Продовження 0056 (4)

Додаток П
(рекомендований)

Приблизний перелік незнижуваного запасу вузлів,
деталей, матеріалів і металовиробів, що знаходяться на ПТОЛ
 електровозів серії ЧС2, ЧС7 (на 100 ТО-2 за добу)
Таблиця П.1
Найменування, тип, марка
Позначення, номер
стандарта
Одиниці вимірювання
Кількість

Механічна частина

1 Колодка гальмова
Э354.42.01.00 (L0 6324)
шт
500
2 Башмак гальмової колодки
Э 174.42.01.01 (L0 72686/а)
-"-
10
3 Тяга гальмова
L0 96080
-"-
2
4 Тяга гальмова
L0 303323
-"-
2
5 Компенсатор зносу гальмових колодок
L0 62174
-"-
10
6 Засувка
L0 406067
-"-
10
7 Ресора букси дев’ятилистова
Э290.33.13.00 (L0 82540/1)
-"-
2
8 Тросик запобіжний
-
-"-
10
9 Форсунка пісочниці
-
-"-
5
10 Кожух зубчастої передачі
-
-"-
2
11 Автозчеп
СА-3
-"-
2
12 Клин автозчепу
СА-3
-"-
2

Тягові електродвигуни і допоміжні машини

1 Електрощітка ТЭД 16х38х50
Eg 400.870
шт
50
2 Електрощітка 30х12,5х12,5
-
-"-
50
3 Електрощітка 28х20х10
-
-"-
40
4 Щіткотримач
Э241.62.152.00 (Eg 58247)
-"-
8
5 Щіткотримач
Э351.63.1112.02
-"-
2
6 Щіткотримач
Э853.66.31.00 (L0 300194)
-"-
2
7 Електрощітка ЭГ-61А 2/8х38х50
Э1300.62.44.00
-"-
40
8 Електрощітка МГ-4 тип ДО1-7 25х40х50
ТУ16-88 ЕЛЕА 685211037 ТУ
-"-
40
9 Палець щіткотримача
Э241.62.156.00 (Eg 65395)
-"-
4
10 Палець щіткотримача
Э136.63.12.00 (Eg 65176)
-"-
4

Струмоприймач

1 Полоз
Э860.68.61.00 (L0 79571)
шт
20
2 Каретка
Э860.68.63.00 (L0 96845)
-"-
8
3 Шарнір верхній
Э860.68.50.03 (l0 37533/а)
-"-
4
4 Шарнір верхній
Э860.68.50.02 (L0 37631)
-"-
4
5 Шарнір середній
Э136.68.23.01 (L0 37629/а)
-"-
4


Продовження таблиці П.1
Найменування, тип, марка
Позначення, номер
стандарта
Одиниці вимірю-вання
Кількість
6 Шарнір середній
Э136.68.23.02 (31Е97-72)
шт
4
7 Важіль пантографа
Э860.68.51.01 (L0 92499)
-"-
2
8 Важіль пантографа
Э860.68.52.01 (L0 92500)
-"-
2
9 Ізолятор
L0 308424
-"-
4

Контактори

1 Контактор електромагнітний
Э229.71.03.00 (Eg 71402/I)
шт
2
2 Контактор електромагнітний
Э136.71.03.00
 (Eg 12829/III)
-"-
2
3 Контактор електромагнітний
Э136.71.01.00 (Eg 61196)
-"-
2
4 Контактор електромагнітний
Э860.71.02.00 (Eg 130221/I)


5 Камера дугогасна
Э136.71.34.00
(Eg 49771/II)
-"-
2
6 Камера дугогасна
Э136.71.26.00 (Eg 60658/I)
-"-
2
7 Камера дугогасна
Э136.71.30.00 (Eg 62604/I)
-"-
2
8 Камера дугогасна
Э136.71.22.00 (Eg 62112/I)
-"-
2
9 Контактор 3SVAD4
Ed 030571
-"-
2
10 Контактор 2SVAD5
Ed 030570
-"-
2
11 Контактор 3SVAD6
Ed 030552
-"-
2
12 Контактор SVAD11
Ed 030569
-"-
2

Вентилі електромагнітні і клапани

1 Вентиль, що вимикає ВТМ-2
Э229.84.01.00 (Eg 65387/I)
шт
2
2 Вентиль, що вмикає ВТМ-2
Э860.84.01.00 
(Eg 332050/II)
-"-
2
3 Вентиль клапана пісочниці
Eg 59013
-"-
2
4 Клапан 2 ВР екстреного гальмування
Э136.84.05.00 (Eg 15792/III)
-"-
2
5 Вентиль 2ВТМ5
Э860.84.02.00 (Eg 332410/II)
-"-
2
6 Вентиль VTM5, 2VTM5
-
-"-
2
7 Вентиль VTM2
Ed 332050
-"-
1

