Для груп № 24, 28 і в подальшому для груп № 203, 215

ІНСТРУКЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА ЗАМІНИ СТЕРЖНЯ, ПРУЖИНИ КОЛИСКОВОГО ПІДВІШУВАННЯ  КУЗОВА ЕЛЕКТРОВОЗА  ВЛ 80 Т


  п/п
/
Найменування робіт
Технічні вимоги
Інструмент, пристосування



  1.





І. Демонтаж  колискового  підвішування  кузова  електровоза ВЛ80т

 Розвантажити пружини колискового підвішування кузова єлектровоза
Від”єднати гасники коливань в з”єднанні з візком



. Підняти кузов на домкратами на висоту приблизно 140мм і  перевірити, що пружини знахо -   дяться у розвантаженнму стані.




Домкрати    ЕДТ-30,
ключі.
  2.
  Через вікно у полу коридора кузова підняти стержень, пружину, стакан і розібрати верхній шарнир 
Від”єднати страховочний трос від стержня. Розшплінтувати гайку, відкрутити її з стержня, зняти нижній шарнир та комплект прокладок і упорних шайб. 
Ключі, молоток,шплін-товиймач,пристосування, кран.



  1.
ІІ.Монтаж колискового підвішування кузова електровоза.
   Підібрати пружини підвіски після випробувань на пресі з комплектом регулювальних прокладок


Пружини підбираються так, що б комплект пружин з прокладками при навантаженні на пресі  нагрузкою 7000 кг складав 309-311мм.Товщина прокладок допускається не більше 22 мм.


Прес гідравличний,  прстосування для випробу-  вання, лінійка
Металева.
  2.
  Через вікно у полу кузова встановити верхній шарнир. З допомогою пристосування опустити стакан, пружину з регулюючими прокладками і стержень, пропустив його через отвір в балансирі. 
Проконтролювати правиль-  розташування опор. Вісі симметрії кулачкових опор і жолобів прокладок повинні збігатисть з поперечною і повздовжнюю вісями візка єлектровозу. Навернути гайку не меньше 100 мм довжини різьби стержня і зашплінтувати.
Пристосування, кран, ключі,молоток.
  3.
Кузов секції єлектровозу опустити до повного звільнення консолів домкратів. Заміряти зазори між рамой візка та кузовом секції.
При необхідності відрегулювати прокладками.
Вертикальний зазор - відстань від обмежувача до рами візка пови - нен бути 20-30мм. Горизон -  тальний зазор – відстань від об - межувача до рами візка повинно бути 15 - 18 мм. Товщина пакета прокладок обмежувача повинна бути не більше 50 мм. Висота пружини разом з регулювальними прокладками при опущеному кузові повинна бути не меньше 305 мм.
Домкрати ЕДТ, нутромір, лінійка
металева
  4.
У кулевому звязку перевірити зазори між прокладками і зпареною з нею опорою

Зазор визначається півдодатком зазорів                       В1 + В1 
                                       2      
і повинен бути не меньше 4 мм.
Нутромір, лінійка металева.

  5.
Встановити   запобіжний трос.


Довжина запобіжного троса повинна бути на 15 – 20 мм більше, довжини місць його кріплення.  
Лінійка металева,
Ключ 27 мм

ВИМОГИ ОХОРОНИ ПРАЦІ

при  заміні стержня, пужини колискового підвішування кузова єлектровоза ВЛ 80т


1. При підніманні кузова єлектровоза домкратами ЄДТ-30 необхідно між консоллю і кузовом встановити деревяні підкладки товщиною 15-20 мм з метою попередження сковзання кузова з консолі.
2. При знятті та постановці балансирів колискового підвішування забезпечити стійке і зручне положення тулубу виконавця.
3. Вага вантажу, яка приходиться на одного чоловіка повинна відповідати його фізичним можливостям і не перевищувати втановлених норм.
4. Дотримувати особу обережність при підніманні і при опуску кузова. Знаходження людей на електровозі в час піднімання і опускання кузова заборонено.
 5. При постановці гайки на стержень колискового підвішування необхідно переконатись в надійності кріплення  складових частин підвіски (балансира, прокладки,опори і т. д. )
 6. Роботи по ремонту підкузовного обладнання  виконувати в захисній касці.

                       Укладач майстер виробничого навчання В. В. Сініцин


       

Коментарі