Продовження 0056 (4)
Додаток П
(рекомендований)
Приблизний перелік незнижуваного запасу вузлів,
деталей, матеріалів і металовиробів, що
знаходяться на ПТОЛ
електровозів
серії ЧС2, ЧС7 (на 100 ТО-2 за добу)
Таблиця П.1
Найменування, тип, марка
|
Позначення, номер
стандарта
|
Одиниці вимірювання
|
Кількість
|
Механічна частина
|
|||
1 Колодка гальмова
|
Э354.42.01.00
(L0 6324)
|
шт
|
500
|
2 Башмак гальмової
колодки
|
Э
174.42.01.01 (L0 72686/а)
|
-"-
|
10
|
3 Тяга гальмова
|
L0 96080
|
-"-
|
2
|
4 Тяга гальмова
|
L0 303323
|
-"-
|
2
|
5 Компенсатор зносу
гальмових колодок
|
L0 62174
|
-"-
|
10
|
6 Засувка
|
L0 406067
|
-"-
|
10
|
7 Ресора букси
дев’ятилистова
|
Э290.33.13.00
(L0 82540/1)
|
-"-
|
2
|
8 Тросик запобіжний
|
-
|
-"-
|
10
|
9 Форсунка
пісочниці
|
-
|
-"-
|
5
|
10 Кожух зубчастої
передачі
|
-
|
-"-
|
2
|
11 Автозчеп
|
СА-3
|
-"-
|
2
|
12 Клин автозчепу
|
СА-3
|
-"-
|
2
|
Тягові електродвигуни
і допоміжні машини
|
|||
1 Електрощітка ТЭД
16х38х50
|
Eg 400.870
|
шт
|
50
|
2 Електрощітка
30х12,5х12,5
|
-
|
-"-
|
50
|
3 Електрощітка
28х20х10
|
-
|
-"-
|
40
|
4 Щіткотримач
|
Э241.62.152.00 (Eg
58247)
|
-"-
|
8
|
5 Щіткотримач
|
Э351.63.1112.02
|
-"-
|
2
|
6 Щіткотримач
|
Э853.66.31.00 (L0 300194)
|
-"-
|
2
|
7 Електрощітка
ЭГ-61А 2/8х38х50
|
Э1300.62.44.00
|
-"-
|
40
|
8 Електрощітка МГ-4
тип ДО1-7 25х40х50
|
ТУ16-88 ЕЛЕА
685211037 ТУ
|
-"-
|
40
|
9 Палець
щіткотримача
|
Э241.62.156.00 (Eg
65395)
|
-"-
|
4
|
10 Палець
щіткотримача
|
Э136.63.12.00 (Eg
65176)
|
-"-
|
4
|
Струмоприймач
|
|||
1 Полоз
|
Э860.68.61.00
(L0 79571)
|
шт
|
20
|
2 Каретка
|
Э860.68.63.00
(L0 96845)
|
-"-
|
8
|
3 Шарнір верхній
|
Э860.68.50.03
(l0 37533/а)
|
-"-
|
4
|
4 Шарнір верхній
|
Э860.68.50.02
(L0 37631)
|
-"-
|
4
|
5 Шарнір середній
|
Э136.68.23.01
(L0 37629/а)
|
-"-
|
4
|
Продовження
таблиці П.1
Найменування, тип, марка
|
Позначення, номер
стандарта
|
Одиниці вимірю-вання
|
Кількість
|
6 Шарнір середній
|
Э136.68.23.02
(31Е97-72)
|
шт
|
4
|
7 Важіль пантографа
|
Э860.68.51.01
(L0 92499)
|
-"-
|
2
|
8 Важіль пантографа
|
Э860.68.52.01
(L0 92500)
|
-"-
|
2
|
9 Ізолятор
|
L0
308424
|
-"-
|
4
|
Контактори
|
|||
1 Контактор
електромагнітний
|
Э229.71.03.00
(Eg 71402/I)
|
шт
|
2
|
2 Контактор
електромагнітний
|
Э136.71.03.00
(Eg
12829/III)
|
-"-
|
2
|
3 Контактор
електромагнітний
|
Э136.71.01.00
(Eg 61196)
|
-"-
|
2
|
4 Контактор
електромагнітний
|
Э860.71.02.00
(Eg 130221/I)
|
|
|
5 Камера дугогасна
|
Э136.71.34.00
(Eg 49771/II)
|
-"-
|
2
|
6 Камера дугогасна
|
Э136.71.26.00
(Eg 60658/I)
|
-"-
|
2
|
7 Камера дугогасна
|
Э136.71.30.00
(Eg 62604/I)
|
-"-
|
2
|
8 Камера дугогасна
|
Э136.71.22.00
(Eg 62112/I)
|
-"-
|
2
|
9 Контактор 3SVAD4
|
Ed 030571
|
-"-
|
2
|
10 Контактор 2SVAD5
|
Ed 030570
|
-"-
|
2
|
11 Контактор 3SVAD6
|
Ed 030552
|
-"-
|
2
|
12 Контактор SVAD11
|
Ed 030569
|
-"-
|
2
|
Вентилі
електромагнітні і клапани
|
|||
1 Вентиль, що
вимикає ВТМ-2
|
Э229.84.01.00
(Eg 65387/I)
|
шт
|
2
|
2 Вентиль, що
вмикає ВТМ-2
|
Э860.84.01.00
(Eg 332050/II)
|