Реле

1 Реле зворотного струму
Э136.80.04.00 (3RE608А)
шт
2
2 Реле напруги
Э136.80.02.00 (3IS30782А)
-"-
2
3 Реле шунтове
Э136.80.05.00(3TS30.79.00)
-"-
2
4 Реле головного вимикача
Э136.78.04.00 (3RE00106/d)
-"-
2
5 Реле керування
Э136.80.06.00 (3IS0149e)
-"-
2


Продовження таблиці П.1
Найменування, тип, марка
Позначення, номер
стандарта
Одиниці вимірю-вання
Кількість
6 Реле боксовання
Э136.85.02.00
(Eg 61431/I-а)
шт
2
7 Реле перевантаження кола опалення
Э136.85.05.00 (Eg 130024/I)
-"-
2
8 Реле перевантаження кола ТЭД
Э136.85.04.00 (Eg 61427/I)
-"-
2
9 Реле перевантаження кола ТЭД
Э229.85.04.00 (Eg 130023/I-і)
-"-
2
10 Реле максимального струму 2RPD6
Ed 140936/I
-"-
2
11 Реле максимального струму 6RPD8
Ed 130937/I
-"-
2
12 Реле диференційне 17SV
Ed 130033/I
-"-
2
13 Реле диференційне RRPD4
Ed 130919/I
-"-
2
14 Реле диференційне 4RPD10
Ed 130907
-"-
2
15 Реле боксовання 11SV2
Ed 120933
-"-
2
16 Реле тиску TSV6c
-
-"-
2
17 Реле часу ТМI, I
-
-"-
2
18 Реле напруги 9CN3
Ed 61432
-"-
2

Опори емальовані трубчасті і резистори

1 Опір додатковий до контактора опалення потягa ПЭВ-10-15 Ом
ожо.467.576 ТУ
шт
3
2 Опір дугогасний електромагнітних контакторів ПЭВ-10-560 Ом
TR-616
-"-
3
3 Опір регулювальний до реле боксовання ПЭВ-10-560 Ом
626/I
-"-
3
4 Опір дугогасний у колі пневматичного контактора
ПЭВ-25-10 кОм
WK 67906
-"-
3
5 Опір розподільного типу 
ПЭВ-30-24 Ом
ожо.467.576 ТУ
-"-
3
6 Опір розподільного типу
ПЭВ-30-51 Ом
ожо.467.576 ТУ
-"-
3
7 Опір розподільного типу
 ПЭВ-50-15 Ом
ожо.467.576 ТУ
-"-
3
8 Опір розподільного типу 
ПЭВ-50-39 Ом
ожо.467.576 ТУ
-"-
3
9 Опір розподільного типу
ПЭВ-50-62 Ом
ожо.467.576 ТУ
-"-
3


Продовження таблиці П.1
Найменування, тип, марка
Позначення, номер
стандарта
Одиниці вимірю-вання
Кількість
10 Опір розподільного типу
 ПЭВ-50-91 Ом
ожо.467.576 ТУ
шт
3
11 Опір розподільного типу
ПЭВ-50-200 Ом
ожо.467.576 ТУ
-"-
3
12 Опір розподільного типу
ПЭВ-50-220 Ом
ожо.467.576 ТУ
-"-
3
13 Опір розподільного типу
 ПЭВ-50-240 Ом
ожо.467.576 ТУ
-"-
3
14 Опір розподільного типу
ПЭВ-50-300 Ом
ожо.467.576 ТУ
-"-
3
15 Опір розподільного типу
ПЭВ-75-1 Ом
ожо.467.576 ТУ
-"-
3
16 Опір розподільного типу
ПЭВ-75-6,2 Ом
ожо.467.576 ТУ
-"-
3
17 Опір розподільного типу
 ПЭВ-75-8 Ом
ожо.467.576 ТУ
-"-
3
18 Опір розподільного типу
ПЭВ-75-43 Ом
ожо.467.576 ТУ
-"-
3
19 Опір ПЭВ-110-5,1 Ом
TR-630
-"-
3
20 Опір ПЭВ-110-9,1 Ом
TR-630
-"-
3
21 Резистори МЛТ- 0,25 ± 5 % (різні)
ОЖО.467.180 ТУ
-"-
9
22 Резистори З2-23-0,125 ± 1 % (різні)
ОЖО.467.081 ТУ
-"-
9
23 Додатковий опір ORS4
Ed 231483
-"-
2
24 Пакет додаткових опорів вик.I, вик.II
Ed 232053
-"-
2

Запобіжники

1 Патрон запобіжний, 2А
ТУ 16.522.091-72
шт
5
2 Патрон запобіжний, 10А
ТУ 16.522.091-72
-"-
5
3 Патрон запобіжний, 20А
ТУ 16.522.091-72
-"-
5
4 Патрон запобіжний, 10А
ТУ 16.522.091-72
-"-
5
5 Плавкі вставки на номінальні струми від 6 до 100 А
ТУ 16.522.091-72
-"-
5

