Для груп № 24, 28 і в подальшому для груп № 203, 215

ІНСТРУКЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНА   КАРТА


РЕМОНТУ МЕХАНІЧНОГО ОБЛАДНАННЯ ЕЛЕКТРОВОЗІВ ВЛ80 ПО ЦИКЛУ ПР-1

НАЙМЕНУВАННЯ  РОБІТ
ТЕХНІЧНІ  ВИМОГИ
ІНСТРУМЕНТ

 ЗАГАЛЬНІ  ПОЛОЖЕННЯ

Поточний ремонт ПР-1 електровозів серії ВЛ80в/і виконується комплексними або спеціалізованими бригадами, на ремонтних стойлах основного локомотивного депо , оснащених необхідним обладнанням, пристроями та інстру-ментом, забезпечених технологічним запасом деталей і матеріалів.
При поточному ремонті ПР-1 виконати роботи, передбачені технічним обслуговуванням ТО-2 , а також приве-дені нижче роботи з видів обладнання.
При виконанні поточного ремонту ПР-1 усунути виявлені несправності і записані в журналі технічного стану електровозу відмовлення обладнання, виявлені в процесі експлуатації.
До постановки електровозу на поточний ремонт ПР-1 необхідно:
·         Один раз за два поточні ремонти ПР-1 вивісити колісно-моторні блоки, підключити тягові електродвигуни до джерела низької напруги і прослухати роботу зубчастих передач, роликових підшипників колісних пар та тягових електродвигунів при двостороннім обертанні. При необхідності зробити заміну несправних колісно-моторних блоків.
·         Через один поточний ремонт ПР-1 зробити ревізію тягової зубчастої передачі.
·         Один раз за чотири поточні ремонти ПР-1 зробити ревізію моторно-осьових підшипників, протирозванта-жувальних пристроїв.
·         Виконати перевірку роботи допоміжних машин, розподільних щитів та зарядних пристроїв, дію гальмівно-го обладнання, пісочниць, звукових сигналів, відсутність витоку повітря в пневматичних ланцюгах.
·         Продути сухим і чистим стислим повітрям тягові двигуни, допоміжні машини, електроапаратуру, сітки та жалюзі фільтрів. Ходові частини очистити від забруднень, у зимовий час очистити від снігу та льоду.

1  РАМА  ВІЗКА
1.1   Оглянути раму на відсутність тріщин у боко-винах, поперечних, кінцевих і шкворневих брусах
Особливу увагу приділяти відсутності тріщин у зварних швах
Лампа 36В, молоток
1.2   Перевірити стан кронштейнів гальмових гід-равлічних гасителів, буксових, ресорних, кронште-йнів бічних опор
Послаблені болтові з’єднання покріпити. При необхідності тріщини заварити
Лампа 36В, набір ключів, оглядовий молоток
2  РЕСОРНЕ  ПІДВІШУВАННЯ
2.1   Оглянути деталі ресорного підвішування на відсутність тріщин, зламів у листових ресорах, пружинах, ресорних стійках
Листи ресор повинні щільно прилягати один до одного і стягуватися хомутом.
Переконатися у відсутності в листових ресо-рах зворотного прогину більше 5 мм, послаб-лення хомута, зсуву листів відносно один од-ного, зламу листів і тріщин у них, вигинів у ре-сорних стійках, тріщин в опорних накладках стійок. Переконатися у  відсутності перекосу ресорного підвішування.
Перекіс листової ресори від горизонтального положення не більше 20 мм.
Перекіс ресорних стійок у вертикальній пло-щині на прямій горизонтальній ділянці колії не більше 15 мм
Набір ключів, молоток, кувалда, ломик, лінійка 200мм
2.2   Замірити вертикальний зазор між верхньою частиною корпуса букси і рамою візка
Вертикальний зазор між верхньою частиною корпуса букси і рамою візка не менше 45 мм
Нутромер
2.3   Оглянути спіральні пружини, валики, втулки та інші деталі ресорного підвішування
Переконатися в цілості спіральних пружин, наявності та кріпленні гайок, шайб, шплінтів. Торкання витків пружин між собою не допуска-ється.
Ресори, спіральні пружини, валики, втулки та інші деталі ресорного підвішування, що не від-повідають нормам допусків і зношень, замінити
Лампа 36В, набір ключів, молоток
3  ГАЛЬМОВА  ВАЖІЛЬНА  ПЕРЕДАЧА
3.1   Оглянути деталі важільної передачі на відсу-тність тріщин у тягах, поперечках, підвісках, бала-нсирах
При наявності тріщин деталі гальмової важі-льної передачі необхідно замінити
Лампа 36В, набір ключів, молоток, ломик, зубило
3.2   Перевірити стан запобіжних пристроїв
Запобіжні троси повинні знаходитися у віль-ному стані при загальмованій та розгальмова-ній гальмівній системі. Контрольне гальмуван-ня виконувати при відпущеному ручному галь-мі.
Послаблення запобіжних тросів допускаєть-ся 20÷25 мм