-"-
|
2
|
3 Вентиль клапана
пісочниці
|
Eg 59013
|
-"-
|
2
|
4 Клапан 2 ВР
екстреного гальмування
|
Э136.84.05.00
(Eg 15792/III)
|
-"-
|
2
|
5 Вентиль 2ВТМ5
|
Э860.84.02.00
(Eg 332410/II)
|
-"-
|
2
|
6 Вентиль VTM5,
2VTM5
|
-
|
-"-
|
2
|
7 Вентиль VTM2
|
Ed 332050
|
-"-
|
1
|
Реле
|
|||
1 Реле зворотного
струму
|
Э136.80.04.00
(3RE608А)
|
шт
|
2
|
2 Реле напруги
|
Э136.80.02.00
(3IS30782А)
|
-"-
|
2
|
3 Реле шунтове
|
Э136.80.05.00(3TS30.79.00)
|
-"-
|
2
|
4 Реле головного
вимикача
|
Э136.78.04.00
(3RE00106/d)
|
-"-
|
2
|
5 Реле керування
|
Э136.80.06.00
(3IS0149e)
|
-"-
|
2
|
Продовження таблиці П.1
Найменування, тип, марка
|
Позначення, номер
стандарта
|
Одиниці вимірю-вання
|
Кількість
|
6 Реле боксовання
|
Э136.85.02.00
(Eg 61431/I-а)
|
шт
|
2
|
7 Реле
перевантаження кола опалення
|
Э136.85.05.00 (Eg 130024/I)
|
-"-
|
2
|
8 Реле
перевантаження кола ТЭД
|
Э136.85.04.00
(Eg 61427/I)
|
-"-
|
2
|
9 Реле
перевантаження кола ТЭД
|
Э229.85.04.00
(Eg 130023/I-і)
|
-"-
|
2
|
10 Реле
максимального струму 2RPD6
|
Ed 140936/I
|
-"-
|
2
|
11 Реле
максимального струму 6RPD8
|
Ed 130937/I
|
-"-
|
2
|
12 Реле
диференційне 17SV
|
Ed 130033/I
|
-"-
|
2
|
13 Реле диференційне
RRPD4
|
Ed 130919/I
|
-"-
|
2
|
14 Реле
диференційне 4RPD10
|
Ed 130907
|
-"-
|
2
|
15 Реле боксовання
11SV2
|
Ed 120933
|
-"-
|
2
|
16 Реле тиску TSV6c
|
-
|
-"-
|
2
|
17 Реле часу ТМI, I
|
-
|
-"-
|
2
|
18 Реле напруги
9CN3
|
Ed 61432
|
-"-
|
2
|
Опори емальовані
трубчасті і резистори
|
|||
1 Опір додатковий
до контактора опалення потягa ПЭВ-10-15 Ом
|
ожо.467.576
ТУ
|
шт
|
3
|
2 Опір дугогасний
електромагнітних контакторів ПЭВ-10-560
Ом
|
TR-616
|
-"-
|
3
|
3 Опір
регулювальний до реле боксовання ПЭВ-10-560
Ом
|
626/I
|
-"-
|
3
|
4 Опір дугогасний у
колі пневматичного контактора
ПЭВ-25-10 кОм
|
WK 67906
|
-"-
|
3
|
5 Опір
розподільного типу
ПЭВ-30-24 Ом
|
ожо.467.576
ТУ
|
-"-
|
3
|
6 Опір
розподільного типу
ПЭВ-30-51 Ом
|
ожо.467.576
ТУ
|
-"-
|
3
|
7 Опір
розподільного типу
ПЭВ-50-15 Ом
|
ожо.467.576
ТУ
|
-"-
|
3
|
8 Опір розподільного
типу
ПЭВ-50-39 Ом
|
ожо.467.576
ТУ
|
-"-
|
3
|
9 Опір
розподільного типу
ПЭВ-50-62 Ом
|
ожо.467.576
ТУ
|
-"-
|
3
|
Продовження таблиці П.1
Найменування, тип, марка
|
Позначення, номер
стандарта
|
Одиниці вимірю-вання
|
Кількість
|
||
10 Опір
розподільного типу
ПЭВ-50-91 Ом
|
ожо.467.576
ТУ
|
шт
|
3
|
||
11 Опір
розподільного типу
ПЭВ-50-200 Ом
|
ожо.467.576
ТУ
|
-"-
|
3
|
||
12 Опір
розподільного типу
ПЭВ-50-220 Ом
|
ожо.467.576
ТУ
|
-"-
|
3
|
||
13 Опір
розподільного типу
ПЭВ-50-240 Ом
|
ожо.467.576
ТУ
|
-"-
|
3
|
||
14 Опір
розподільного типу
ПЭВ-50-300 Ом
|
ожо.467.576
ТУ
|
-"-
|
3
|
||
15 Опір
розподільного типу
ПЭВ-75-1 Ом
|
ожо.467.576
ТУ
|
-"-
|
3
|
||
16 Опір
розподільного типу
ПЭВ-75-6,2 Ом
|
ожо.467.576
ТУ
|
-"-
|
3
|
||
17 Опір
розподільного типу
ПЭВ-75-8 Ом
|
ожо.467.576
ТУ
|
-"-
|
3
|
||
18 Опір
розподільного типу
ПЭВ-75-43 Ом
|
ожо.467.576
ТУ
|
-"-
|
3
|
||
19 Опір
ПЭВ-110-5,1 Ом
|
TR-630
|
-"-
|
3
|
||
20 Опір
ПЭВ-110-9,1 Ом
|