Прилади вимірювальні

1 Амперметр 100-0-100 А, 75 мВ
ГОСТ 8711-93
шт
2
2 Амперметр 0-50 А
ГОСТ 8711-93
-"-
2
3 Амперметр 0-1000 А
ГОСТ 8711-93
-"-
2
4 Вольтметр 0-150 В
ГОСТ 8711-93
-"-
2


Продовження таблиці П.1
Найменування, тип, марка
Позначення, номер
стандарта
Одиниці вимірю-вання
Кількість
5 Вольтметр 0-4000 В
ГОСТ 8711-93
шт
2
6 Шунт амперметра 75 ШС
(75 мВ, 750 А,  0,5 кл.)
ГОСТ 8042-93
-"-
2
7 Резистор додатковий до вольтметра Р-103
ГОСТ 8042-93
-"-
2
8 Швидкостемір
СЛ-2М
-"-
2

Електрообладнання різне

1 Лампа прожектора ПЖ-50-500
ТУ16-87 ИФМР. 675000.003 ТУ
шт
10
2 Лампа електрична Ж 54-40 (освітлення)
ТУ16-88 ИАКВ. 675352.001 ТУ
-"-
50
3 Лампа електрична РН-60-4,8
ТУ16.535-422-70
-"-
20
4 Лампа електрична РН-55-15
ТУ16.535-422-70
-"-
20
5 Мікросхема
ДО140УД7
-"-
1
6 Транзистори різні
-
-"-
10
7 Діоди різні
-
-"-
10
8 Теристор
КУ202Н
-"-
2
9 Теристор
Т122
-"-
2

Автогальмове обладнання

1 Кран машиніста
умов. № 394
шт
2
2 Кран допоміжного гальма
умов.№ 254
-"-
2
3 Кран комбінований 1"
умов. №114сб
-"-
1
4 Кран роз’єднувальний ½" 1-2
умов. № 383сб
-"-
3
5 Кран роз’єднувальний ¼" 1-1
умов. № 4200
-"-
5
6 Кран роз’єднувальний ¾" 1-3
умов. № 379
-"-
3
7 Кран триходовий ½"
умов. № 424
-"-
5
8 Клапан золотниковий
умов. № 348
-"-
5
9 Рукав Р-17
ГОСТ 2593-82
шт
5

Матеріали

1 Емаль ПФ-115
ГОСТ 6465-76
кг
15
2 Бензин авіаційний Б70
ГОСТ 1012-72
л
50
3 Графитно-змазувальне мастило СГС-О
ТУ32-ЦТ-554-84
кг
80
4 Пароніт листовий
ГОСТ 481-80
-"-
5
5 Кінці обтиральні
ОСТ 63.46-80
-"-
50
6 Ізоляційна стрічка
ГОСТ 2162-97
-"-
2
7 Каніфоль соснова
ГОСТ 19113-84
-"-
2
8 Дистильована вода
ГОСТ 6709-72
л
20
9 Кіперна стрічка
ГОСТ 4514-78
кг
5


Продовження таблиці П.1
Найменування, тип, марка
Позначення, номер стандарту
Одиниці вимірювання
Кіль-кість
10 Шкурка шліфувальна
ГОСТ 5009-97
м
4

11 Лакотканина
ТУ16-90. И 37.0012.002ТУ
кг
5

14 Склотканина
ТУ16-90. И 37.003.003ТУ
кг
5
15 Шнур азбестовий
ГОСТ 1779-83Е
м
10
16 Провід БПВЛ-1,5, БПВЛ-2,5
ТУ16-505.901-76
м
100
17 Мастило ЖРО
ТУ32 ЦТ 520-83
кг
80
18 Мастило СТП для редуктора зубчастої передачі
ТУ38-УССР-201-232-76
-"-
100
19 Мастило осьове для МОП
ГОСТ 610-72
-"-
200
20 Солідол
ГОСТ 4366-76
-"-
10
21 Електроди
ГОСТ 9466-75
-"-
4
22 Крейда
ГОСТ 17498-72
-"-
2
23 Припій олов'яно-свинцевий
ГОСТ 21930-76
-"-
2
24 Мило господарське
ГОСТ 790-89
-"-
10
25 Серветки технічні обтиральні
ГОСТ 7701-93
-"-
5

Металовироби


1 Болти різні
ГОСТ 7798-70
кг
10

2 Гайки різні
ГОСТ 5915-70
-"-
10

3 Шайби різні
ГОСТ 9649-78
-"-
5

4 Гвинти латунні для полозів струмоприймача
ГОСТ 17473-80
-"-
10

5 Шплінти різні № 2 - 10
ГОСТ 397-79
-"-
10

6 Шайби пружинні
ГОСТ 6402-70
-"-
10

7 Гвинти різні
ГОСТ 17473-80
-"-
5

Примітка – Остаточний перелік і якість незнижуваного технологічного запасу вузлів, деталей, матеріалів і металовиробів установлюються начальником депо, якому підпорядкований ПТОЛ.