3.3   Перевірити стан гальмових колодок
Гальмові колодки, що мають злам, нерівно-мірне зношення, при товщині менше 15 мм за-мінити
Лампа 36В, набір ключів, молоток, ломик, зубило
3.4   Замірити зазори між валиком та втулкою га-льмівної передачі
Зазори між валиком та втулкою гальмівної передачі не більше:
для валиків діаметром 30 ÷ 3,0 мм
      50 ÷ 3,0 мм
      80 ÷ 4,0 мм
Щуп пластинчатий №2
3.5   Замірити зазори між бандажами і колодками
Зазор між колодкою та поверхньою кочення бандажа повинен бути не більше 5 мм.
Різниця зазорів між бандажами і колодками на кожній стороні візка повинна бути не більше 5 мм
Щуп пластинчатий №2
3.6   Перевірити вихід штоків гальмових циліндрів
Вихід штоків гальмових циліндрів –
75 ÷ 100 мм
Шаблон, лінійка

4  КОЛІСНІ  ПАРИ
4.1   Провести огляд колісних пар

Огляд та перевірку колісних пар проводити згідно з ”Інструкцією з формування ремонту та утримання колісних пар ТРС залізниць України колії 1520 мм” ВНД 32.007.001-2001
Шаблон ГУ-1
4.2   Перевірити щільність насадки бандажа, від-сутність тріщин, відколів, раковин, напливів, вибо-їн, вм’ятин, ковзунів, граничного прокату, непри-пустимих підрізів. Проконтролювати збіг контроль-них міток на бандажі та колісному центрі
Для якісного огляду колісних пар очистити від бруду бандажі і бандажні кільця.
Не допускаються в експлуатацію колісні пари зі слідуючими несправностями:
·         прокат по колу кочення більше 7 мм;
·         товщина гребня більше 33 мм і менше 25 мм;
·         вертикальний підріз на висоті 18мм;
·         ковзун (вибоїна) на поверхні кочення більше 0,7 мм;
·         тріщина або плена на бандажі;
·         послаблення бандажу на колісному центрі;
·         послаблення зубчатого колеса на ступиці;
·         гострокінцевий накат гребня;
·         повздовжня тріщина або плена на середній частині осі більше 25 мм;
·         протерті місця на осі глибиною більше 4 мм;
·         місцеве збільшення ширини бандажа у результаті роздавлюння більше 15 мм;
·         послаблення бандажного кільця більше 30% всієї довжини та ближче 100 мм від стику;
·         товщина бандажа менше 45 мм
Лампа 36В, набір ключів, молоток, шаблон ГУ-1
4.3   Перевірити стан корпусу і кришок букс, бук-сових поводків та надійність їх кріплення до рами візка і до букси колісних пар. Виявлені несправ-ності усунути
Тріщини, в’мятини, послаблення болтів кріп-лення кришок, повідків
Оглядовий молоток, набір ключів
4.4   Перевірити стан букси на відсутність перегрі-ву підшипникового вузла
Ознаками перегріву підшипникового вузла є підгоряння і зміна кольору його фарбування, витікання мастила
Наявність  мастила на поверхні гумових ви-робів не допускається
Вручну
4.5   Протери місця прилягання передньої (великої) кришки до корпусу букси

