номер стандарта
|
Одиниці вимірювання
|
кількість
|
39 Палець
контактний
|
5ТХ.568.006
|
-"-
|
10
|
40 Діод ВК-2-200-66
|
ТУ 16.529.765-73
|
-"-
|
2
|
41 Електромагніт
тяговий ЭТ-54Б
|
2ТХ.959.010.09
|
-"-
|
2
|
42 Контактор
електромагнітний ТПКМ-121
|
ТУ 16.644.010-85
|
-"-
|
1
|
43 Контактор
електромагнітний ТПКМ-111
|
ТУ 16.644.010-85
|
-"-
|
1
|
44 Контактор
електромагнітний МК35
|
ТУ 16.644.010-85
|
-"-
|
3
|
45 Реле керування
Р-45М-22У3
|
2ТХ.300.040.6
|
-"-
|
2
|
46 Реле керування
Р-45М-31У3
|
2ТХ.300.040.3
|
-"-
|
2
|
47 Реле керування
Р-45М-42У3
|
2ТХ.300.043.2
|
-"-
|
2
|
48 Реле РД-3010У3
|
ИАКВ.647612.0042,
2ТХ.308.023
|
-"-
|
1
|
49 Блок боксовання
|
3ТХ.679.079.17
|
-"-
|
1
|
50 Реле часу ВЛ-31,
ВЛ-50
|
ТУ 16.523.597-81
|
-"-
|
2
|
51 Блок
тахометричний БА-420
|
ИАКВ.656.121.017сб,
2ТХ.729.007.1
|
-"-
|
1
|
52 Контактор
КПВ-604
|
|
-"-
|
1
|
53 Реле тиску АК-11
|
|
-"-
|
1
|
54 Електроманометр
ЕДМУ-15ШК, ЕДМУ-6
|
ТУ 25.04.1235-77
|
-"-
|
4
|
55 Електротермометр
1200С ТП-2
|
ТУ25-04.357-67
|
-"-
|
2
|
56 Датчик
електроманометра на 6 кгс/см2 і 15 кгс/см2
|
ТУ 25.02.180.315-78
|
-"-
|
4
|
57 Датчик
електроманометра ПП-2
|
ТУ 25.02.180.315-78
|
-"-
|
4
|
58 Автомати на
15А, 20А типу А3161
|
ТУ16.525.322-78
|
-"-
|
по 1
|
59 Вимикачі
(тумблери) П2Т-1, ИВ1-4, ТВ-1
|
ВТО.360.002 ТУ
УСО.360.075 ТУ
|
-"-
|
по 4
|
60 Мікровимикач
МП2101Е
|
ТУ 16.526.322-78
|
-"-
|
4
|
61 Вольтметр
0-1000В, М4200
|
ТУ 25.04.4058-81
|
-"-
|
1
|
62 Вольтметр
0-150В, М4200
|
ТУ 25.04.4058-81
|
-"-
|
1
|
63 Амперметр
150-0-150 М4200
|
ТУ 25.04.4058-81
|
-"-
|
1
|
64 Амперметр
0-6000, М4200
|
ТУ 25.04.4058-81
|
-"-
|
2
|
65 Секція
акумуляторної батареї 32ТН-450У2
|
ТУ 16.529.355-75
|
-"-
|
1
|
66 Кнопка КЕ011
|
ТУ 16.642.015-84
|
шт
|
2
|
67 Вимикач кінцевий
УПК 2110
|
ТУ 16.526.475-80
|
-"-
|
2
|
Продовження
таблиці Я.1
найменування, тип, марка
|
Позначення, номер стандарта
|
Одиниці вимірювання
|
кількість
|
||
68 Панель
випрямлячів
ПВК-6040, ПВГ-7080
|
3ТХ.672.070сп
|
-"-
|
1
|
||
69 Індуктивний
датчик ИД-10
|
2ТХ.719.004.1
|
-"-
|
1
|
||
Автогальмове обладнання
|
|||||
1 Кран машиніста
|
умов. № 394
|
шт
|
1
|
||
2 Кран допоміжного
гальма
|
умов. № 254
|
-"-
|
2
|
||
3 Рукав кінцевий
|
ТЭ120.40.10.014
|
-"-
|
5
|
||
4 Регулятор
|
3РД
|
-"-
|
2
|
||
5 Редуктор швидкостеміра
|
ТЭ2.62.020сб
|
-"-
|
1
|
||
6 Привід
швидкостеміра
|
ТЭ2.62.016сб
|
-"-
|
1
|
||
7 Клапан нагнітальний компресора
|
КТ6.06.001СБ-2
|
-"-
|
2
|
||
8 Клапан
усмоктуючий компресора КТ7
|
КТ6.06.002СБ-2
|
-"-
|
2
|
||
9 Діафрагма
|
КТ6.06.021
|
-"-
|
4
|
||
Екіпаж
|
|||||
1 Ґніт
ламповий у зборі МВП ЕД118А
|
5ТХ.269.022
|
шт
|
44
|
||
2 Болти
кріплення шапок МВП ТЕД ЕД118А
|
8ТХ.920.990
|
-"-
|
6
|
||
3 Болти