Додаток Р
(обов'язковий)

Приблизний перелік робіт при технічному
обслуговуванні ТО-1 електровозів ЧС4, ЧС8

Р.1 Перелік обов'язкових робіт:
- вологе прибирання в кабіні і тамбурі, при роботі в обидва кінці - в обох кабінах;
- прибирання в піддонах компресорів і патьоків масла на рамі кузова;
- протерти лобові частини кабін від дверей до дверей;
- утримання у чистоті туалету й умивальника.
Р.2 Перелік робіт, виконуваних локомотивними бригадами, по необхідності, з періодичністю, установленою начальником депо з обов'язковою відміткою в журналі форми ТУ-152 із указанням дати виконання і номера роботи:
-  Робота 1. Витерти юбку рами кузова електровоза;
-  Робота 2. Зробити вологе прибирання в прохідному і непрохідному коридорах;
-  Робота 3. Зробити прибирання у високовольтній камері, у т.ч. прибирання підлог і видалення пилу з тягового трансформатора;
-  Робота 4. Протерти вікна в машинному приміщенні, оргстекло шаф ПР1, 2, 3. Протерти шафи ВУ і реактори, що згладжують;
-  Робота 5. Помити стелю і стіни, прибрати під підлогою, протерти крани і труби біля місця машиніста в кабіні №1;
-  Робота 6. Помити стелю і стіни, прибрати під підлогою, протерти крани і труби біля місця машиніста в кабіні №2;
-  Робота 7. Протерти (вимити) колієочищувач  електровоза і пневматичну панель;
-  Робота 8. Протерти насухо мотор - компресори №1, 2.


Додаток С
(рекомендований)

Приблизний перелік робіт при технічному
обслуговуванні ТО-2 електровозів ЧС2, ЧС4, ЧС7, ЧС8