Серветка, гас
4.6   Вивернути болти, зняти кришку букси
Зняту кришку букси  покласти на спеціальний стелаж та накрити чистою спеціальною криш-кою із жесті
Гайкокрут
4.7   Вибрати мастило з передньої частини букси
Вибране мастило укласти в зняту кришку або спеціальну ємкість

4.8   Перевірити стан пластичного мастила на від-сутність механічних домішок та води
Перевірку мастила проводити шляхом розти-рання його пальцями і візуально. У випадку ви-явлення механічних домішок і води провести заміну мастила
Візуально, вручну
4.9              Перевірити стан переднього підшипника, то-рцевого кріплення.
У випадку послаблення торцевої гайки:
·         зняти стопорну планку;
·         відкрутити гайку;
·         зняти упорне кільце переднього підшипника;
·         оглянути з торця внутрішнє кільце підшипника
При послабленні болтів кріплення стопорної планки відкрутити їх, оглянути, потім затягнути
При відсутності несправностей, що вимага-ють ревізії буксового вузла:
·         поставити упорне кільце;
·         затягнути гайку
·         встановити на місце стопорну планку
При виявлені тріщин у кільці або прокручува-ння зробити ревізію буксового вузла
При необхідності болти кріплення стопорної планки замінити
Візуально, набір ключів, молоток
4.10   Укласти вибране мастило в передню части-ну букси
При необхідності додати мастило. Усі випад-ки додавання мастила фіксувати в книзі ремо-нту локомотивів форми ТУ-28 із записом дати додавання мастила, його марки, номера партії і підпису виконавця
Валик
4.11   Встановити кришку букси, затягнути болти та перевірити надійність їх кріплення

Гайкокрут
5  ЗУБЧАСТА  ПЕРЕДАЧА
5.1   Перевірити стан кожухів зубчастої передачі, деталей кріплення кожухів, кришок маслянок, на-дійність затягування болтів кріплення кожухів до остова підшипникових щитів тягового двигуна і болтів, що стягують половини кожухів. Перевірити рівень оливи в кожухах
Переконатися у відсутності витоку оливи із кожухів зубчастої передачі. Протікання оливи усунути шляхом заміни ущільнень і ремонту кожухів. При недостатньому рівні добавити оливу в КЗП
Щуп, пристрій для заправки оливи, набір ключів, молоток
5.2   Вивісити колісні пари однієї секції відповідно періодичності циклів проведення прослуховуван-ня роботи буксових, якірних підшипників і зубчас-тих передач
Прослуховування проводити по одному колі-сно-моторному блоці, вивішеному на гідродом-кратах і підключеному до джерела напруги
110 В при двостороннім обертанні по 5 хв в кожну сторону.
Електрогідро-домкрат
5.3   Зняти кожухи зубчастої передачі, очистити та перевірити їх стан
Тріщини в листах і зварювальних швах зава-рити, виток оливи усунути, несправні повстяні і гумові ущільнення замінити
Набір ключів, молоток, зубило, шплінтодер
5.4   Оглянути зубчасті колеса і шестерні по всій окружності на відсутність променевих тріщин, від-колів, граничного зношення зубів, послаблення шестерень на валу та інших несправностей
Найбільше зношення зубів по товщині від по-вного профілю на обидві сторони зубчатого ко-леса і шестерні не більше 3,5 мм;
Різниця товщин зубів двох зубчастих коліс колісної пари не більше 1,5 мм;
Бічний зазор між поверхнями зубів шестерні і зубчастого колеса (у зчепленні) не більше 5,5 мм;
Різниця бічних зазорів в обох зубчастих па-рах в одної колісної пари не більше 0,4 мм;
Радіальний зазор між вершиною і западиною шестерні і зубчастого колеса повинен бути бі-льше 2,5 мм, але менше 5,5 мм;
Звисання шестерні щодо зубчастого колеса при робочому положенні якоря 8,5 мм;
Зазор між стінкою кожуха зубчастої передачі і шестерні при робочому положенні якоря і зсу-ві остова від центрального положення не біль-ше 1 мм повинен бути не менше 7 мм;
Глибина в’мятин, раковин, вищербин (відко-лів) при загальній площі ушкоджень не більше 25% робочої поверхні зуба вінця або 15% зуба шестерні, розташованих на відстані не менше 15 мм від торця допускається не більше 3 мм.
Задирки і гострі крайки зубів закруглити. По-слаблені кріплення гайок шестерні ТЕД затягти
Лампа 36В, набір ключів, молоток
5.5   Перевірити стан бурту вкладишів МОП, лабі-ринтового кільця ТЕД