кріплення кришок букс колісної пари
|
-
|
-"-
|
6
|
||
4 Болти
кріплення кожухів зубчастої передачі до корпуса ТЕД
|
ТЭ3.12.041
|
-"-
|
6
|
||
5 Пробки шапок МВП
ЕД118А
|
-
|
-"-
|
20
|
||
6 Циліндрична
пружина ресорного підвішування
|
2ТЭ116.30.30.101
|
-"-
|
1
|
||
7 Кінцева підвіска
листової ресори в зборі з втулками
|
ТЭ30.35.30.012
|
-"-
|
2
|
||
8 Колодки гальмові
|
ТУ 32 ЦТВР 453-71
|
-"-
|
100
|
||
9 Чека гальмової
колодки
|
ТУ 32 ЦТ 2156-90
|
-"-
|
6
|
||
10 Валик (ось)
гальмової важільної передачі всіх розмірів
|
ГОСТ 9650-80
|
-"-
|
по 12
|
||
11 Валики (осі)
балансирів усіх розмірів
|
ГОСТ 9650-80
|
-"-
|
по 4
|
||
12 Запобіжні канати
|
2ТЭ116.130.40.20.085
|
-"-
|
по 6
|
||
13 Гумові рукава
піскових труб
|
ТУ38-105894-82
|
-"-
|
6
|
||
14 Форсунка
пісочниці
|
2ТХ.956.012.3
|
-"-
|
2
|
||
Матеріали
|
|||||
1 Кіперна стрічка
|
ГОСТ 4514-78
|
кг
|
5
|
||
Продовження
таблиці Я.1
найменування,
тип, марка
|
Позначення, номер стандарта
|
Одиниці вимірювання
|
кількість
|
||||
2 Шпагат
|
ГОСТ 17308-88
|
кг
|
3
|
||||
3 Лакотканина
|
ТУ 16-90 И37.0012.002 ТУ
|
-"-
|
2
|
||||
4 Склотканина
|
ТУ 16-90 И37.003.003 ТУ
|
-"-
|
2
|
||||
5 Парусина і двунитки
|
ГОСТ 15530-93
|
м2
|
3
|
||||
6 Гума 2 мм
|
ГОСТ 7338-90
|
кг
|
4
|
||||
7 Шнури азбестові
|
ГОСТ 1779-83Е
|
-"-
|
3
|
||||
8 Пароніт листовий 1-2,5 мм
|
ГОСТ 481-80
|
-"-
|
4
|
||||
9 Обтиральний матеріал
|
ОСТ 63.46-84
|
-"-
|
5
|
||||
10 Гас
|
ОСТ 38.01407-86
|
л
|
2
|
||||
11 Шкурка шліфувальна
|
ГОСТ 5009-82
|
м
|
2
|
||||
12 Стрічка ізоляційна
|
ГОСТ 2162-78
|
кг
|
2
|
||||
13 Провід БПВЛ-1,5,
БПВЛ-2,5
|
ТУ16-505,901-76
|
м
|
по 20
|
||||
14 Ацетон технічний
|
ГОСТ 2768-84
|
л
|
0,5
|
||||
15 Мастило УС-2
|
ГОСТ 1033-79
|
кг
|
10
|
||||
16 Мастило ЖРО
|
ТУ32 ЦТ 520-83
|
-"-
|
20
|
||||
17 Солідол
|
ГОСТ 4366-76
|
-"-
|
10
|
||||
18 Мастило СТП для
редуктора зубчастої передачі
|
ТУ38-УССР-201-232-76
|
-"-
|
50
|
||||
19 Мастило осьове літнє, зимове для МОП
|
ГОСТ 610-72
|
-"-
|
50
|
||||
20 Припій ПОС-30
|
ГОСТ 21930-76
|
-"-
|
0,1
|
||||
21 Припій ПОС-35
|
ГОСТ 21931-76
|
-"-
|
0,1
|
||||
22 Крейда
|
ГОСТ 17498-72
|
-"-
|
2
|
||||
23 Електроди
|
ГОСТ 9466-75
|
-"-
|
2
|
||||
24 Вода дистильована
|
ГОСТ 6709-72
|
л
|
500
|
||||
25 Сальникова набивка
водяного насоса
|
ГОСТ 5152-84Е
|
м
|
2
|
||||
Металовироби
|
|||||||
1 Болти різні
|
ГОСТ 7798-70
|
кг
|
5
|
||||
2 Гайки різні
|
ГОСТ 5915-70
|
-"-
|
5
|
||||
3 Шайби різні
|
ГОСТ 9649-78
|
-"-
|
2
|
||||
4 Шайби пружинні
|
ГОСТ 6402-70
|
-"-
|
3
|
||||
5 Шплінти різні № 2-10
|
ГОСТ 397-79
|
-"-
|
6
|
||||
Примітка – Остаточний перелік і кількість
незнижуваного технологічного запасу вузлів, деталей, матеріалів і
металовиробів установлюються начальником депо, якому підпорядкований ПТОЛ.
