Для груп № 24, 28 і в подальшому для груп № 203, 215
ІНСТРУКЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА ЗАМІНИ СТЕРЖНЯ, ПРУЖИНИ
КОЛИСКОВОГО ПІДВІШУВАННЯ КУЗОВА ЕЛЕКТРОВОЗА ВЛ 80 Т
№ п/п
/
|
Найменування
робіт
|
Технічні
вимоги
|
Інструмент, пристосування
|
1.
|
І. Демонтаж колискового
підвішування кузова електровоза ВЛ80т
Розвантажити пружини колискового
підвішування кузова єлектровоза
Від”єднати гасники коливань в з”єднанні з візком
|
. Підняти кузов на домкратами на висоту приблизно 140мм і перевірити, що пружини знахо - дяться у розвантаженнму стані.
|
Домкрати ЕДТ-30,
ключі.
|
2.
|
Через
вікно у полу коридора кузова підняти стержень, пружину, стакан і розібрати
верхній шарнир
|
Від”єднати
страховочний трос від стержня. Розшплінтувати гайку, відкрутити її з стержня,
зняти нижній шарнир та комплект прокладок і упорних шайб.
|
Ключі,
молоток,шплін-товиймач,пристосування, кран.
|
1.
|
ІІ.Монтаж колискового підвішування кузова електровоза.
Підібрати пружини підвіски після
випробувань на пресі з комплектом регулювальних прокладок
|
Пружини підбираються так, що б комплект пружин
з прокладками при навантаженні на пресі
нагрузкою 7000 кг складав 309-311мм.Товщина прокладок допускається не
більше 22 мм.
|
Прес
гідравличний, прстосування для
випробу- вання, лінійка
Металева.
|
2.
|
Через вікно у полу кузова встановити
верхній шарнир. З допомогою пристосування опустити стакан, пружину з
регулюючими прокладками і стержень, пропустив його через отвір в
балансирі.
|
Проконтролювати
правиль- розташування опор. Вісі
симметрії кулачкових опор і жолобів прокладок повинні збігатисть з поперечною
і повздовжнюю вісями візка єлектровозу. Навернути гайку не меньше 100 мм
довжини різьби стержня і зашплінтувати.
|
Пристосування, кран, ключі,молоток.
|
3.
|
Кузов секції
єлектровозу опустити до повного звільнення консолів домкратів. Заміряти
зазори між рамой візка та кузовом секції.
При необхідності
відрегулювати прокладками.
|
Вертикальний зазор - відстань від
обмежувача до рами візка пови - нен бути 20-30мм. Горизон - тальний зазор – відстань від об - межувача
до рами візка повинно бути 15 - 18 мм. Товщина пакета прокладок обмежувача
повинна бути не більше 50 мм. Висота пружини разом з регулювальними
прокладками при опущеному кузові повинна бути не меньше 305 мм.
|
Домкрати ЕДТ,
нутромір, лінійка
металева
|
4.
|
У кулевому звязку
перевірити зазори між прокладками і зпареною з нею опорою
|
Зазор
визначається півдодатком зазорів В1 + В1
2
і повинен
бути не меньше 4 мм.
|
Нутромір, лінійка
металева.
|
5.
|
Встановити запобіжний трос.
|
Довжина
запобіжного троса повинна бути на 15 – 20 мм більше, довжини місць його
кріплення.
|
Лінійка металева,
Ключ 27 мм
|
ВИМОГИ ОХОРОНИ ПРАЦІ
при заміні стержня, пужини
колискового підвішування кузова єлектровоза ВЛ 80т
1. При підніманні кузова єлектровоза домкратами ЄДТ-30 необхідно між
консоллю і кузовом встановити деревяні підкладки товщиною 15-20 мм з метою
попередження сковзання кузова з консолі.
2. При знятті та постановці балансирів колискового підвішування забезпечити
стійке і зручне положення тулубу виконавця.
3. Вага вантажу, яка приходиться на одного чоловіка повинна відповідати
його фізичним можливостям і не перевищувати втановлених норм.
4. Дотримувати особу обережність при підніманні і при опуску кузова.
Знаходження людей на електровозі в час піднімання і опускання кузова
заборонено.
5. При постановці гайки на стержень
колискового підвішування необхідно переконатись в надійності кріплення складових частин підвіски (балансира,
прокладки,опори і т. д. )
6. Роботи по ремонту підкузовного
обладнання виконувати в захисній касці.
Укладач майстер виробничого навчання В. В.
Сініцин
Коментарі
Дописати коментар