С.1 Загальні положення
С.1.1 Перед постановкою електровозів на технічне обслуговування ТО-2 прибула на електровозі локомотивна бригада або чергова локомотивна бригада зобов'язана зробити продувку гальмової магістралі, повітряних резервуарів, вологозбирачів і перевірити у встановленому порядку:
- роботу зарядного пристрою або розподільного щита (РЩ);
- подачу піску під усі колісні пари;
- дію калориферного опалення, обігріву картерів компресорів, спускних кранів і вологозбирачів, пневматичної системи головних резервуарів (у холодну пору року);
- роботу гальмового, пневматичного обладнання і ЕПГ відповідно до ви­мог чинної інструкції з експлуатації гальм;
- роботу АЛСН радіостанції і швидкостемірів;
- з обох кабін роботу апаратів набору і скидання позицій;
- роботу струмоприймачів на підйом і опускання;
- роботу склообігріву і склоочисників;
- роботу освітлення, звукових і світлових сигналів;
- роботу (на слух) і нагрів підшипникових вузлів, доступних для контролю.
Про всі недоліки, які були виявлені під час руху і при перевірці, локомотивна бригада зобов'язана зробити запис у журналі технічного стану локомотива форми ТУ-152.
С.1.2 При ТО-2 звернути особливу увагу на огляд відповідальних вузлів і деталей, що забезпечують безпеку руху, а також деталей, що характеризуються великою інтенсивністю відмовлень, підвищеним зношенням і ослабленням кріплення. Перелік таких деталей з указівкою характерних ушкоджень повинен матися в пункті технічного обслуговування.
С.1.3 Майстер пункту технічного обслуговування встановлює обсяг додаткових робіт при ТО-2 з урахуванням записів локомотивних бригад у журналі технічного стану електровоза форми ТУ-152 від попереднього ТО-2.
С.1.4 Начальники служб локомотивного господарства доріг установлюють перелік додаткових робіт, що не можуть бути усунуті на ТО-2 (у залежності від оснащеності ПТОЛ), і порядок відправлення електровозів в основне депо для усунення несправності.
С.1.5 На основі аналізу відмовлень у роботі електровозів, а також сформованих умов експлуатації на ділянках їхнього обертання керівникам локомотивних відділів залізниць і депо дозволяється вносити доповнення до цієї інструкції з виконання ТО-2.
С.1.6 Додаткові роботи в зимовий час при виконанні ТО-2 установлюються з урахуванням чинної інструкції по роботі в зимових умовах.
С.2 Механічне обладнання
С.2.1 Оглянути рами візків і кузова з метою виявлення тріщин, ослаблення кріплень підвісних деталей і вузлів, стану зварних швів. На електровозах ЧС7 і ЧС8 особливу увагу звернути на відсутність тріщин у шкворневих балках рам візків.
На електровозах ЧС2 особливу увагу звернути на стан зварних швів під кронштейнами кузовних ресор і в місцях приварювання кронштейнів гальмових циліндрів. На електровозах змінного струму переконатися у відсутності тріщин у місцях приварювання кронштейнів ванн бічних опор (електровозів ЧС4) і крон­штейнів кріплення до рами візка тяг міжвізкового з'єднання.
С.2.2 Перевірити стан і кріплення нижніх кришок центрального шкворня.
С.2.3 Оглянути колісні пари відповідно з чинною "Інструкцією з формування ремонту та утримання колісних пар тягового рухомого складу залізниць України колії 1520 мм" ВНД 32.0.07.001-2001.
С.2.4 Оглянути тяговий редуктор і шарнірну муфту карданного приводу і переконатися у відсутності ослаблення болтів, що кріплять, течі мастила з порожнин зубчастого редуктора, нагрівання опорних підшипників і підшипників малої шестерні, тріщин у корпусі редуктора й інших ушкоджень. При наявності течі з редуктора усунути причину течі, перевірити рівень мастила в редукторі і довести його до норми.
Перевірити стан поводка малої шестерні і кріплення гайки карданного вала, звернувши увагу на відсутність тріщин і ослаблення. Оглянути вузол підвіски тягового редуктора на відсутність тріщин. Перевірити кріплення кронштейнів і стан сайлент-блоків.
Переконатися у відсутності ослаблення втулок, перевірити кріплення стопорних планок.
С.2.5 Перевірити герметичність корпусів букс і кріплення кришок. Переконатися у відсутності ознак нагрівання буксових вузлів. Перевірити заземлюючі пристрої. Перевірити стан буксових напрямних, відсутність течі масла зі стаканів, справність і кріплення маслозаправочних трубок. При наявності течі масла зі стаканів перевірити його рівень, при необхідності додати.
С.2.6 Оглянути міжвізкове з'єднання. Перевірити стан і кріплення деталей.
С.2.7 Оглянути вузли і деталі ресорного підвішування, перевірити їх кріплення, стан підвісок, балансирів, серег, буксових ресор. Переконатися у відсутності тріщин у листах, хомутах листових ресор і витках спіральних пружин, перевірити наявність шплінтів і гайок. Перевірити справність кріплення запобіжних пристроїв ресорного підвішування.
С.2.8 Перевірити кріплення гідравлічних гасителів і їхніх цапф. Гідравлічні гасителі з підтіканням рідини - замінити.
С.2.9 Переконатися у відсутності тріщин у кронштейнах кріплення тягових двигунів.