TR-630
|
-"-
|
3
|
||
21 Резистори МЛТ-
0,25 ± 5 % (різні)
|
ОЖО.467.180
ТУ
|
-"-
|
9
|
||
22 Резистори
З2-23-0,125 ± 1 % (різні)
|
ОЖО.467.081
ТУ
|
-"-
|
9
|
||
23 Додатковий опір
ORS4
|
Ed 231483
|
-"-
|
2
|
||
24 Пакет додаткових
опорів вик.I, вик.II
|
Ed 232053
|
-"-
|
2
|
||
Запобіжники
|
|||||
1 Патрон
запобіжний, 2А
|
ТУ
16.522.091-72
|
шт
|
5
|
||
2 Патрон
запобіжний, 10А
|
ТУ
16.522.091-72
|
-"-
|
5
|
||
3 Патрон
запобіжний, 20А
|
ТУ
16.522.091-72
|
-"-
|
5
|
||
4 Патрон
запобіжний, 10А
|
ТУ
16.522.091-72
|
-"-
|
5
|
||
5 Плавкі вставки на
номінальні струми від 6 до 100 А
|
ТУ
16.522.091-72
|
-"-
|
5
|
||
Прилади вимірювальні
|
|||||
1 Амперметр
100-0-100 А, 75 мВ
|
ГОСТ
8711-93
|
шт
|
2
|
||
2 Амперметр 0-50 А
|
ГОСТ
8711-93
|
-"-
|
2
|
||
3 Амперметр 0-1000
А
|
ГОСТ
8711-93
|
-"-
|
2
|
||
4 Вольтметр 0-150 В
|
ГОСТ
8711-93
|
-"-
|
2
|
||
Продовження
таблиці П.1
Найменування, тип, марка
|
Позначення, номер
стандарта
|
Одиниці вимірю-вання
|
Кількість
|
|||
5 Вольтметр 0-4000
В
|
ГОСТ
8711-93
|
шт
|
2
|
|||
6 Шунт амперметра
75 ШС
(75 мВ, 750 А, 0,5 кл.)
|
ГОСТ
8042-93
|
-"-
|
2
|
|||
7 Резистор додатковий
до вольтметра Р-103
|
ГОСТ
8042-93
|
-"-
|
2
|
|||
8 Швидкостемір
|
СЛ-2М
|
-"-
|
2
|
|||
Електрообладнання
різне
|
||||||
1 Лампа прожектора
ПЖ-50-500
|
ТУ16-87
ИФМР. 675000.003 ТУ
|
шт
|
10
|
|||
2 Лампа електрична
Ж 54-40 (освітлення)
|
ТУ16-88
ИАКВ. 675352.001 ТУ
|
-"-
|
50
|
|||
3 Лампа електрична
РН-60-4,8
|
ТУ16.535-422-70
|
-"-
|
20
|
|||
4 Лампа електрична
РН-55-15
|
ТУ16.535-422-70
|
-"-
|
20
|
|||
5 Мікросхема
|
ДО140УД7
|
-"-
|
1
|
|||
6 Транзистори різні
|
-
|
-"-
|
10
|
|||
7 Діоди різні
|
-
|
-"-
|
10
|
|||
8 Теристор
|
КУ202Н
|
-"-
|
2
|
|||
9 Теристор
|
Т122
|
-"-
|
2
|
|||
Автогальмове
обладнання
|
||||||
1 Кран машиніста
|
умов. № 394
|
шт
|
2
|
|||
2 Кран допоміжного
гальма
|
умов.№ 254
|
-"-
|
2
|
|||
3 Кран комбінований
1"
|
умов. №114сб
|
-"-
|
1
|
|||
4 Кран
роз’єднувальний ½" 1-2
|
умов. № 383сб
|
-"-
|
3
|
|||
5 Кран
роз’єднувальний ¼" 1-1
|
умов. № 4200
|
-"-
|
5
|
|||
6 Кран
роз’єднувальний ¾" 1-3
|
умов. № 379
|
-"-
|
3
|
|||
7 Кран триходовий
½"
|
умов. № 424
|
-"-
|
5
|
|||
8 Клапан
золотниковий
|
умов. № 348
|
-"-
|
5
|
|||
9 Рукав Р-17
|
ГОСТ 2593-82
|
шт
|
5
|
|||
Матеріали
|
||||||
1 Емаль ПФ-115
|
ГОСТ 6465-76
|
кг
|
15
|
|||
2 Бензин авіаційний Б70
|
ГОСТ 1012-72
|
л
|
50
|
|||
3 Графитно-змазувальне мастило СГС-О
|
ТУ32-ЦТ-554-84
|
кг
|
80
|
|||
4 Пароніт листовий
|
ГОСТ 481-80
|
-"-
|
5
|
|||
5 Кінці обтиральні
|
ОСТ 63.46-80
|
-"-
|
50
|
|||
6 Ізоляційна стрічка
|
ГОСТ 2162-97
|
-"-
|
2
|
|||
7 Каніфоль соснова
|
ГОСТ 19113-84
|
-"-
|
2
|
|||
8 Дистильована вода
|
ГОСТ 6709-72
|
л
|
20
|
|||
9 Кіперна стрічка
|
ГОСТ 4514-78
|
кг
|
5
|
|||
Продовження таблиці П.1
Найменування, тип, марка
|
Позначення, номер стандарту
|
Одиниці вимірювання
|
Кіль-кість
|
|||
10 Шкурка шліфувальна
|
ГОСТ 5009-97
|
м
|
4
|
|||
11 Лакотканина
|
ТУ16-90. И 37.0012.002ТУ
|
кг
|
5
|
|||
14 Склотканина
|
ТУ16-90.