|
|||||||
Додаток F
(рекомендований)
Перелік технологічних операцій при
виконанні технічного
обслуговування ТО-2 тепловозів серії М62 в/і
Таблиця F.1
Найменування робіт
|
1 Екіпажна частина
|
1.1 Перед постановкою тепловозів
на оглядову канаву цеху ПТОЛ провести зовнішній огляд стану рам
візків, букс, колісних пар, ресорного підвішування. Перевірити роботу
піскової системи, стан і кріплення піскових труб, колієочисника, цілісність і
надійність кріплення брезентових захисних чохлів бічних опор рами, рукавів
охолодження тягових електродвигунів (на дотик), нагрів корпусів букс
|
1.2 Після постановки тепловоза
на оглядову канаву цеху ПТОЛ перевірити на відсутність нагрівання МОП,
підшипників кочення ТЕД. У випадку ненормального нагрівання МОП очистити його
буксу від бруду і зняти разом із вкладишем для огляду стану шийки осі колісної пари, вкладиша, ґнота
польстера і встановлення обсягу ремонту
|
1.3 Перевірити відсутність
течі масла із шапок МОП, як у цілому по місцю, так і через пробки. Перевірити
кріплення шапок МОП, кришок заправних горловин і при необхідності закріпити. Перевірити
рівень мастила в шапках (по верхній рисці щупа) і, при необхідності, додати
його до нормального рівня . У зимовий період у шапки додається сезонне масло
підігріте до 800С. При температурах зовнішнього повітря нижче 00С необхідно проводити
злив конденсату з відтаванням льоду, не рідше ніж 1 раз у дві діби. Злив
конденсату проводити після постановки тепловоза в цех ПТОЛ
|
1.4 Перевірити стан пружин і кріплення підвіски ТЕД
|
1.5 Оглянути кріплення кожуха
зубчастої передачі до остова ТЕД і обох його половинок між собою, а також кришки заправної
горловини
|
1.6 Перевірити відсутність витоку масла з кожуха як у цілому, так і
по зварювальних швах, і в місцях ущільнення. Виявлені витоки масла усунути. Перевірити наявність масла в
кожухах і при необхідності додати
|
1.7 Перевірити зовнішнім
оглядом стан рам візків, звернувши увагу на відсутність зламів, тріщин
у рамі, кронштейнах, стяжних ящиках, бічних щелепах, запобіжних скобах,
укріплених на рамі
|
1.8 Оглянути колісні пари. Обстукуванням слюсарним молотком
перевірити міцність насадки бандажа, відсутність зрушення його на колісному
центрі по контрольних мітках на бандажі й ободі центра, відсутність на бандажах
неприпустимих вибоїв, повзунів, гостроконечного прокату, раковин, розширень
бандажа й інших дефектів, що приведені в інструкції
ВНД 32.0.07.001-2001
|
Продовження таблиці F.1
Найменування робіт
|
1.9 Перевірити надійність кріплення, шплінтування і цілісність кришок
букс, корпусів осьових упорів колісних пар, а також буксових струнок. Змазати
мастилом буксові напрямні і додати мастила в маслянки
|
1.10 Оглянути ресорне підвішування: стан ресорних підвісок, листових
ресор, циліндричних пружин, балансирів, валиків, втулок, гайок,
запобіжних скоб
|
1.11 Оглянути стан кріплення і цілісність деталей гальмової важільної
передачі і ручного гальма, і особливо запобіжних засобів - скоб, підвісок,
тросиків. Дефектні деталі замінити. Після заміни гальмових колодок, відрегулювати
гальмову важільну передачу
|
1.12 Перевірити справність, стан і роботу автозчепного обладнання на
відповідність вимогам інструкції ЦВ-ЦЛ-ЦТ 0014
|
1.13 Перевірити справність і кріплення редукторів, приводу й апарата
скоростеміра. При необхідності провести заміну
|
1.14 Перевірити надійність кріплення струмоприймальних котушок,
приладів безпеки і радіозв'язку
|
1.15 Оглянути стан і кріплення повітропровідних і піскових труб,
форсунок пісочниці. При
необхідності провести кріплення
і регулювання подачі піску форсунками відрегулювати положення наконечників
піскових труб щодо головок рейок та бандажів
|
1.16 Перевірити кріплення, стан і роботу тифонів (звукових сигналів)
і склоочисників
|
2 Дизель і системи, що забезпечують його
роботу
|
2.1 Перед постановкою тепловоза на техобслуговування при працюючому дизелі перевірити:
- відсутність сторонніх шумів і стукотів у механізмах і агрегатах
тепловоза (дизелі, турбокомпресорах, об'ємному нагнітачі, компресорі, електричних
машинах, редукторах, гідромуфті й інших вузлах);
- відсутність течі масла, палива, води, повітря, випускних газів у з'єднаннях усіх