5.6   Оглянути моторно-осьові підшипники. Пере-вірити надійність затягування болтів кріплення букс до остова. Перевірити стан заливної горло-вини, рівень оливи та щільність прилягання криш-ки. Зовнішнім оглядом перевірити стан повстяних ущільнень кришок, справність замків. Проконтро-лювати температуру МОП. Замірити зазори
Переконатися у відсутності витоку оливи із букс моторно-осьових підшипників. При недос-татньому рівні добавити оливу в букси МОП.
Радіальний зазор між оссю та вкладишом МОП не більше 2,5 мм. Різниця зазорів між лі-вим та правим підшипником не більше 1 мм.
Розбіг тягового двигуна на осі колісної пари не більше 4 мм
Заміну шерстяної підбивки виконувати відпо-відно періодичності циклів.
Випробування букс МОП виконувати після кожної одиночної заміни підшипника
Молоток, набір ключів пристрій для заправки оливи, щуп пластинчастий №2
6  ПІДВІШУВАННЯ  ТЯГОВОГО  ЕЛЕКТРОДВИГУНА
6.1   Перевірити стан підвісок тягового двигуна, гу-мових шайб, дисків, кронштейнів, запобіжних упо-рів. Замірити зазор між втулкою та валиком
Тріщини в підвісках, випинання гуми за габа-рити металевих дисків, наявність мастила на поверхні гумових шайб не допускається. При заміні гумових шайб місця контакту їх з мета-левими дисками притрусити медицинським та-льком. Послаблені нарізні сполучення закріпи-ти.
Зазор між втулкою та валиком не більше
4,0 мм