И 37.003.003ТУ
|
кг
|
5
|
|||
15 Шнур азбестовий
|
ГОСТ 1779-83Е
|
м
|
10
|
|||
16 Провід БПВЛ-1,5, БПВЛ-2,5
|
ТУ16-505.901-76
|
м
|
100
|
|||
17 Мастило ЖРО
|
ТУ32 ЦТ 520-83
|
кг
|
80
|
|||
18 Мастило СТП для
редуктора зубчастої передачі
|
ТУ38-УССР-201-232-76
|
-"-
|
100
|
|||
19 Мастило осьове
для МОП
|
ГОСТ 610-72
|
-"-
|
200
|
|||
20 Солідол
|
ГОСТ 4366-76
|
-"-
|
10
|
|||
21 Електроди
|
ГОСТ 9466-75
|
-"-
|
4
|
|||
22 Крейда
|
ГОСТ 17498-72
|
-"-
|
2
|
|||
23 Припій
олов'яно-свинцевий
|
ГОСТ 21930-76
|
-"-
|
2
|
|||
24 Мило
господарське
|
ГОСТ 790-89
|
-"-
|
10
|
|||
25 Серветки
технічні обтиральні
|
ГОСТ 7701-93
|
-"-
|
5
|
|||
Металовироби
|
||||||
1 Болти різні
|
ГОСТ 7798-70
|
кг
|
10
|
|||
2 Гайки різні
|
ГОСТ 5915-70
|
-"-
|
10
|
|||
3 Шайби різні
|
ГОСТ 9649-78
|
-"-
|
5
|
|||
4 Гвинти
латунні для полозів струмоприймача
|
ГОСТ 17473-80
|
-"-
|
10
|
|||
5 Шплінти різні № 2
- 10
|
ГОСТ 397-79
|
-"-
|
10
|
|||
6 Шайби пружинні
|
ГОСТ 6402-70
|
-"-
|
10
|
|||
7 Гвинти різні
|
ГОСТ 17473-80
|
-"-
|
5
|
|||
Примітка –
Остаточний перелік і якість незнижуваного технологічного запасу вузлів,
деталей, матеріалів і металовиробів установлюються начальником депо, якому
підпорядкований ПТОЛ.
|
||||||
Додаток Р
(обов'язковий)
Приблизний перелік робіт при технічному
обслуговуванні ТО-1 електровозів ЧС4, ЧС8
Р.1 Перелік обов'язкових робіт:
- вологе прибирання в кабіні і тамбурі, при роботі в обидва кінці - в
обох кабінах;
- прибирання в піддонах компресорів і патьоків масла на рамі кузова;
- протерти лобові частини кабін від дверей до дверей;
- утримання у чистоті туалету й умивальника.
Р.2 Перелік робіт, виконуваних локомотивними бригадами, по необхідності,
з періодичністю, установленою начальником депо з обов'язковою відміткою в журналі
форми ТУ-152 із указанням дати виконання і номера роботи:
- Робота 1. Витерти юбку рами кузова
електровоза;
- Робота 2. Зробити вологе прибирання в
прохідному і непрохідному коридорах;
- Робота 3. Зробити прибирання у високовольтній
камері, у т.ч. прибирання підлог і видалення пилу з тягового трансформатора;
- Робота 4. Протерти вікна в машинному
приміщенні, оргстекло шаф ПР1, 2, 3. Протерти шафи ВУ і реактори, що
згладжують;
- Робота 5. Помити стелю і стіни, прибрати під
підлогою, протерти крани і труби біля місця машиніста в кабіні №1;
- Робота 6. Помити стелю і стіни, прибрати під
підлогою, протерти крани і труби біля місця машиніста в кабіні №2;
- Робота 7. Протерти (вимити) колієочищувач електровоза і пневматичну панель;
- Робота 8. Протерти насухо мотор - компресори
№1, 2.
Додаток С
(рекомендований)
Приблизний перелік робіт при технічному
обслуговуванні
ТО-2 електровозів ЧС2, ЧС4, ЧС7, ЧС8
С.1 Загальні
положення
С.1.1 Перед постановкою електровозів на технічне обслуговування ТО-2
прибула на електровозі локомотивна бригада або чергова локомотивна бригада
зобов'язана зробити продувку гальмової магістралі, повітряних резервуарів, вологозбирачів
і перевірити у встановленому порядку:
- роботу зарядного пристрою або розподільного щита (РЩ);
- подачу піску під усі колісні пари;
- дію калориферного опалення, обігріву картерів компресорів, спускних
кранів і вологозбирачів, пневматичної системи головних резервуарів (у холодну
пору року);
- роботу гальмового, пневматичного обладнання і ЕПГ відповідно до вимог
чинної інструкції з експлуатації гальм;
- роботу АЛСН радіостанції і швидкостемірів;
- з обох кабін роботу апаратів набору і скидання позицій;
- роботу струмоприймачів на підйом і опускання;
- роботу склообігріву і склоочисників;
- роботу освітлення, звукових і світлових сигналів;
- роботу (на слух) і нагрів підшипникових вузлів, доступних для контролю.
Про всі недоліки, які були виявлені під час руху і при перевірці, локомотивна
бригада зобов'язана зробити запис у журналі технічного стану локомотива форми
ТУ-152.
С.1.2 При ТО-2 звернути особливу увагу на огляд відповідальних вузлів і
деталей, що забезпечують безпеку руху, а також деталей, що характеризуються
великою інтенсивністю відмовлень, підвищеним зношенням і ослабленням кріплення.