трубопроводів, цілісність усіх трубопроводів у томі числі дюрітових рукавів і
секцій холодильника;
- правильність показання і справність вимірювальних приладів;
- роботу регулятора напруги на всіх позиціях контролера і наявність струму зарядки акумуляторних
батарей;
- обороти дизеля на всіх позиціях контролера;
- продути сухим стисненим повітрям тяговий генератор, двомашинний
агрегат, синхронний підзбуджувач і високовольтну камеру;
- перевірити величину тиску мастила в системі дизеля, компресора,
заднього розподільного редуктора і гідромуфти;
- перевірити по дифманометру величину розрідження в картері дизеля
|
Продовження таблиці F.1
Найменування робіт
|
2.2 Перед зупиненням дизеля
установити рукоятку контролера на нульову позицію, дати пропрацювати дизелю без навантаження 5 хвилин зі
зниженням температури води й масла від плюс 50 до плюс 600С
|
2.3 Відразу після зупинки дизеля:
- провести огляд дизеля й обтерти його зовні;
- злити відстій палива з
паливного бака, забрати зі зливальних місткостей (піддонів) масло, що витікає
з наддувального ресивера й інших механізмів;
- перевірити на дотик нагрів підшипників тягового генератора, СПВ,
двомашинного агрегату і тягових електродвигунів, а також відсутність витоків
масла з підшипників
|
2.4 Оглянути муфту з'єднання
помпи, що підкачує паливо з
електродвигуном. При необхідності замінити амортизатор муфти
|
2.5 Перевірити герметичність
трубопроводів САРГ
|
2.6 Виконати роботи по огляду
і ремонту вузлів агрегатів і систем дизеля по зауваженню машиністів
|
3 Допоміжне обладнання
|
3.1 Компресор
|
3.1.1 Перевірити кріплення
компресора до фундаменту і затягування гайок і болтів муфти з'єднання
компресора з валом тягового генератора
|
3.1.2 Злити конденсат з холодильника
|
3.1.3 Перевірити натяг ременів
приводу вентилятора компресора
|
3.1.4 Перевірити рівень масла в картері компресора і його тиск ,
який повинен бути 0,15 МПа (1,5 кгс/см2)
|
3.2 Допоміжне обладнання
|
3.2.1 Перевірити кріплення до
фундаменту і виконати зовнішній огляд переднього і заднього розподільних
редукторів, гідроприводу вентиляторів холодильника, вентиляторів охолодження
тягового генератора і тягових двигунів, глушника шуму вихлопу
|
3.2.2 Зробити зовнішній огляд і перевірити кріплення карданних валів і
з'єднуючих муфт приводу допоміжних механізмів. Ослаблені болти і гайки
підтягти
|
3.2.3 Зробити зовнішній огляд і кріплення підп'ятника і колеса
вентилятора холодильника
|
3.2.4 Злити масло і конденсат із глушника шуму вихлопу
|
3.2.5 Перевірити натяг ременів приводу СПВ, при необхідності відрегулювати
|
3.2.6 Оглянути паливну апаратуру. При цьому перевірити:
- легкість переміщення важелів паливного насоса;
- стан трубок високого тиску і зливальних трубок;
- справність дії прискорювача запуску дизеля
|
Продовження таблиці F.1
Найменування робіт
|
3.2.7 Перевірити рівень масла в картері дизеля, регуляторі числа оборотів,
рівень води в розширювальному баку,
рівень масла в передньому редукторі
|
3.2.8 Перевірити справність
дії і щільність закриття жалюзі
|
3.2.9 Перевірити стан протипожежної установки і дію протипожежної
сигналізації, особливу увагу звернути на стан рукавів і справність вогнегасників
|
3.2.10 Оглянути і прибрати паливо та масло, що зібралося в розвалі дизеля й інших
пожежонебезпечних місцях
|
4 Електрообладнання
|
4.1 Електричні машини
|
4.1.1 Перевірити кріплення
електричних машин і виводів у коробці затискачів
|
4.1.2 кришки люків
електричних машин перед зніманням очистити від бруду. Протерти зовнішні поверхні електричних машин
|
4.1.3 Зняти кришки люків чи захисні кришки з боку колектора (контактних
кілець), оглянути стан колектора (контактних кілець) щіток і щіткотримачів у
доступних місцях, продути сухим стисненим повітрям внутрішні поверхні,
оцінити візуально якість роботи щіток
|
4.1.4 Перевірити надійність
болтових кріплень струмопровідних з'єднань, щіткотримачів, бракетів, траверс,
а також їх шплінтування
|
4.1.5 Усунути (при необхідності) шліфуванням підгар пластин, задири,
риски й інші дрібні дефекти на робочих поверхнях колекторів. Усунути задири і
риски, які виникли унаслідок
перекидання електричної дуги на поверхні колектора й інших частинах машин.
