Для груп № 24, 28 і в подальшому для груп № 203, 215

ІНСТРУКЦІЙНО – ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА

РЕМОНТ ГІДРОМЕХАНІЧНОГО РЕДУКТОРА ТЕПЛОВОЗА СЕРІЇ ЧМЕ3
/згідно вимог правил ремонту ЦТ- 0178/
№ п/п
Найменування  робіт
Технічні умови, норми та вказівки
Обладнання та інструмент
1
2
3
4
1.       
Гідромеханічний редуктор розібрати, деталі очистити.
Деталі та корпус промити гасом та протерти.
Набір ключів,
волосяна щітка, обтирочний матерiал
кран-балка, чалочний пристрій
2.       
Корпус та кришку ГМР, вихiдного вала, привода головного вентилятора, вала привода компресора оглянути і відремонтувати.
При наявностi трiщин корпуса або кришки в мiсцях посадки пiдшипникiв кочення або радiальних трiщин, що входять до отворiв для монтажу пiдшипникiв - замiнити. Трiщини (наскрiзнi i ненаскрізнi) дозволяется заварювати з наступною термообробкою зварених деталей. Перевiрити сооснiсть отворiв в корпусах i кришках.
кран-балка, чалочний пристрій, технологіч. вал
3.       
Вал гiдромуфти, вхiдний вал гiдроредуктора, вихiдний вал приводу головного вентилятора i компресора витягти з корпусiв та перевiрити.
Запресувати шарикопiдшипники, демонтаж яких можливий без зпресування шестерень, насосних i турбiнних колiс. Вали, з яких зпресованi всi деталi, перевiрити магнiтним дефектоскопом. Спрацювання вала більше 0.2мм в місцях роботи саморухомих сальників усунути.
кран-балка, чалочний пристрій зйомник, магнітний дефектоскоп, клей (еластомер)
ГЕН-150(В)
4.       
Стан турбiнних та насосних коліс перевірити.
При наявностi радiальних трiщин, якi виходять до отвору маточини, з вiдколеною хоча б однiєю лопаткою або трiщиною бiльше 50мм в будь якiй частинi замiнити. Трiщини меньше 50мм дозволяється заварювати. Пiсля зварювання виконати термiчну обробку, зачистити зварювальнi шви i виконати балансування. Допустимий дисбаланс колеса 40гсм. Дисбаланс усунути за рахунок зняття металу в мiсцях, вказаних на кресленнi колеса. Зазор між насосним і турбінним колесом 1.5-3 мм. Зазор між втулкою (з трубкой) і ступицею турбінного колеса 0.03-0.2 мм. 
Верстат, напильник, молоток, зубило, набір щупів 
5.       
Стан гiдромуфт оглянути.   
Трiщіни колокола усунути зварюванням. Пiсля зварювання виконати термiчну обробку, зачистити зварювальнi шви i виконати динамiчне балансу вання.  Допустимий дисбаланс колокола 40гсм. Дисбаланс усунути за рахунок зняття металу в мiсцях, вказаних на кресленнi колокола. Калiброванi отвори форсунки, вкрученої в колокол, очистити.
верстат, напильник, шомпол, шабер, установка ТВЧ.
6.       
Заміряти зазори в шестернях,колоколі та  турбiнному колесі.
Боковий зазор між зубцями шестерен приводу вентилятора холодильника 0.15-0.3 мм (бракувальний більше 0.5 мм.). Боковий зазор між зубцями шестерен приводу компресора 0.15-0.55 мм
(бракувальний - більше 1.0 мм.). Зазор між отворами колокола і валом муфти 0.02-0.025 мм. (бракувальний - більше 0.4 мм.). Зазор між втулкою (з трубкою) і маточиною турбінного колеса 0.17-0.3 мм. (бракувальний - більше 0.4 мм.). Зазор в лабіринтовому ущільненні турбінного колеса 0.31-0.66 мм. (бракувальний - більше 1.0 мм.).
Набір щупів
7.       
Розподільник масла ГМР розібрати і оглянути.
Корпус з тріщинами замінити. Пружини золотників з тріщинами і відколеними витками замінити. Зазор між поршнем і корпусом масло розподільника
 0.028- 0.1 мм.
Набір ключів, набір щупів.
8.       
Гідромеханічний редуктор зібрати.