С.2.10 Перевірити стан і справність кріплення колієочисників, котушок прийомної системи АЛСН, деталей і вузлів гальмової важільної передачі, труб і наконечників для подачі піску і форсунок, а також запобіжних пристроїв. Переконатися у відсутності тріщин у кронштейнах піскових труб.
С.2.11 Перевірити товщину гальмових колодок, правильність їх установлення і кріплення. Сповзання гальмових колодок за зовнішню грань бандажа колісної пари більше 10 мм не допускається. Колодки товщиною менше 15 мм замінити. Після заміни гальмових колодок перевірити і відрегулювати вихід штоків гальмових циліндрів.
Перевірити правильність установки клинів кріплення гальмових колодок. Клин повинен установлюватися зверху з постановкою валика, шайби і шплінта. Установлення клина знизу не допускається.
С.2.12 Оглянути автозчепний пристрій згідно до вимог "Інструкції по ремонту і обслуговуванню автозчепного пристрою рухомого складу залізниць України" ЦВ-ЦЛ-ЦТ- 0014.
Перевірити стан і справність кріплення деталей розчіпного приводу, правильність кріплення валика підйомника і клина тягового хомута. На електровозах ЧС7 і ЧС8 перевірити справність дії механізму міжсекційних автозчеплень від саморозчеплення.
Перевірити прилягання поглинаючого апарата до упорної плити і заднім упорним косинцям (упору).
С.2.13 Перевірити роботу ручного гальма з обох кабін керування.
С.3 Тягові двигуни
С.3.1 Відкрити нижні оглядові колекторні люки, перевірити справність кришок люків і їх ущільнень.
Зробити огляд доступних місць щітково-колекторного апарата і перемичок. Перевірити кріплення траверси.
При спрацьовуванні захисту під час руху або запису локомотивної бригади зробити додатково перевірку тягових двигунів через верхні оглядові люки, а також огляд кабелів, що підводять.
С.3.2 Усунути наслідки перекидань електричної дуги з провертанням траверси і якоря.
С.3.3 Після огляду тягових двигунів щільно закрити оглядові люки і перевірити справність пристроїв, які замикають.
С.3.4 Перевірити кріплення вентиляційних патрубків до повітроводу кузова.
С.3.5 Перевірити опір ізоляції тягових двигунів і записати в журнал форми ТУ-152.
С.4 Допоміжні машини
С.4.1 Зробити огляд щітково-колекторного вузла допоміжних машин.
С.4.2 Перевірити стан фундаментних основ, справність гумометалевих амортизаторів, сполучних муфт мотор-вентиляторів і допоміжного компресора, редукторів мотор-компресорів, приводів генераторів струму керування.
С.4.3 Перевірити рівень масла в картерах компресорів, при необхідності додати масло.
С.5 Дахове обладнання
С.5.1 Перевірити кріплення основ струмоприймачів до опорних ізоляторів, відсутність тріщин в елементах верхньої і нижньої рам.
Переконатися у відсутності деформації рам.
Перевірити стан полозів, шарнірних з'єднань, шунтів, контактних накладок полозів струмоприймачів. Зробити підмазку полозів. При необхідності зробити запилювання накладок.
Полози з відірваними, ослаблими або, що мають товщину 2,5 мм і менше мідними і металокерамічними накладками, замінити. Вугільні вставки, зношені до контрольної риски, замінити.
Оглянути ізолятори струмоприймача, видалити з їх забруднення, перевірити стан повітряних труб і рукавів, що підводять, механічного замка проти самовільного підйому. Несправні, ненормально зношені деталі замінити.
Перевірити стан і кріплення пневматичного привода.
В зимовий час перевірити характеристику статичного настискання струмоприймачів, у літню пору характеристику перевірити при зміні полозів або інших деталей і по запису машиніста. Перевірити роботу струмоприймачів з обох кабін керування на підйом і опускання.
С.5.2 Оглянути струмопідводящі шини й опорні ізолятори і перевірити їхнє кріплення. Оглянути вілітові розрядники, дроселі перешкодоподавляючих пристроїв, роз'єднувачі, заземлювач, антену радіозв'язку.
С.5.3 Випустити повітря з резервуара, видалити конденсат і оглянути головний повітряний вимикач. Перевірити стан ізоляторів, стан контактів роз’єднувачів і блокувальних контактів.
С.5.4 Зробити огляд трубопроводів, повітряних резервуарів і холодильників, перевірити їхнє кріплення і стан захисних чохлів.
С.5.5 Перевірити роботу механізму жалюзі, оглянути через відкриті жалюзі пуско-гальмові резистори і теплові датчики до них, кріплення кришок вентиляторів обдува пуско-гальмових резисторів.
Перевірити герметичність шлангів, що підводять повітря і приводи жалюзі.
С.6 Електричні апарати
С.6.1 Головний груповий перемикач оглянути з підйомом дугогасних камер, при цьому перевірити стан і кріплення кабелів, що підводять, і перемичок, кулачкових шайб, силових контактів, дугогасних камер, шунтів.
Перевірити стан і кріплення проводів електромагнітних вентилів приводу головного перемикача.
Перевірити чіткість роботи електромагнітних вентилів приводу і відсутність витоків повітря. Несправності усунути. У випадку заміни шайб, силових контактів і інших деталей контакторних елементів перевірити розгорнення.
С.6.2 На електровозах ЧС4 і ЧС8 зняти дугогасні камери перемикача ступіней, оглянути і при необхідності зачистити контакти.