Непридатні деталі замінити
|
4.2 Електрична
апаратура і кола
|
4.2.1 Перевірити чистоту контактів і їх зношення, цілісність патронів
і вставок запобіжників, відповідність вставок їх мінімальним параметрам
|
4.2.2 Перевірити легкість ходу і відсутність заїдань у рухомих частинах електричних
апаратів, послідовність і чіткість спрацьовування, надійність і своєчасність
замикання (розмикання). Перевірити роботу контролера машиніста, регулятора
напруги і кіл освітлення тепловоза
|
4.2.3 Зробити перевірку послідовності спрацьовування електричних
апаратів по позиціях контролера машиніста
|
4.2.4 Перевірити опір ізоляції електричних кіл тепловоза і записати величини
в журнал форми ТУ-152
|
4.2.5 Перевірити стан АЛСН, ЭПК-150 і радіозв’язку разом із
працівниками ШЧ відповідно до діючих інструкцій
|
Продовження таблиці F.1
Найменування робіт
|
4.3 Акумуляторна батарея
|
4.3.1 Перевірити загальний стан акумуляторної батареї, при цьому,
рівень електроліту в кожній банці при його зниженні привести до норми додаванням дистильованої
води. Перевірити, при необхідності, величину напруги кожного елемента, а
також об’ємну густину електроліту
|
5 Автогальма
|
5.1 Оглянути і перевірити крани машиніста, регулятор тиску, тифони,
кінцьові крани, перевірити дати перевірки манометрів. Перевірити дію автогальм
тепловоза, продуктивність компресора. Усунути витоки повітря в повітряних
магістралях (ГМ, ЖМ, ГЦ). Перевірити кріплення і стан компресорів, рівень
масла в них. Спустити конденсат з холодильника компресора й масло з
масловідділювача. Перевірку кранів машиніста і кранів допоміжного гальма
робити відповідно до "Инструкции по техническому обслуживанию, ремонту и
испытанию тормозногооборудования локомотивов и моторвагонного подвижного
состава" ЦТ/3549
|
Додаток G
(рекомендований)
Приблизний перелік основних робіт, які виконуються
локомотивними бригадами при технічному
обслуговуванні ТО-1 тепловозів ТЭП70
G.1 Робота № 1. Зробити прибирання в кабіні № 1,
прибрати під підлогами в передньому тамбурі і ВВК, витерти мостини і лобову
частину кабіни № 1, кузов і екіпажну частину.
G.2 Робота № 2. Ліва сторона
по ходу тепловоза: зробити прибирання під підлогами, витерти мостини від ВВК до
шахти холодильника. Витерти лобову частину кабіни № 2, екіпажну частину і
кузов.
G.3 Робота № 3. Права
сторона по ходу тепловоза: зробити прибирання під підлогами, витерти мостини
від ВВК до шахти холодильника. Витерти лобову частину кабіни №1,
екіпажну частину і кузов.
G.4 Робота № 4. Зробити прибирання під підлогами в
задньому тамбурі і шахті холодильника. Прибрати в кабіні № 2, витерти мостини,
екіпажну частину, кузов і лобову частину кабіни № 2.
Примітка - Після кожної
поїздки обдути стисненим повітрям електричні машини, перевірити рівень масла в
компресорі, РЧО, системі гідростатики і ЦВП, у разі потреби додати.
Додаток L
(рекомендований)
Перелік
технологічних
операцій огляду тепловозів ТЭП70
при технічному
обслуговуванні ТО-2 ремонтними бригадами ПТОЛ
Таблиця L.1
Найменування операції
|
Обладнання, пристрої, інструменти
|
Технічні умови
|
1 Перед постановкою тепловоза на То
при працюючому дизелі перевірити:
|
|
|
- роботу механізмів і апаратів на слух;
|
|
При наявності
сторонніх стукотів і шумів з'ясувати й усунути причини їх появи
|
- відсутність витоків у трубопроводах і елементах систем палива,
води;
|
|
Витік у
трубопроводах не допускається
|
- роботу калорифера в зимовий час;
|
|
Течі води не допускаються.