Перелік таких деталей з указівкою характерних ушкоджень повинен матися в пункті
технічного обслуговування.
С.1.3 Майстер пункту технічного обслуговування встановлює обсяг додаткових
робіт при ТО-2 з урахуванням записів локомотивних бригад у журналі технічного
стану електровоза форми ТУ-152 від попереднього ТО-2.
С.1.4 Начальники служб локомотивного господарства доріг установлюють
перелік додаткових робіт, що не можуть бути усунуті на ТО-2 (у залежності від
оснащеності ПТОЛ), і порядок відправлення електровозів в основне депо для
усунення несправності.
С.1.5 На основі аналізу відмовлень у роботі електровозів, а також сформованих
умов експлуатації на ділянках їхнього обертання керівникам локомотивних
відділів залізниць і депо дозволяється вносити доповнення до цієї інструкції з
виконання ТО-2.
С.1.6 Додаткові роботи в зимовий час при виконанні ТО-2 установлюються
з урахуванням чинної інструкції по роботі в зимових умовах.
С.2 Механічне обладнання
С.2.1 Оглянути рами візків і кузова з метою виявлення тріщин, ослаблення
кріплень підвісних деталей і вузлів, стану зварних швів. На електровозах ЧС7 і
ЧС8 особливу увагу звернути на відсутність тріщин у шкворневих балках рам
візків.
На електровозах ЧС2 особливу увагу звернути на стан зварних швів під
кронштейнами кузовних ресор і в місцях приварювання кронштейнів гальмових
циліндрів. На електровозах змінного струму переконатися у відсутності тріщин у
місцях приварювання кронштейнів ванн бічних опор (електровозів ЧС4) і кронштейнів
кріплення до рами візка тяг міжвізкового з'єднання.
С.2.2 Перевірити стан і кріплення нижніх кришок центрального шкворня.
С.2.3 Оглянути колісні пари відповідно з чинною "Інструкцією з
формування ремонту та утримання колісних пар тягового рухомого складу залізниць
України колії 1520 мм" ВНД 32.0.07.001-2001.
С.2.4 Оглянути тяговий редуктор і шарнірну муфту карданного приводу і
переконатися у відсутності ослаблення болтів, що кріплять, течі мастила з порожнин
зубчастого редуктора, нагрівання опорних підшипників і підшипників малої
шестерні, тріщин у корпусі редуктора й інших ушкоджень. При наявності течі з
редуктора усунути причину течі, перевірити рівень мастила в редукторі і довести
його до норми.
Перевірити стан поводка малої шестерні і кріплення гайки карданного
вала, звернувши увагу на відсутність тріщин і ослаблення. Оглянути вузол
підвіски тягового редуктора на відсутність тріщин. Перевірити кріплення кронштейнів
і стан сайлент-блоків.
Переконатися у відсутності ослаблення втулок, перевірити кріплення
стопорних планок.
С.2.5 Перевірити герметичність корпусів букс і кріплення кришок. Переконатися
у відсутності ознак нагрівання буксових вузлів. Перевірити заземлюючі пристрої.
Перевірити стан буксових напрямних, відсутність течі масла зі стаканів,
справність і кріплення маслозаправочних трубок. При наявності течі масла зі
стаканів перевірити його рівень, при необхідності додати.
С.2.6 Оглянути міжвізкове з'єднання. Перевірити стан і кріплення деталей.
С.2.7 Оглянути вузли і деталі ресорного підвішування, перевірити їх
кріплення, стан підвісок, балансирів, серег, буксових ресор. Переконатися у
відсутності тріщин у листах, хомутах листових ресор і витках спіральних пружин,
перевірити наявність шплінтів і гайок. Перевірити справність кріплення запобіжних
пристроїв ресорного підвішування.
С.2.8 Перевірити кріплення гідравлічних гасителів і їхніх цапф. Гідравлічні
гасителі з підтіканням рідини - замінити.
С.2.9 Переконатися у відсутності тріщин у кронштейнах кріплення тягових
двигунів.
С.2.10 Перевірити стан і справність кріплення колієочисників, котушок
прийомної системи АЛСН, деталей і вузлів гальмової важільної передачі, труб і
наконечників для подачі піску і форсунок, а також запобіжних пристроїв. Переконатися
у відсутності тріщин у кронштейнах піскових труб.
С.2.11 Перевірити товщину гальмових колодок, правильність їх установлення
і кріплення. Сповзання гальмових колодок за зовнішню грань бандажа колісної
пари більше 10 мм не допускається. Колодки товщиною менше 15 мм замінити.
Після заміни гальмових колодок перевірити і відрегулювати вихід штоків
гальмових циліндрів.
Перевірити правильність установки клинів кріплення гальмових колодок.
Клин повинен установлюватися зверху з постановкою валика, шайби і шплінта.
Установлення клина знизу не допускається.
С.2.12 Оглянути автозчепний пристрій згідно до вимог "Інструкції
по ремонту і обслуговуванню автозчепного пристрою рухомого складу залізниць
України" ЦВ-ЦЛ-ЦТ- 0014.
Перевірити стан і справність кріплення деталей розчіпного приводу,
правильність кріплення валика підйомника і клина тягового хомута. На електровозах
ЧС7 і ЧС8 перевірити справність дії механізму міжсекційних автозчеплень від
саморозчеплення.
Перевірити прилягання поглинаючого апарата до упорної плити і заднім
упорним косинцям (упору).
С.2.13 Перевірити роботу ручного гальма з обох кабін керування.