Всі деталі повинні бути промиті і очищені. Канали свердлення для змащення, внутрішні порожнини деталей повинні бути очищені і продуті стислим повітрям. Підшипники повинні бути посаджені в гнізда корпусів і на вали до упора з попереднім нагрівом до 80-100 С. Запресовку   шестерень виконувати з попереднім нагрівом 180- 200 град.С., шестерня на конічну частину вала встановлюється з осьовим натягом 5 мм. Прилягання зубів циліндричних шестерень по фарбі повинно бути не менше 60% по довжині і висоті зуба, при цьому для циліндричних пар на 10% зубів прилягання дозволяється не менше 50% по довжині. Пляма контакту повинна  розташовуватись у середній частині поверхні зубів у конічних пар не менше 50% по висоті і 40% довжині зуба, при цьому пляма контакту повинна розташовуватись у розподільного конуса на відстані більше 3 мм. від торця модуля (з боку меншого конуса). Неспівпадання торців циліндричних шестерень не повинне бути більше 2 мм., а конічних – більше 3 мм. При монтажі трубопроводів звернути увагу на правильність їх розміщення по відношенню до деталей, що змащуються. Встановлення шпильок виконувати на густотертому сурику або цинкових білилах. Кришки ставити на паронитових прокладках, змащених з обох сторін дизельним маслом. Затяжку болтів виконувати рівномірно. Після затяжки щуп товщиною 0.05 мм. по площі з’єднання не повинен проходити. Виступання шплінтів над болтами не дозволяється. У зібраного редуктора вали повинні обертатися без ривків, заклинювань в шестернях і підшипниках. Тріщини маслопідводячих трубках не дозволяється.
кран-балка, чалочний пристрій, набір ключів, індукційний нагрівач,   молоток, штангенциркуль.
Охорона праці та техніка безпеки при ремонті
гідромеханічного редуктора.
1. Перед початком роботи необхідно перевірити справність обладнання та інструмента.
2. Розбирати вузли,  деталі яких встановлені з попереднім натягом виконувати тільки за допомогою спеціальних  зйомників.
3. Промивку деталей в ванні виконувати при включеній вентиляції.
4. Всі деталі та вузли повинні зберігатися в цеху на стелажах в очищеному стані.
5. Наявність завусенець та чистоту обробки поверхні деталей не дозволяється перевіряти руками.
6. До підйому і переміщення вантажів за допомогою вантажопідіймальних машин, керованих з підлоги, а також до підвішування вантажів або тари на гаки допускаються особи, які пройшли медичний огляд і навчання на керування кран-балкою з підлоги та щорічну перевірку знань. При виконанні таких робіт працівники повинні працювати у захисних касках та засобах індивідуального захисту.
7. При виконанні обкатки на працюючому ГМР не дозволяється виконувати ремонтні роботи.
8. При виявленні несправності або стороннього шуму обкатка повинна бути припинена.
9. При виявлені порушень вимог пожежної безпеки, техніки безпеки, а також про несправність устаткування, інструмента, пристосувань, засобів захисту і пожежегасіння, освітлення, вентиляції, опалення, спецодягу, що створюють небезпеку для життя людей, або можуть привести до аварії, пожежі, нещасного випадку, погіршенню стану здоров'я, повідомляти своєму безпосередньому керівнику.
10. У випадку одержання травми потерпілий або свідок повинен припинити роботу і сповістити про нещасний випадок свого безпосереднього керівника. По можливості необхідно залишити місце нещасного випадку без змін. У разі нещасного випадку слюсар повинен знати і вміти надавати першу долікарняну медичну допомогу як собі так і іншим потерпілим.
11. При виникненні інших аварійних чи нестандартних ситуацій терміново попередити керівника робіт.

Укладач майстер виробничого навчання В. В. Сініцин



Коментарі