Калорифер повинен подавати тепле повітря
|
- величину тиску масла на вході в дизель (після фільтра грубого очищення);
|
Штатний манометр
|
При температурі 800С
і 1000 об/хв тиск повинен бути не менше 0,4 МПа (4 кгс/см2),
а при 350 об/хв - не менше 0,1 МПа (1 кгс/см2)
|
- величину тиску палива
|
|
Величина тиску
палива повинна бути не менше 0,15 МПа (1,5 кгс/см2 ).
При меншому тиску знайти причину й усунути
|
2 Гідропривод вентилятора холодильника. Перевірити:
|
Масломірне стекло.
|
|
- рівень масла в баку-фільтрі;
|
|
Рівень масла
повинен бути між відмітками на масломірному склі
|
- роботу системи автоматичного регулювання температури води й масла
дизеля;
|
|
|
Продовження таблиці L.1
Найменування операції
|
Обладнання, пристрої, інструменти
|
Технічні умови
|
- початок обертання вентиляторних коліс;
|
|
Початок обертання
(при опущених пропускних клапанах) повинен бути при температурі води на вході
в дизель і масла на виході з дизеля (70±1,5)0С, максимальна
частота обертання вентиляторних коліс повинна
бути при температурі води на вході в дизель і масла на виході з дизеля
(77±2)ºС
|
- автоматичний режим роботи жалюзі охолодного пристрою
|
|
Жалюзі повинні
відкриватися при температурі води (73±1,5)0С і масла (67±1,5)0С
на виході з дизеля
|
3 Система централізованого повітропостачання (ЦПП). Перевірити:
|
|
|
- рівень масла в картері вентилятора;
|
Щуп
|
Рівень повинен бути
між рисками щупа
|
- тиск масла в системі змащення вентилятора;
|
Штатний манометр
|
Тиск повинен бути
від 0,05 до 0,6 МПа (від 0,5 до 6 кгс/см2 )
|
- розрідження в повітроочищувачі при повних оборотах
дизеля
|
Диференційний
манометр
|
Розрідження в
повітроочищувачі повинно бути не більше 50 мм водяного стовпа
|
4 Гальмовий компресор ПК5-25. Перевірити:
|
|
|
- тиск масла в системі;
|
Штатний манометр
|
Тиск повинен бути не менше
0,15 МПа (1,5 кгс/см2)
|
- рівень масла в картері
|
Щуп
|
Рівень повинен бути
між рисками маслопокажчика
|
5 Перевірити роботу склоочисника
|
|
|
Продовження таблиці L.1
Найменування операції
|
Обладнання, пристрої, інструменти
|
Технічні умови
|
6 Перевірити роботу насоса обмивання лобових вікон
|
|
|
7 Перевірити подачу піску під бандажі колісних пар
|
|
|
8 Перевірити справність вимірювальних приладів і кіл
зарядки акумуляторних батарей
|
Штатний амперметр
"ток зарядки батареи" на шафі приладів у кабіні М-151
|
Зарядний струм
повинен бути в межах від 40 до 50 А при напрузі допоміжного генератора
від 107 до 113 В
|
9 Продути стисненим повітрям всі електричні машини і
секції холодильної камери
|
Шланг для обдува
повітряної магістралі депо
|
Тиск повітря обдува
від 0,18 до 0,2 МПа (від 1,8 до 2 кгс/см2 )
|
10 Після зупинки дизель - генератора усунути усі
виявлені несправності і виконати роботи по зауваженням локомотивних бригад
|
Журнал технічного стану
тепловоза форми ТУ-152
|
Зробити відмітку в
журналі форми ТУ-152 про виконану роботу, поставити дату, прізвище виконавця,
табельний номер
|
Дизель і допоміжне обладнання
|
||
11 Злити відстій палива й масла з брудозбірників
паливного бака
|
Набір ключів ГОСТ2839-80,
обтиральний матеріал, місткість для зливу
|
|
12 Перевірити рівень масла в картері дизеля
|
Вимірник рівня масла
|
При зупиненому
дизелі і при працюючому маслопрокачуючому насосі рівень повинен бути нижче
від 20 до 30 мм від верхньої мітки вимірника рівня масла
|
13 Перевірити справність механізмів приводу жалюзі і
люків рециркуляції
|
|
Відкриття жалюзі
повинно бути плавним, без заїдань
|
14 Перевірити рівень охолодної рідини у розширювальному
баку
|
Водомірне скло на
розширювальному баку
|
Рівень води по