Лампа 36В, набір ключів, молоток
7  КУЛЬОВИЙ  ЗВ’ЯЗОК
7.1   Перевірити стан кульового зв’язку. Перевіри-ти цілісність кришки та її кріплення, рівень оливи в оливопроводах. Переконатися у відсутності вито-ку оливи в оливопроводах і в з’єднанні кришки з брусом. При необхідності додати оливи до вста-новленого рівня.
Послабленні болтові з’єднання кульового зв’язку закріпити. Деталі, зношенні понад допу-стиму норму замінити. При наявності витоку оливи замінити прокладку.
Рівень оливи перевірити щупом на пробці
Молоток, набір ключів, щуп, пристрій для заправки оливи
8  ГІДРАВЛІЧНІ  ГАСИТЕЛІ
8.1   Перевірити стан гідрогасителів, надійність їх кріплення
Послабленні болтові з’єднання закріпити
Молоток, набір ключів
8.2   Виконати вручну контрольну прокачку гасите-лів. Переконатися у відсутності підтікання оливи
Контрольну прокачку гасителів проводити на кожному ремонті на одному візку. Гаситель вважається справним, якщо поршень перемі-щається плавно, туго і без ривків.
При відсутності опору, підтіканнях оливи, за-клинюванні або від’єднанні верхньої головки, гідрогаситель замінити.
При зазорах (люфті) у вуздах кріплення біль-ше 1,6 мм, піддатливості гумових втулок, замі-нити металеві і гумові втулки і валик кріплення.
Витік робочої рідини, при якій зменшення па-раметра опору перевищує 25% номінального значення не допускається
Молоток, набір ключів, ломик діаметром
25 мм
9  ПРОТИРОЗВАНТАЖУВАЛЬНИЙ  ПРИСТРІЙ
9.1        Оглянути протирозвантажувальний пристрій.
Перевірити стан ролика, важеля, валиків і втулок
У випадку граничних виробітків ролика і ва-ликів, а також послабленні втулки в ролику,  необхідно їх замінити
Молоток, набір ключів, ломик
10  КОЛИСКОВЕ  ПІДВІШУВАННЯ
10.1          Виконати огляд колискового підвішування, горизонтальних і вертикальних упорів та їх кріп-лення
Перевірити стан пружин, опор, прокладок, стержнів, запресування втулок на стержні
Звернути увагу на наявність та цілісність усіх деталей і пристроїв, які страхують затягування та стопоріння болтів, гайок, наявність шайб і шплінтів.
Тріщини в стержнях опорах і прокладках не допускаються.
Стержень з виробленням галтелі більше
5 мм замінити.
Прокладки і опори із зношенням більше 4 мм замінити.
Експлуатація стержнів з порушеною посад-кою втулок не допускається
Молоток, набір ключів, штангенцир-куль
10.2   Перевірити зазори у верхньому і нижньому шарнірах
Сумарний зазор зборочного вузла „опора – прокладка” не менше 6,0 мм;
Висота пружини з прокладками у навантаже-ному стані 310± 1 мм;
Зазор між вертикальним упором та рамою ві-зка в межах 20÷30 мм;
Зазор між горизонтальним упором та рамою візка в межах 15÷18 мм;
Зазори регулюються прокладками. Максима-льна товщина пакета прокладок не більше
50 мм.
Зношення накладки на рамі візка не більше
5 мм
Набір щупів
11  КУЗОВ  ТА  ОПОРИ  КУЗОВА
11.1   Оглянути та перевірити на відсутність трі-щин і прогинів поздовжні та поперечні балки рами кузова, шкворневі і буферні бруси, кронштейни бі-чних опор, центральні опори і тягові кронштейни, кріплення пристроїв, що повертають до рами ку-зова і центральних опор, кріплення вертикальних і горизонтальних обмежників до рами кузова
Послабленні болтові з’єднання  закріпити
Лампа 36В, набір ключів, молоток
11.2   Перевірити рівень оливи в бічних опорах, кульовому зв’язку
При необхідності додати оливу
Щуп, гідропульт
11.3   Замірити величини зазорів між бічними і ве-ртикальними обмежниками кузова і протилежни-ми накладками на рамах візків
При необхідності відрегулювати зазори прок-ладками. Різниця товщин прокладок між гори-зонтальними обмежниками одного візка біль-ше 15 мм не допускається.
При вертикальному зазорі менше 10 мм ви-конати піднімання кузова і ревізію бокових опор. Зношену і просівшу пружину замінити.
При зазорі менше 14 мм відновити зазор ре-гульованими прокладками до 18 мм
Лампа 36В, молоток, нутромір, штанги, глибиномір
Лінійка 200 мм
11.4   Перевірити стан кузова на відсутність нас-крізних ушкоджень корозією, надривів і тріщин
При необхідності виконати заварку тріщин рам, балок і обшивання кузова. Дозволяється залишати без виправлення до найближчого поточного ремонту ПР-2 або ПР-3 і капітально-го ремонту вм’ятини в обшиванні кузова. Ушко-джені місця обшивання кузова зафарбувати під колір фарбування кузова
Емаль, кисть
11.5   Оглянути  й усунути несправності вікон, две-рей, вітрових щитків, запірних пристроїв. При не-обхідності відремонтувати сидіння, підлокотники, санвузол, поручні, сходи, перехідні площадки, су-фле