Оглянути резистори і перевірити кріплення шин, правильність установлення і стан стаканів натискних пружин контакторів потужності.
Перевірити роботу перемикача і цілісність запобіжної мембрани шукача.
С.6.3 В електромагнітних і електропневматичних контакторів перевірити стан і кріплення кабелів, шунтів, силових контактів, дугогасних камер і місткових контактів.
При виявленні оплавлень на силових і блокувальних контактах останні зачистити. При значному ушкодженні замінити контакти.
С.6.4 В зимовий час зробити огляд розетоштепсельних з'єднань і контактора, призначених для електричного обігріву вагонів. Зробити вимірювання опору ізоляції кола обігріву з позначенням в журналі форми ТУ-152.
С.6.5 Оглянути проміжний контролер, перевірити люфт головного барабана, стан пневматичного приводу. Перевірити роботу проміжного контролера (час по­вороту головного барабана з 42-ї позиції до нуля повинен бути від 14 до 20с).
С.7 Тяговий трансформатор
С.7.1 При огляді тягового трансформатора перевірити рівень масла в розширювальному баку, переконатися у відсутності течі масла у баку і з'єднаннях трубопроводів масляної системи. Перевірити стан фільтрів повітроочищувача. Переконатися у відсутності спучувань бака тягового трансформатора.
С.7.2 При спрацьовуванні реле Бухгольца (при перевірці газ займається) електровоз повинен бути усунений від експлуатації для ревізії тягового трансформатора з вийманням магнітного стержня (керна). При спрацьовуванні (разом або окремо) реле 008 максимального струмового захисту або реле 009 диференціального струмового захисту зробити комплекс перевірок для того, щоб переконатися в справності трансформатора, знайти й усунути ушкодження в силовому колі або переконатися в помилковому спрацьовуванні захисту.
С.8 Акумуляторні батареї
С.8.1 Огляд акумуляторної батареї зробити відповідно до чинної технологічної інструкції на деповський ремонт лужних нікель-кадмієвих акумуляторних батарей, розробленої ПКБ ЦТ.
С.8.2 При виявленні інтенсивного википання електроліту в більшій частині елементів зробити настроювання розподільного щита (зарядного пристрою).
С.9 Гальмове і пневматичне обладнання
С.9.1 Оглянути прилади і трубопроводи, переконатися в наявності пломб у визначених місцях.
С.9.2 Перевірити дію гальмового пневматичного обладнання і ЕПГ відповідно до "Інструкції з технічного обслуговування, ремонту та випробування гальмового обладнання локомотивів і моторвагонного рухомого складу" ЦТ/3549.
С.10 Автоматична локомотивна сигналізація, автостоп, радіозв'язок, швидкостеміри
С.10.1 Перевірити роботу АЛСН, автостопа і поїзного радіозв'язку відповідно до чинних інструкцій Укрзалізниці.
С.10.2 Перевірити стан шарнірних з'єднань у горизонтальному і вертикальному валах приводу швидкостеміра. Оглянути кріплення черв'ячного і кутового редуктора. Ослабілі болти і хомути закріпити.
Зробити заміну швидкостемірів по запису машиніста в журналі форми ТУ-152 і за результатами огляду.
С.11 Приймання електровоза
С.11.1 Порядок приймання електровоза після закінчення ТО-2 і його випробування під високою напругою від контактної мережі встановлюється начальником депо.
С.11.2 Майстер (ст. майстер), що очолює змінну бригаду, повинен проконтролювати виконання робіт бригадою технічного обслуговування по записах машиніста в журналі форми ТУ-152 (при цьому звернути увагу на те, щоб інструмент і інші сторонні предмети не були залишені у високовольтній камері, а розташоване поруч з вузлами, що ремонтувалися, обладнання не ушкоджене в процесі виконання ремонту або технічного обслуговування). Після виконання ремонту по запису машиніста зробити відмітку в журналі форми ТУ-152 (з указанням прізвища виконавця), а також поставити спеціальний штамп, де вказується назва ПТОЛ, дата, час доби і зміна майстра, що проводила ТО-2.
С.11.3 При прийманні електровоза після проведення ТО-2 локомотивна бригада в обов'язковому порядку повинна:
-          без під’єднання до контактного проводу:
а) перевірити стан гальмового обладнання і дію гальм відповідно до чинних інструкцій Укрзалізниці;
б) при наявності зауважень в журналі форми ТУ-152 перевірити роботу електропневматичного гальма під навантаженням, переносним приладом А635 або П-ЕПГ-Л № 569.00.22, або іншими подібними їм приладами відповідно до чинної інструкції;
в) перевірити подачу піску під усі колісні пари;
г) перевірити наявність і стан ходового інструменту й інвентаря, протипожежного інвентаря;
д) поповнити відсутній або замінити несправний інструмент і інвентар;
є) перевірити наявність пломб на ящику з неходовим інструментом і інвентарем.
- під контактним проводом при керуванні електровозом з обох кабін машиніста перевірити:
а) підйом і опускання кожного струмоприймача;
б) чіткість запуску і роботу допоміжних машин (по черзі);
в) роботу зарядного пристрою або розподільного щита коли працюють генератори струму уравління;
г) роботу регулятора тиску;
д) включення контактора обігріву вагонів (у зимовий час);
є) збирання силової схеми електровоза на перших позиціях (уперед, назад);
ж) дію реостатного гальма від кнопки.