водомірному склу повинен бути вище кільцевої риски. Найнижчий рівень не менше
200 мм
|
Продовження
таблиці L.1
Найменування операції
|
Обладнання, пристрої, інструменти
|
Технічні умови
|
|
15 Оглянути
стан валопровода і редуктора гідронасосів і кріплення огородження
|
|
|
|
16 Оглянути стан еластичної муфти, кріплення огородження
|
|
Звернути увагу на збіг
контрольних рисок. Переконатися у відсутності ослаблення болтових з'єднань
|
|
17 Перевірити стан і чистоту зовнішніх поверхонь
секцій холодильника тепловоза
|
Обтиральний матеріал
|
Течі секцій не
допускаються
|
|
18 Перевірити розрідження в повітроочищувачі ЦПП при
повних оборотах дизеля
|
Диференційний
манометр
|
При повних oбopoтax
дизеля розрідження повинно бути не більше 50 мм водяного стовпа
|
|
19 Оглянути болтові з'єднання, перевірити їх
кріплення і шплінтування
|
Набір
ключів ГОСТ 2839-80, молоток
ГОСТ 2310-77
|
Ослаблені болти
затягти, шплінтування відновити
|
|
Паливна система
|
|||
20 Перевірити легкість ходу рейок ТНВТ
|
|
Переміщення повинно
бути легким без заїдань
|
|
Електрообладнання
|
|||
21 Оглянути приводи
електричних машин
|
|
|
|
22 Оглянути
всі електричні машини:
|
|
|
|
- кришки колекторних люків у доступних місцях
очистити від забруднення;
|
Обтиральний матеріал
|
|
|
- перевірити, надійність закріплення підшипникових
щитів і кришок підшипників;
|
Молоток
ГОСТ 2310-77,
набір ключів
ГОСТ 2839-80
|
Перевірку робити
простукуванням і контрольним підтягуванням
|
|
- стан контакторних кілець, щіток і щіткотримачів,
обдути внутрішні поверхні сухим чистим повітрям;
|
|
Для огляду зняти
кришки з люків підшипникового щита, щітки які мають граничний знос замінити
|
|
Продовження
таблиці L.1
Найменування операції
|
Обладнання, пристрої, інструменти
|
Технічні умови
|
|
- переконатися у відсутності слідів кругового вогню
й інших ушкоджень
|
|
Робоча поверхня
колектора повинна бути чистою і гладкою. При наявності слідів підгару,
задирів, рисок, слідів від перекидання електричної дуги, виконати шліфування
робочої поверхні
|
|
23 Перевірити стан акумуляторних батарей:
|
|
|
|
- перевірити стан кріплення акумуляторних батарей у
нішах паливного бака;
|
|
|
|
- перевірити
всі контактні затискачі, піджати ослаблені гайки;
|
Обтиральний
матеріал, набір ключів ГОСТ 2839-80, солідол
ГОСТ 4366-76
|
При наявності
окислів білого чи синього кольору розкріпити в цьому місці контакти, видалити
з них окисли чистою сухою ганчіркою і змазати солідолом, після чого
установити перемички і гайки. При необхідності контакти прочистити і промити
|
|
- перевірити чистоту вентиляційних отворів у пробках акумуляторів
|
|
Протерти від пилу і
крапель електроліту поверхні кришок акумуляторів, крайки корпусів, заливальну
мастику і перемички чистою ганчіркою
|
|
Продовження
таблиці L.1
Найменування операції
|
Обладнання, пристрої, інструменти
|
Технічні умови
|
|
24 Перевірити
рівень електроліту у всіх акумуляторах
|
Скляна трубка
внутрішнім діаметром 5 мм, набір ключів
ГОСТ 2839-80,
ареометр акумуляторний
|
Рівень електроліту
повинен бути вище запобіжних сіток не менше 15 мм. Забороняється
підвищувати рівень доливанням електроліту в акумулятори. При зниженні місткості
батарей перевірити об’ємну густину електроліту зарядженої батареї, яка
повинна бути постійною, рівною від 1,24 до 1,25 г/см3
|
|
25 Перевірити
порядок і чіткість дії всіх електропневматичних контакторів, клапанів,
пісочниць, реверсорів, відсутність витоку повітря. Оглянути електричну
апаратуру і її кріплення, очистити контактори від пилу і забруднень.
Перевірити послідовність включення
апаратів і переконатися в надійності замикання контакторного реверса.