Молоток, набір ключів
12  АВТОЗЧЕПНИЙ  ПРИСТРІЙ
12.1   Оглянути деталі автозчепного пристрою на відсутність тріщин та надійність кріплення
Тріщини в автозчепі, маятникових підвісках, клині автозчепу, тяговому хомуті не допуска-ються
Набір шаблонів для автозчепу
12.2   Замірити висоту автозчепу від рівня головки рейки
Висота автозчепу від рівня головки рейки 980÷1080 мм
Мірна лінійка
13  ПІСКОВЕ ОБЛАДНАННЯ
13.1   Перевірити стан, кріплення та положення труб подачі піску
Кінець труби подачі піску повинен знаходи-тись на відстані від 30 до 50 мм від головки рейки і не доторкатись бандажа колісної пари. Ушкоджені гумові шланги замінити. Шланги продути стислим повітрям тиском не більше 2,5 кгс/см2
Лінійка 200 мм, повітряний шланг від деповської магістралі
13.2   Перевірити стан бункерів, сіток та кришок бункерів
Кришки, що нещільно прилягають, підігнати по місцю, несправні замінити
Молоток, набір ключів
13.3   Перевірити та покріпити кришки форсунок і кронштейнів труб подачі піску
При наявності несправностей усунути виток піску з бункерів і з’єднань труб. Очистити кор-пуси форсунок і канали пісочниць від великих фракцій піску та каменів
Молоток, набір ключів
13.4   Перевірити та відрегулювати подачу піску під колеса з обох кабін управління
Форсунки відрегулювати на подачу піску від 400 до 700 г / хв. у літню пору та від 900 до 1500 г / хв. у зимовий час, забезпечивши вели-ку подачу під обидва колеса першої та восьмої колісних пар
Молоток, набір ключів
13.5   Відремонтувати кришки пісочниць бункерів, шарніри і замки кришок
Замінити або виправити сітки піскових ящи-ків
Молоток, набір ключів
14  ШЛЯХООЧИСНИКИ  ТА  ПІДВІСКА  ПРИЙОМНИХ  КОТУШОК
14.1   Оглянути шляхоочисники, кронштейни та косинці, послаблені гайки закріпити, відірвані кронштейни та косинці приварити
Ушкоджені та деформовані елементи випра-вити
Гайковий ключ 22, 24, кувалда
14.2   Вимірити висоту установки шляхоочисника
Висота нижньої крайки шляхоочисника від головки рейки не менше 100 мм. При необхід-ності відрегулювати положення шляхоочисни-ка
Гайковий ключ 22, 24
14.3   Перевірити стан підвіски прийомних коту-шок локомотивної сигналізації, кріплення кронш-тейнів, переконатись у відсутності тріщин, переві-рити наявність та стан запобіжних пристроїв
При виявленні тріщин косинець для підвіски прийомних котушок замінити
Молоток, набір ключів
14.4   Замірити висоту прийомних котушок від го-ловки рейки
Висота від головки рейки – 200÷220 мм
Лінійка 300 мм


ВИМОГИ ОХОРОНИ ПРАЦІ
при виконанні технічного обслуговування електровоза ВЛ80 в об’ємі ТР-1