Додаток Т
(рекомендований)

Приблизний перелік робіт з технічного
обслуговування ТО-1 тепловозів типу ТЭ10

Т.1 Робота № 1. Оглянути і перевірити електричну апаратуру високовольтної камери, пульт керування, стан реле, кріплення проводів. Обдути високовольтну камеру. Зробити очищення забруднених електричних апаратів. Оглянути і перевірити кріплення двомашиного агрегату, стан щіткового апарата, проводів, колектора. Протерти усередині доступні місця. Оглянути і при необхідності зробити кріплення валів з еластичними муфтами двомашиного агрегата. Зробити прибирання під підлогами в кабіні керування.
Т.2 Робота № 2. Перевірити стан щіткового апарата, колектора тягового генератора і кабелів. Обдути тяговий генератор стисненим повітрям і обтерти в доступних місцях. Перевірити стан приводів допоміжних механізмів і синхронного підзбуджувача. Перевірити стан акумуляторної батареї. Оглянути індуктивний датчик і тяговий електромагніт зупинення дизеля (блок-магніт), електромагнітні вентилі (МР 1 - МР5). Оглянути і перевірити кріплення вентилятора охолодження тягових електродвигунів переднього візка. Оглянути і перевірити кріплення переднього розподільного редуктора. Оглянути і перевірити кріплення муфт від переднього розподільного редуктора до тягового генератора. Оглянути гальмовий компресор і його кріплення, зробити обтирання ребер холодильника і циліндрів. Оглянути нагнітач другої ступені, привод вентилятора охолодження тягового генератора. Відкрити зливальні краники повітроохолоджувачів і видалити з них конденсат. Видалити воду й масло з охолоджувачів, піддона нагнітача другої ступені. Зробити прибирання під підлогами від високовольтної камери до дизеля.
Т.3 Робота № 3. Оглянути відсік паливної апаратури, з'єднання тяг регулятора числа оборотів і паливних насосів, перевірити роботу вентилів   ВП-6, ВП-7, ВП-9. Оглянути перехідники, адаптери, трубки паливних насосів і форсунок. Перевірити стан підвідних з'єднань відцентрового фільтра і турбокомпресора ТК34, при необхідності закріпити. Перевірити роботу фільтра безупинної дії. Очистити акумуляторні батареї від пилу і бруду, перевірити їх стан. Зробити прибирання під підлогами з лівої і правої сторони від тягового генератора до відсіку керування. Зробити прибирання відсіку паливної апаратури. Зробити огляд і обтирання регулятора числа оборотів і турбокомпресорів ТК34 у доступних місцях. Усунути течі масла, палива і води.
Т.4 Робота № 4.  Оглянути водяні насоси, вали відбору потужності. Оглянути і перевірити кріплення вентилятора охолодження тягових електродвигунів заднього візка, заднього розподільного редуктора. Обтерти дизель, задній розподільний редуктор і трубопроводи в доступних місцях. Перевірити стан дюритових рукавів водяної і масляної систем. Зробити прибирання під підлогами від відсіку керування до шахти холодильника.
Т.5 Робота № 5. Оглянути фільтр грубого очищення масла, теплообмінник. Перевірити кріплення валів від заднього розподільного редуктора до гідроприводу вентилятора холодильника, проміжної опори, вертикального вала вентилятора холодильника, вентиляторного колеса з підп'ятником. Перевірити роботу автомата холодильника. Перевірити вручну роботу жалюзі. Перевірити стан трубопроводів і секцій холодильника, течі усунути. Обтерти шахту холодильника, зробити прибирання під підлогами шахти холодильника й у піддоні гідропривода вентилятора холодильника. Перевірити стан міжсекцийного переходу, виявлені недоліки усунути.
Примітка -  При виконанні кожного циклу необхідно оглянути екіпажну частину тепловоза, особливу увагу звернути на стан колісних пар, у першу чергу на бандажі. Зробити очищення екіпажу в доступних місцях на кожнім циклі по одній секції. Зробити перевірку гальмового обладнання і, при необхідності, регулювання гальмової важільної передачі. Злити воду й масло з головних резервуарів, масловіддільників, водозбірників. Очистити лобові стекла, прибрати кабіни керування і небезпечні у пожежному відношенні місця. Перевірити стан протипожежних пристроїв.





Додаток У
(обов'язковий)

Приблизний перелік основних робіт при
технічному обслуговуванні ТО-1 тепловозів  2ТЭ116

У.1 Робота № 1. Оглянути стан контролера машиніста, клемних рейок, мотор калорифера, дюрітових з'єднаннь калорифера. Прибрати кабіну машиніста і під підлогою кабіни. Обтерти ліву сторону екіпажної частини і лобову частину секції А.
У.2 Робота №2. Оглянути стан контролера машиніста, клемних рейок, мотор калорифера, дюрітових з'єднаннь калорифера. Прибрати кабіну машиніста і під підлогою кабіни. Обтерти ліву сторону екіпажної частини і лобову частину секції Б.
У.3 Робота № 3. Оглянути стан апаратів високовольтної камери, зробити прибирання у високовольтній камері, витерти стінки кузова дизельного приміщення. Витерти праву сторону екіпажної частини і лобову частину секції А.
У.4 Робота № 4. Оглянути стан апаратів високовольтної камери, зробити прибирання у високовольтній камерй, витерти стінки кузова дизельного приміщення. Витерти праву сторону екіпажної частини і  лобову частину секції Б.
У.5 Робота № 5. Оглянути дизель - генераторну установку, стан паливної апаратури, кріплення паливних насосів високого тиску і форсунок. Витерти дизель, прибрати під підлогами навколо дизеля й у піддоні дизеля. Обтерти ліву сторону екіпажної частини і лобову частину секції А.
У.6 Робота №6. Оглянути дизель - генераторну установку, стан паливної апаратури, кріплення паливних насосів високого тиску і форсунок. Витерти дизель, прибрати під підлогами навколо дизеля й у піддоні дизеля. Обтерти ліву сторону екіпажної частини і лобову частину секції Б.
У.7 Робота № 7. Оглянути стан компресора, редуктора, електромотора компресора, електродвигунів для охолодження шахти холодильника, переднього і заднього візків охолодження ТЕД. Прибрати  навколо компресора й у шахті холодильника. Витерти праву сторону екіпажної частини і лобову частину секції А .
У.8 Робота № 8. Оглянути стан компресора, редуктора, електромотора компресора, електродвигунів для охолодження шахти холодильника, переднього і заднього візка охолодження ТЕД. Прибрати навколо компресора й у шахті холодильника. Витерти праву сторону екіпажної частини і лобову частину секції Б.
Примітка - Після кожної поїздки обдути стисненим повітрям електричні машини, перевірити рівень масла в компресорі, РЧО, редукторах і у разі потреби - додати.


Коментарі