Перевірити правильність установлення дугогасних камер на апаратах, надійність
кріплення
|
Набір ключів ГОСТ 2839-80,
викрутка, плоскогубці, бавовняна серветка, бензин Б-70, щітка волосяна (по
місцевих умовах)
|
|
|
|
|
||
26 Перевірити стан стінок і цілісність вставок
запобіжників, їх відповідність величині струму, а також опір ізоляції в колах
керування і освітлення
|
Вольтметр У3 у високовольтній
камері, мегаомметр М-1101 -500В
|
Опір ізоляції
повинен бути не нижче 0,5 МОм у період експлуатації
|
|
27 Перевірити стан електропроводки і кріплення
наконечників проводів
|
Ізоляційна стрічка
|
Ушкоджену ізоляцію
відновити
|
|
Продовження таблиці L.1
Найменування операції
|
Обладнання, пристрої, інструменти
|
Технічні умови
|
Екіпажна частина
|
||
28 Оглянути гідравлічні амортизатори
|
|
Гідравлічні амортизатори перевірити на відсутність течі масла, цілісності
гумових чохлів. Перевірити стан кронштейнів амортизаторів і кріплення амортизаторів
до рам кузова і візка, нагрів корпусів амортизаторів, які повинні бути
теплими, без ознак сильного перегріву після тривалого руху тепловоза
|
29 Оглянути стан гумових амортизаторів, муфт приводу
і буксових повідків
|
|
Розшарування і випинання
гуми не допускається
|
30 Оглянути і закріпити ослаблені болти, шпильки,
гайки всіх з'єднань
|
|
Особливу увагу
звернути на стан і кріплення деталей підвішування тягових електродвигунів і
опор шкворневих вузлів
|
31 Оглянути поводки, опорні кронштейни, запобіжні підвіски
електродвигунів і опори шкворневих вузлів на відсутність тріщин
|
Молоток
ГОСТ 2310-77,
набір ключів
ГОСТ 2839-80
|
Виявлені
несправності усунути
|
32 Оглянути пружини опор кузова, пружини і гумові
амортизатори буксової ступені ресорного підвішування
|
|
При наявності
сколів, тріщин чи зламів витків - пружини
замінити
|
33 Оглянути рами візків на відсутність тріщин
|
|
|
34 Додати, при необхідності, масло в шкворневий
пристрій
|
|
Контроль рівня
виконувати щупом. Додавати шприц - пресом через заправну горловину
|
Продовження
таблиці L.1
Найменування операції
|
Обладнання, пристрої, інструменти
|
Технічні умови
|
35 Оглянути колісні пари відповідно до вимог
інструкції ВНД 32.0.07.001-2001
|
Відповідно до інструкції
ВНД 32.0.07.001-2001
|
Обсяг роботи
відповідно до вимог інструкції ВНД 32.0.07.001-2001
|
36 Перевірити стан піскових труб, бункерів, гумових
рукавів, форсунок, подачу піску під колісні
пари
|
Лінійка 300
ГОСТ 427-75
|
Піскова труба
повинна відставати від головки рейки на 50 - 65 мм і не торкатися бандажів і
гальмової передачі
|
37 Перевірити вихід штоків гальмових циліндрів
|
Лінійка 300
ГОСТ 427-75
|
Вихід штоків
гальмових циліндрів повинен бути в межах від 35 до 85 мм. Регулювання виходу
штоків гальмових циліндрів зробити відповідно до інструкції
ТЕП 70.40-04И
|
38 Перевірити роботу автозчепа відповідно до
інструкції ЦВ-ЦЛ-ЦТ 0014
|
Відповідно до інструкції
ЦВ-ЦЛ-ЦТ 0014
|
Відповідно до вимог
інструкції ЦВ-ЦЛ-ЦТ 0014
|
АЛСН і радіозв’язок
|
||
39 Перевірити роботу радіостанції й автоматичної
локомотивної сигналізації відповідно до "Инструкции по техническому
обслуживанию АЛСН с автостопом, устройством проверки бдительности машиниста с
контролем скорости движения поезда" ЦШ-ЦТ/3816
|
|
|
40 Перевірити експлуатацію поїзного радіозв'язку
відповідно до інструкції
|
Відповідно до вимог
інструкції
|
Відповідно до
інструкції
|
Продовження таблиці L.1
Автогальма
|
||
41 Оглянути і перевірити крани машиніста, регулятори
тиску, тифони, склоочисники, кінцеві крани, перевірити дати перевірки
манометрів. Перевірити дію гальм. Усунути виток повітря в повітряній
магістралі
|
|
Перевірку кранів
машиніста і кранів допоміжного гальма робити відповідно до "Инструкции
по техническому обслуживанию, ремонту и испытанию тормозного оборудования
локомотивов и моторвагонного подвижного состава" ЦТ/3545
|
42 Перевірити кріплення і стан компресорів, рівень
масла в них. Спустити конденсат з холодильника компресора і масла з масловідділювача
|
|
При необхідності додати масло в компресори
|
Примітки
1 При виконанні робіт
дотримуватись правил техніки безпеки і виробничої санітарії, виконувати
вимоги інструкцій, працювати справним інструментом у спецодягу, використовуючи
індивідуальні засоби захисту.
2 Усі переміщення тепловозів, включення механізмів і обладнання робити
тільки уповноваженими на те фахівцями згідно команди керівника з обов'язковим
попереднім оповіщенням людей, які працюють на тепловозі і поруч з ним.
3 Після закінчення То-
2 зробити в журналі форми ТУ-152 відмітки про усунення зауважень машиністів
із зазначенням табельного номера, прізвища виконавця, а також відмітки про проведення технічного обслуговування
ТО-2 відповідно до інструкції.
|
Коментарі
Дописати коментар