1                        Для виконання обов’язків слюсарів по ремонту електрорухомого складу допускаються особи, які пройшли медич-не обстеження, навчання по відповідній програмі професіональної підготовки, охороні праці, правилам пожежної безпе-ки, а також отримали інструктаж  та здали іспити по охороні праці на відповідний розряд і на групу по електробезпеці.
2                        Перед початком роботи слюсар повинен переконатися у справності інструменту, а саме:
·             молотки, насаджені на ручки з твердих порід дерева і розклинені металевими клинами;
·             поверхня дерев’яних ручок інструментів не має загусениць і тріщин;
·             зубила, крейцмейселі, борідки, обжимки і керни не мають збитих та скошених ударних частин, загусениць на біч-них гранях у місцях затиску їх рукою, розклепів на їх бійкових частинах;
·             розмір гайкових ключів відповідає розмірам болтів і гайок. При необхідності мати довгий важіль – користуватися ключем із подовженою ручкою. Забороняється нарощувати ключ другим ключем.
3                        До початку виконання робіт по технічному обслуговуванню ЕРС повинні бути виконанні наступні операції:
·             на електровозах вимкнені допоміжні машини та апарати, опущені струмоприймачі, перекриті роз’єднувальні кра-ни до клапанів струмоприймачів;
·             знято реверсивну ручку, заблоковані кнопкові вимикачі допоміжних машин і струмоприймача;
·             перевірено, що контактор який заземлює або роз’єднувач заземлення знаходиться у включеному положенні;
·             зняті електричні заряди із силових і допоміжних ланцюгів, розряджені конденсатори;
·             відкрито двері ВВК;
·             заземлений головний ввід тягового трансформатора.
Після виконання перерахованих операцій ключі від щитків управління, і реверсивна ручка повинні знаходитись у працівника, що проводить огляд.
4                        Під час виконання робіт по технічному обслуговуванню і ремонту ЕРС слюсар зобов’язаний:
·             бути уважним і виконувати тільки доручену розпорядженням майстра (бригадира) роботу, про початок і кінець виконання якої повідомляти безпосередньо керівника;
·             утримувати в чистоті робоче місце, не допускаючи його захламлення деталями, пристосуваннями і іструментом;
·             обтиральні та інші матеріали, непридатні для подальшого використання, винести в призначене для цього місце;
·             виконувати вимоги забороняючих, попереджуючих, вказівних знаків, написів, а також звукової та світлової сигна-лізації;
·             при підйомі на електровоз звертати увагу на наявність і справність поручнів, сходинок, підлог, а при сході – звер-тати увагу на місце сходу, яке не повинне бути захаращено, залито мастилом.
5                        Працівникам, що виконують поточний ремонт ектровозам забороняється:
·             знаходитись в оглядовій ямі без захисної каски;
·             під час маневрів, при постановці (виведенні) ЕРС на оглядову канаву (із оглядової канави) виконувати роботи, знаходитись усередині локомотива, під ним або на даху, а також в місцях на території та в цехах депо, де прово-дяться маневри, позначених знаком: „Обережно! Негабаритне місце”;
·             скидати деталі, пристосування і інструмент з візків, з дверей, вікон і з дахів ЕРС, а також розміщати їх на краях дахів, площадок і східців;
·             відключати любий блокуючий пристрій, що забезпечує безпеку обслуговуючого персоналу.
6                        Перед роз’єднанням сполучних рукавів гальмівної магістралі необхідно перекрити кінцеві крани.
7                        Перед зміною клапанів, резервуарів гальмівних колодок, башмаків та інших деталей гальмівної передачі, розкри-ттям гальмівних циліндрів повітророзподільник необхідно вимкнути, а повітря з резервуарів випустити.
8                        Забороняється відкручувати та відчиняти заглушки, крани, клапани, пневматичні прилади з резервуарів які зна-ходяться під тиском.
9                        Забороняється проводити перевірку працездатності автогальм при виконанні робіт при ремонті.
10                   Перед проведенням зварювальних робіт на ЕРС місце роботи необхідно обгородити захисними екранами і підго-тувати первинні засоби пожежегасіння (вогнегасник, кошму, воду, пісок), а також попередньо видалити обтиральні і ма-стильні матеріали.
11                   При виконанні робіт кран-балками, керованими з підлоги необхідно:
·             підйом здійснювати тільки справними чалочними пристосуваннями, відповідної вантажопідйомності, згідно зі схемами строповки вантажів;
·             перевіряти надійність кріплення вантажу на стропах шляхом попереднього підйому на невелику висоту (10 – 20 см від підлоги);
·             забороняється знаходитись під піднятим вантажем.
12                   При виконанні робіт на ЕРС використовувати переносні світильники із лампами на напругу 50 В постійного струму від акумуляторної батареї або іншого джерела живлення. Забороняється використання переносних світиль-ників без захисних сіток, з пошкодженими вилкою та ізоляцією проводів
13                   При роботі з пневматичним інструментом не можна допускати перекручування шлангу, перетинання його тро-сами, електрокабелями, ацетиленовими і кисневими шлангами.
14                   Забороняється стисненим повітрям здувати сміття з робочого місця, устаткування та одягу.
15                   Електроінструмент необхідно підключати до електричної мережі відповідно напруги за допомогою електричної вилки та з’єднувального кабеля, який повинен бути захищений від випадкового пошкодження

Укладач майстер виробничого навчання В. В. Сініцин

 


Коментарі