С.3 Тягові двигуни
С.3.1 Відкрити нижні оглядові колекторні люки, перевірити справність
кришок люків і їх ущільнень.
Зробити огляд доступних місць щітково-колекторного апарата і перемичок.
Перевірити кріплення траверси.
При спрацьовуванні захисту під час руху або запису локомотивної бригади
зробити додатково перевірку тягових двигунів через верхні оглядові люки, а
також огляд кабелів, що підводять.
С.3.2 Усунути наслідки перекидань електричної дуги з провертанням траверси
і якоря.
С.3.3 Після огляду тягових двигунів щільно закрити оглядові люки і перевірити
справність пристроїв, які замикають.
С.3.4 Перевірити кріплення вентиляційних патрубків до повітроводу кузова.
С.3.5 Перевірити опір ізоляції тягових двигунів і записати в журнал форми
ТУ-152.
С.4 Допоміжні машини
С.4.1 Зробити огляд щітково-колекторного вузла допоміжних машин.
С.4.2 Перевірити стан фундаментних основ, справність гумометалевих
амортизаторів, сполучних муфт мотор-вентиляторів і допоміжного компресора,
редукторів мотор-компресорів, приводів генераторів струму керування.
С.4.3 Перевірити рівень масла в картерах компресорів, при необхідності
додати масло.
С.5 Дахове обладнання
С.5.1 Перевірити кріплення основ струмоприймачів до опорних ізоляторів,
відсутність тріщин в елементах верхньої і нижньої рам.
Переконатися у відсутності деформації рам.
Перевірити стан полозів, шарнірних з'єднань, шунтів, контактних накладок
полозів струмоприймачів. Зробити підмазку полозів. При необхідності зробити
запилювання накладок.
Полози з відірваними, ослаблими або, що мають товщину 2,5 мм і менше
мідними і металокерамічними накладками, замінити. Вугільні вставки, зношені до
контрольної риски, замінити.
Оглянути ізолятори струмоприймача, видалити з їх забруднення, перевірити
стан повітряних труб і рукавів, що підводять, механічного замка проти
самовільного підйому. Несправні, ненормально зношені деталі замінити.
Перевірити стан і кріплення пневматичного привода.
В зимовий час перевірити характеристику статичного настискання
струмоприймачів, у літню пору характеристику перевірити при зміні полозів або
інших деталей і по запису машиніста. Перевірити роботу струмоприймачів з обох
кабін керування на підйом і опускання.
С.5.2 Оглянути струмопідводящі шини й опорні ізолятори і перевірити
їхнє кріплення. Оглянути вілітові розрядники, дроселі перешкодоподавляючих
пристроїв, роз'єднувачі, заземлювач, антену радіозв'язку.
С.5.3 Випустити повітря з резервуара, видалити конденсат і оглянути
головний повітряний вимикач. Перевірити стан ізоляторів, стан контактів
роз’єднувачів і блокувальних контактів.
С.5.4 Зробити огляд трубопроводів, повітряних резервуарів і холодильників,
перевірити їхнє кріплення і стан захисних чохлів.
С.5.5 Перевірити роботу механізму жалюзі, оглянути через відкриті жалюзі
пуско-гальмові резистори і теплові датчики до них, кріплення кришок вентиляторів
обдува пуско-гальмових резисторів.
Перевірити герметичність шлангів, що підводять повітря і приводи жалюзі.
С.6 Електричні апарати
С.6.1 Головний груповий перемикач оглянути з підйомом дугогасних камер,
при цьому перевірити стан і кріплення кабелів, що підводять, і перемичок,
кулачкових шайб, силових контактів, дугогасних камер, шунтів.
Перевірити стан і кріплення проводів електромагнітних вентилів приводу
головного перемикача.
Перевірити чіткість роботи електромагнітних вентилів приводу і відсутність
витоків повітря. Несправності усунути. У випадку заміни шайб, силових контактів
і інших деталей контакторних елементів перевірити розгорнення.
С.6.2 На електровозах ЧС4 і ЧС8 зняти дугогасні камери перемикача ступіней,
оглянути і при необхідності зачистити контакти.
Оглянути резистори і перевірити кріплення шин, правильність
установлення і стан стаканів натискних пружин контакторів потужності.
Перевірити роботу перемикача і цілісність запобіжної мембрани шукача.
С.6.3 В електромагнітних і електропневматичних контакторів перевірити стан
і кріплення кабелів, шунтів, силових контактів, дугогасних камер і місткових
контактів.
При виявленні оплавлень на силових і блокувальних контактах останні
зачистити. При значному ушкодженні замінити контакти.
С.6.4 В зимовий час зробити огляд розетоштепсельних з'єднань і контактора,
призначених для електричного обігріву вагонів. Зробити вимірювання опору ізоляції
кола обігріву з позначенням в журналі форми ТУ-152.
С.6.5 Оглянути проміжний контролер, перевірити люфт головного барабана,
стан пневматичного приводу. Перевірити роботу проміжного контролера (час повороту
головного барабана з 42-ї позиції до нуля повинен бути від 14 до 20с).
С.7 Тяговий трансформатор
С.7.1 При огляді тягового трансформатора перевірити рівень масла в
розширювальному баку, переконатися у відсутності течі масла у баку і з'єднаннях
трубопроводів масляної системи. Перевірити стан фільтрів повітроочищувача.
Переконатися у відсутності спучувань бака тягового трансформатора.
С.7.2 При спрацьовуванні реле Бухгольца (при перевірці газ займається)
електровоз повинен бути усунений від експлуатації для ревізії тягового трансформатора
з вийманням магнітного стержня (керна). При спрацьовуванні (разом або окремо)
реле 008 максимального струмового захисту або реле 009 диференціального
струмового захисту зробити комплекс перевірок для того, щоб переконатися в
справності трансформатора, знайти й усунути ушкодження в силовому колі або
переконатися в помилковому спрацьовуванні захисту.
С.8 Акумуляторні батареї
С.8.1 Огляд акумуляторної батареї зробити відповідно до чинної технологічної
інструкції на деповський ремонт лужних нікель-кадмієвих акумуляторних батарей,
розробленої ПКБ ЦТ.
С.8.2 При виявленні інтенсивного википання електроліту в більшій
частині елементів зробити настроювання розподільного щита (зарядного пристрою).
С.9 Гальмове і пневматичне обладнання
С.9.1 Оглянути прилади і трубопроводи, переконатися в наявності пломб у
визначених місцях.
С.9.2 Перевірити дію гальмового пневматичного обладнання і ЕПГ
відповідно до "Інструкції з технічного обслуговування, ремонту та випробування
гальмового обладнання локомотивів і моторвагонного рухомого складу"
ЦТ/3549.
С.10 Автоматична локомотивна сигналізація, автостоп, радіозв'язок,
швидкостеміри
С.10.1 Перевірити роботу АЛСН, автостопа і поїзного радіозв'язку відповідно
до чинних інструкцій Укрзалізниці.
С.10.2 Перевірити стан шарнірних з'єднань у горизонтальному і вертикальному
валах приводу швидкостеміра. Оглянути кріплення черв'ячного і кутового
редуктора. Ослабілі болти і хомути закріпити.
Зробити заміну швидкостемірів по запису машиніста в журналі форми
ТУ-152 і за результатами огляду.
С.11 Приймання електровоза
С.11.1 Порядок приймання електровоза після закінчення ТО-2 і його
випробування під високою напругою від контактної мережі встановлюється начальником
депо.
С.11.2 Майстер (ст. майстер), що очолює змінну бригаду, повинен
проконтролювати виконання робіт бригадою технічного обслуговування по записах
машиніста в журналі форми ТУ-152 (при цьому звернути увагу на те, щоб
інструмент і інші сторонні предмети не були залишені у високовольтній камері, а
розташоване поруч з вузлами, що ремонтувалися, обладнання не ушкоджене в
процесі виконання ремонту або технічного обслуговування). Після виконання
ремонту по запису машиніста зробити відмітку в журналі форми ТУ-152 (з указанням
прізвища виконавця), а також поставити спеціальний штамп, де вказується назва
ПТОЛ, дата, час доби і зміна майстра, що проводила ТО-2.
С.11.3 При прийманні електровоза після проведення ТО-2 локомотивна
бригада в обов'язковому порядку повинна:
-
без
під’єднання до контактного проводу:
а) перевірити стан гальмового обладнання і дію гальм відповідно до
чинних інструкцій Укрзалізниці;
б) при наявності зауважень в журналі форми ТУ-152 перевірити роботу
електропневматичного гальма під навантаженням, переносним приладом А635 або
П-ЕПГ-Л № 569.00.22, або іншими подібними їм приладами відповідно до чинної
інструкції;
в) перевірити подачу піску під усі колісні пари;
г) перевірити наявність і стан ходового інструменту й інвентаря,
протипожежного інвентаря;
д) поповнити відсутній або замінити несправний інструмент і інвентар;
є) перевірити наявність пломб на ящику з неходовим інструментом і
інвентарем.
- під контактним проводом при керуванні електровозом з обох кабін
машиніста перевірити:
а) підйом і опускання кожного струмоприймача;
б) чіткість запуску і роботу допоміжних машин (по черзі);
в) роботу зарядного пристрою або розподільного щита коли працюють
генератори струму уравління;
г) роботу регулятора тиску;
д) включення контактора обігріву вагонів (у зимовий час);
є) збирання силової схеми електровоза на перших позиціях (уперед, назад);
ж) дію реостатного гальма від кнопки.
Додаток Т
(рекомендований)
Приблизний перелік робіт з
технічного
обслуговування ТО-1 тепловозів
типу ТЭ10
Т.1 Робота № 1. Оглянути і перевірити електричну апаратуру
високовольтної камери, пульт керування, стан реле, кріплення проводів. Обдути
високовольтну камеру. Зробити очищення забруднених електричних апаратів. Оглянути
і перевірити кріплення двомашиного агрегату, стан щіткового апарата, проводів,
колектора. Протерти усередині доступні місця. Оглянути і при необхідності
зробити кріплення валів з еластичними муфтами двомашиного агрегата. Зробити
прибирання під підлогами в кабіні керування.
Т.2 Робота № 2. Перевірити стан щіткового апарата, колектора
тягового генератора і кабелів. Обдути тяговий генератор стисненим повітрям і
обтерти в доступних місцях. Перевірити стан приводів допоміжних механізмів і
синхронного підзбуджувача. Перевірити стан акумуляторної батареї. Оглянути індуктивний
датчик і тяговий електромагніт зупинення дизеля (блок-магніт), електромагнітні
вентилі (МР 1 - МР5). Оглянути і перевірити кріплення вентилятора охолодження
тягових електродвигунів переднього візка. Оглянути і перевірити кріплення
переднього розподільного редуктора. Оглянути і перевірити кріплення муфт від
переднього розподільного редуктора до тягового генератора. Оглянути гальмовий
компресор і його кріплення, зробити обтирання ребер холодильника і циліндрів.
Оглянути нагнітач другої ступені, привод вентилятора охолодження тягового
генератора. Відкрити зливальні краники повітроохолоджувачів і видалити з них
конденсат. Видалити воду й масло з охолоджувачів, піддона нагнітача другої
ступені. Зробити прибирання під підлогами від високовольтної камери до дизеля.
Т.3 Робота № 3. Оглянути відсік паливної апаратури, з'єднання
тяг регулятора числа оборотів і паливних насосів, перевірити роботу
вентилів ВП-6, ВП-7, ВП-9. Оглянути
перехідники, адаптери, трубки паливних насосів і форсунок. Перевірити стан
підвідних з'єднань відцентрового фільтра і турбокомпресора ТК34, при
необхідності закріпити. Перевірити роботу фільтра безупинної дії. Очистити
акумуляторні батареї від пилу і бруду, перевірити їх стан. Зробити прибирання
під підлогами з лівої і правої сторони від тягового генератора до відсіку
керування. Зробити прибирання відсіку паливної апаратури. Зробити огляд і
обтирання регулятора числа оборотів і турбокомпресорів ТК34 у доступних місцях.
Усунути течі масла, палива і води.
Т.4 Робота № 4. Оглянути водяні насоси, вали відбору потужності. Оглянути і перевірити
кріплення вентилятора охолодження тягових електродвигунів заднього візка,
заднього розподільного редуктора. Обтерти дизель, задній розподільний редуктор
і трубопроводи в доступних місцях. Перевірити стан дюритових рукавів водяної і
масляної систем. Зробити прибирання під підлогами від відсіку керування до
шахти холодильника.
Т.5 Робота № 5. Оглянути фільтр грубого очищення масла,
теплообмінник. Перевірити кріплення валів від заднього розподільного редуктора
до гідроприводу вентилятора холодильника, проміжної опори, вертикального вала
вентилятора холодильника, вентиляторного колеса з підп'ятником. Перевірити
роботу автомата холодильника. Перевірити вручну роботу жалюзі. Перевірити стан
трубопроводів і секцій холодильника, течі усунути. Обтерти шахту холодильника,
зробити прибирання під підлогами шахти холодильника й у піддоні гідропривода
вентилятора холодильника. Перевірити стан міжсекцийного переходу, виявлені
недоліки усунути.
Примітка - При виконанні
кожного циклу необхідно оглянути екіпажну частину тепловоза, особливу увагу
звернути на стан колісних пар, у першу чергу на бандажі. Зробити очищення
екіпажу в доступних місцях на кожнім циклі по одній секції. Зробити перевірку
гальмового обладнання і, при необхідності, регулювання гальмової важільної
передачі. Злити воду й масло з головних резервуарів, масловіддільників,
водозбірників. Очистити лобові стекла, прибрати кабіни керування і небезпечні у
пожежному відношенні місця. Перевірити стан протипожежних пристроїв.
Додаток У
(обов'язковий)
Приблизний перелік основних робіт
при
технічному обслуговуванні ТО-1
тепловозів 2ТЭ116
У.1 Робота № 1. Оглянути
стан контролера машиніста, клемних рейок, мотор калорифера, дюрітових з'єднаннь
калорифера. Прибрати кабіну машиніста і під підлогою кабіни. Обтерти ліву
сторону екіпажної частини і лобову частину секції А.
У.2 Робота №2. Оглянути
стан контролера машиніста, клемних рейок, мотор калорифера, дюрітових з'єднаннь
калорифера. Прибрати кабіну машиніста і під підлогою кабіни. Обтерти ліву
сторону екіпажної частини і лобову частину секції Б.
У.3 Робота № 3. Оглянути стан апаратів високовольтної камери, зробити прибирання у
високовольтній камері, витерти стінки кузова дизельного приміщення. Витерти
праву сторону екіпажної частини і лобову частину секції А.
У.4 Робота № 4.
Оглянути стан апаратів високовольтної камери, зробити прибирання у
високовольтній камерй, витерти стінки кузова дизельного приміщення. Витерти
праву сторону екіпажної частини і лобову
частину секції Б.
У.5 Робота № 5. Оглянути
дизель - генераторну установку, стан паливної апаратури, кріплення паливних
насосів високого тиску і форсунок. Витерти дизель, прибрати під підлогами
навколо дизеля й у піддоні дизеля. Обтерти ліву сторону екіпажної частини і
лобову частину секції А.
У.6 Робота №6. Оглянути
дизель - генераторну установку, стан паливної апаратури, кріплення паливних
насосів високого тиску і форсунок. Витерти дизель, прибрати під підлогами
навколо дизеля й у піддоні дизеля. Обтерти ліву сторону екіпажної частини і
лобову частину секції Б.
У.7 Робота № 7. Оглянути
стан компресора, редуктора, електромотора компресора, електродвигунів для
охолодження шахти холодильника, переднього і заднього візків охолодження ТЕД.
Прибрати навколо компресора й у шахті
холодильника. Витерти праву сторону екіпажної частини і лобову частину секції А
.
У.8 Робота № 8. Оглянути стан компресора, редуктора, електромотора компресора,
електродвигунів для охолодження шахти холодильника, переднього і заднього візка
охолодження ТЕД. Прибрати навколо компресора й у шахті холодильника. Витерти
праву сторону екіпажної частини і лобову частину секції Б.
Примітка - Після
кожної поїздки обдути стисненим повітрям електричні машини, перевірити рівень
масла в компресорі, РЧО, редукторах і у разі потреби - додати.
Коментарі
Дописати коментар